کفش مردانه

چرا باید کفش کالج بخریم؟ اونم چرم؟!!

کفش های کالج صدها سال است که از سرزمین آمریکا پا به دنیای متنوع کفش ها در سرتاسر جهان گذاشته است؛ و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود. کفش کالج محدودیت، سن و شغل نمی شناسد! هرکس از یک موسیقی دان تا یک فرد کارمند و حتی دانش آموز و ورزشکار می‌توانند از کفش های کالج در موقعیت های مختلف استفاده کنند. چرم کروکو در این مقاله به کفش های کالج چرم به دلیل محبوبیت زیاد آن می‌پردازد و شما را با نحوه ست کردن این کفش با لباس های تان آشنا می‌کند. پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

کالج کفشی شیک و بدون بند!

کفش های کالج نوعی کفش تخت یا دارای پاشنه کوتاه هستند که مدل راحتی دارند. این کفش ها طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا به خصوص میان جوانان دارد. مهمترین مشخصه کفش کالج بی بند بودن آن است که پوشیدن و درآوردنش را راحت کرده است. البته که مدل های بندداری هم از این نوع کفش وارد بازار شده است؛ اما کفش کالج به نوع بدون بند آن بیشتر دلالت دارد. کفش کالج وایلد اسمیت، کفش کالج آرلان، کفش کالج پنی، کفش کالج قایقی، کفش کالج ایتالیایی، کفش کالج بلژیکی از معروف ترین و مدرن ترین کفش های کالج می‌باشد. در سرتاسر دنیا این کفش ها در جنس چرم کاربرد و طرفداران بیشتری دارد. ارتفاع کفش های کالج از ساق تا مچ پاست. این اندازه باعث می‌شود مچ پا ها توسط کفش پوشیده نشود. کفش های کالج اغلب زیره نازکی دارند و پاشنه آن ها نیز بسیار کوتاه است.

چرا کفش کالج چرم بخریم؟

 اسم چرم که به میان می‌آید تصوری از مرغوبیت و لوکس بودن در ذهنمان تداعی می‌شود. کفش کالج چرم هم به همین دلیل محبوب است. طول عمر بالایی دارد و به راحتی تمیز می‌شود. بعد از مدت ها استفاده، با کمی واکس یا اسپری و چند روش نگهداری ساده دوباره مانند روز اولش براق و شاداب می‌شود. در ادامه مطلب به چند ویژگی منحصر به فرد دیگر که کفش کالج چرم را محبوب کرده است می‌پردازیم.

کفش کالج چرم با انطباق بالا

 کفش کالج چرم به راحتی با هر لباسی ست می‌شود. این کفش با انواع شلوار جین و شلوارهای پارچه ای ترکیب زیبایی به وجود می‌آورد. بی جهت نیست که قدرت بالای انطباق این کفش همه را مجذوب خودش کرده است. کفش کالج چرم را هم با جوراب میتوان پوشید و هم بدون جوراب! پوشیدن کالج بدون جوراب مدل هیجان انگیزی است که در استایل مردانه سال های اخیر بسیار مورد توجه بوده است. اگر به پوشیدن جوراب در کفش عادت دارید رنگ آن را با سایر لباس هایتان ست کنید.

هم راحت، هم متنوع!

 وقتی می‌گوییم کفش کالج چرم، از نوعی راحتی حرف می‌زنیم که بیشتر در استایل های روزمره دیده می‌شود. شلوارهای جین، لباس های سرهمی، انواع تیشرت و بلوز های ساده نماد لباس های روزمره هستند که با کفش کالج چرم ست می‌شود. کفش کالج چرم رنگ ها و مدل های متنوعی دارند.

کفش های کالج محدود نیستند

 کتانی ها اسپرت هستند. کفش های کلاسیک مناسب موقعیت های خاص و رسمی است؛ اما کفش های کالج چرم چطور؟! جالب است بدانید که این نوع کفش ها نه حالت اسپرت دارند و نه شما را به استفاده در اداره یا موقعیت های رسمی محدود می‌کند. با کفش کالج چرم در هر مکان و موقعیتی می‌توانید ظاهر شوید؛ و به شرط ست کردن اصولی آن با لباس های تان به زیبایی در هر جایی بدرخشید.

کفش کالج چرم رنگی یا تیره؟

 یکی دیگر از زیبایی های کفش کالج این است که می‌توان آن را با رنگ های مختلف امتحان کرد. برعکس خیلی از کفش ها که فقط رنگ مشکی و تن های تیره یا قهوه ای آن زیباست؛ کفش کالج چرم با رنگ های عسلی، نسکافه ای، سبز، بژ، خردلی، آبی نفتی و غیره بهترین گزینه برای انتخاب آقایان است. دیگر خودتان انتخاب کنید آن را با چه چیزی می‌خواهید ست کنید؛ با آن کجا می‌خواهید قدم بردارید؟ خیابان و پیاده روهای شهر یا اداره و محافل رسمی؟ هر چه موقعیت رسمی تر باشد بهتر است سراغ رنگ های خنثی با تن های تیره بروید. رنگ های شاد کفش های کالج چرمی هم  حال و هوای شما را در گشت و گذار های روزمره بهتر می‌کند.

کفش کالج چرمی براق یا مات؟

 به جنس کفش کالج خود دقت کنید. اگر از کفش کالج شما از چرم های براق مانند ورنی تولید شده باشد؛ برای استفاده در موقعیت های رسمی عالی ست. چرم مات هم در حالت های روزمره و معمولی انتخاب ایده آلی به نظر می‌رسد.

 

کفش کالج در چرم کروکو

 چرم کروکو به شما پیشنهاد می‌کند اگر به دنبال کفش های راحتی هستید که خیالتان از بابت جنس و کیفیت آن راحت باشد سراغ کفش کالج چرم بروید. متریال عالی و مرغوبیت جنس چرم این کفش ها، حتما رضایت و لبخند شما را هنگام راه رفتن به همراه خواهد داشت. می‌توانید همین الان از فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو بازدید کنید.کفش کالج چرم کروکو به دلیل ساختار شگفت انگیز چرم، حالت تنفس آزادی دارد. قابل انعطاف است، پا را خنک نگه می‌دارد و از بو گرفتن پا در کفش جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *