کفش مردانه

نیم بوت مردانه اسپرت؛ انتخابی برای فصول سرما

بهترین انتخاب برای تیپ های اسپرت زمستانی، نیم بوت اسپرت مردانه است.

آیا تا به حال فکر کردید که  فصول سرد چه استایلی مناسب است؟ نیم بوت مردانه اسپرت با کت چرمی خلبانی؟ یا پالتو بلند و بوت بلند پاشنه دار؟ شاید هم کتانی؟ سوالی که در همین ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم؛ بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که فصل‌های مختلف استایل و ست مختص به خود را دارند. البته پاییز و زمستان کمی با فصول اول سال، متفاوت هستند. افراد می‌توانند در بهار و تابستان می تواند کتونی، تیشرت و… را بپوشند؛ اما در فصول سرد به دلیل سرمای پیش از حد شاید پوشیدن تیشرت یا کالج کمی اذیت کننده باشد. البته این موضوع را بگوییم که در این مقاله اصلا کاری با ست لباس زمستانی نداریم و بدون اتلاف وقت به سوی پوشش قلب دوم انسان؛ موضوع اصلیمان می رویم.

 

نیم بوت اسپرات مردانه بهترینهدیه برای قلب دوم شماست

هرچیزی که باید راجع به استایل با نیم بوت اسپرت مردانه

یک  قانون علمی وجود دارد، که می‌گوید:«سرمای پا= سرمای کل بدن» است. خیلی هم بی راه نیست! اگر کمی دقت کرده باشید، در هوای سرد، هرچه پوشش پایین بدنتان بیشتر و گرم‌تر باشد؛ سرمای کمتری را احساس می‌کنید. همین موضوع باعث شده به جای استفاده از کالج و حتی کفش‌های اسپرت، از بوت و نیم بوت مردانه اسپرت استفاده کنیم. تولیدی‌های کیف و کفش زنانه و مردانه توجه خود را در فصول سرد معطوف نیم بوت و بوت کردند که دلیل آن سرمای بیش از حد، در فصل پیش رو نسبت به سرمای چند سال اخیر است.

نیم بوت مردانه اسپرت دارای نوع مختلف است که کاربردی ترین آنها: نیم بوت چرمی عنوان می شود! همچنین چرم بکار رفته در این نوع پوتین ها، دارای چندین رنگ مختص به خود، است.

مقایسه‌ای جامع در رابطه با تفاوت چرم نوین و قدیم

در مقالات گذشته خواندید که پیدایش چرم از ۱۰۰ پیش تا کنون دارای تکامل بوده و همین امر باعث شده، هر ساله تنوع طرح و رنگی در این کالا، مشاهده شود. (در ادامه قصد داریم؛ به رنگ های برتر سال ۲۰۲۰ نیم بوت مردانه اسپرت بپردازیم)

گاهی اوقات احتمالا قبل از خرید نیم بوت اسپرت چرمی با قیمت های نجومی آن روبه رو شویم و از خرید آن صرف نظر میکنیم.گاهی هم  سودجویانی همیشه منتظر، وجود دارند تا با بهره گیری از قیمت ارز سریعا محصولات خود را گران کنند. کاری با این مسئله نداریم؛ اما یک پیشنهاد منحصر بفرد برای شما متقاضیان استایل (اسپرت و شیک) داریم. چرم کروکو با سابقه ای درخشان در زمینه تولید اجناس چرمی، این دسترسی را به شما می دهد, تا محصولات چرمی مورد نیاز خود را, با مبلغی معقول؛ خریداری کنید!

 

انواع پاپوش زمستانی ( از نیم بوت اسپرت مردانه تا کلاسیک)

چنانچه قصد دارید؛ به خرید نیم بوت مردانه اسپرت بروید، نکته‌مهم وجود دارد که بباید به آن توجه کنید.

  • هدف خود را از خرید مشخص کنید.
  •  یکی از رکن های اصلی، در خرید نیم بوت و بوت؛ طرح آنهاست.
    طرح بندی نیم بوت ها، به دو قسمت، تقسیم می شود؛ اسپرت و کلاسیک. حال اسپرت یک سری رنگ بندی و کلاسیک نیز، رنگ بندی مخصوص خود را دارد. مثلا خوب است بدانید که نیم بوت مردانه اسپرت در سال ۲۰۲۰ یکی از مدل های منتخب بود. داخل پرانتز این مورد را  هم ذکر کنیم که پوشاک نوین مزیت های مختلفی دارند که اعم از: استقامت بالاتر نسبت به تولیدات گذشته، جلوگیری از گرفتن بو, دور دوخت و ضد آب، انعطاف پذیر و… یک نکته ای بسیار حائز اهمیت است.

 

البته نیم بوت اسپرت مردانه فقط مختص به فصل زمستان نیست

نیم بوت اسپرت مردانه یعنی چه و در کجا از آن استفاده کنیم؟

نیم بوت اسپرت مردانه بدین شکل می‌باشد که انگار کفش کتانی  در قالب نیم بوت قرار دارد! به عبارت  دیگر ، می توانیم به کتونی نیم بوتی اشاره کنیم! دلیل طراحی و تولید این نوع پوشاک نوین، بهره گیری از آنها در همه جاست. زیرا در مهمانی (در فصول سرد) نیم توان پوتین به پا کرد! اما با این انقلاب نیم بوت ها، دیگر آنها را همه جا می توان پوشید. رنگ های پرطرفدار و منتخب در سال ۲۰۲۰ عبارت اند از: قهوه ای سوخته ملایم، چریک روشن و تیره، سبز لجنی، نسکافه ای همراه با مشکی، چرم تیره، چرم مات، شتری، خردلی تیره، خاکستری (طرح پنبه) و شکلاتی.

کلام آخر

در این مقاله سعی بر آن بود: انواع طرح و رنگ نیم بوت مردانه اسپرت را به شما دوستان معرفی کنیم. همین امر باعث می شود دیگر گران نخرید! قبل از خرید کالا های چرمی، کمی جست و جو کنید تا با مبلغی معقولانه آشنا شوید! چرم کروکو در زمینه تولید نیم بوت مردانه، نیم بوت زنانه، کیف پول چرمی و… فعالیت گسترده ای دارد؛ که همین امر، منجر به اعتماد شما شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *