استایل زنانه

چگونه در  نگهداری کاپشن های چرمی خود موفق باشیم؟

محافظت از کاپشن چرم یک مقوله بسیار مهم و ضروری است. در صورت توجه نکردن و ناپرهیزی در نگهداری باعث از بین رفتن  و کاهش طول عمر کاپشن چرم خود می شوید. چرم بر خلاف بقیه محصولات، مانند ما نفس می کشد. و اکثریت در معرض آسیب های بسیاری است؛ چرم از قدیم در زندگی انسان تاثیرات بسزایی به جا گذاشته؛ انسان امروزه برای داشتن استایلی شیک و زیبا از محصولات چرمی استفاده می کند. ضمن اینکه در زمان های قدیم برای پوشش های اولیه انسان نیز از پوست حیوانات که همان چرم های امروزی هستند استفاده می کردند. 

احتمالا شما هم به دنبال راهی برای محافظت از این  کاپشن های چرمی خود هستید که بتوانید جلوی فاسد شدن و خراب شدن چرم آن را بگیرید. اگر چنانچه به دنبال راه های مراقبت از کت یا کاپشن های چرم خود هستید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید … 

چرم ماده ای زنده که باید به درستی از آن مراقبت کرد

چرم امروزه به عنوانی پوششی شیک و مجلسی در جامعه انتخاب شده. همیشه انسان شاهد بوده به دلیل نداشتن اطلاعات درست و مراقبت های صحیح از البسه های چرمی مجبور شده خیلی زود با آن خداحافظی کرده و آن را کنار بگذارد. چرم به دلیل روغنی و براق بودنش و به خاطر اینکه در زیر آن خون در جریان بوده تازه می ماند، و به همین دلیل همیشه در معرض آفت ها و قارچ های سمی است؛ لباس ها و پوشش های چرمی به دلیل ارتباط مستقیم با بدن ما نیاز به مراقبت های بسیار دارد. به همین دلیل باید در مکانی خشک و به دور از رطوبت نگهداری شود، زیرا چرم به راحتی فاسد و آلوده میشود. این امر باعث می شود بدن ما هم آلوده به بیماری های پوستی شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

پالتو زنانه کلاسیک اسپوزا

۱۰,۵۵۴,۰۰۰ تومان

پالتو زنانه کلاسیک مایا

۱۱,۹۹۴,۰۰۰ تومان

پالتو زنانه مدل ساویا

۱۰,۰۱۴,۰۰۰ تومان

دستکش زنانه مدل بلا

۱,۱۶۹,۳۵۰ تومان

کاپشن زنانه مدل آویتا

۱۰,۷۹۴,۰۰۰ تومان

کاپشن زنانه مدل ویولت

۱۱,۹۴۰,۰۰۰ تومان

کت زنانه ژولیت

۹,۳۵۴,۰۰۰ تومان

کت زنانه مدل جسیکا

۱۰,۱۳۴,۰۰۰ تومان
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

کاپشن مدل لیونارد

۹,۵۴۰,۰۰۰ تومان

کاپشن مردانه مدل داریا

۱۰,۷۹۴,۰۰۰ تومان

کت چرم مردانه مازراتی

۱۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان

کت چرم مردانه مدل بنس

۱۰,۷۴۰,۰۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت آنتونیو

۱۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت جنسیس

۱۰,۱۳۹,۴۰۰ تومان

کت مردانه اسپرت فلیپ

۱۱,۳۳۴,۰۰۰ تومان
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

واکس چرم برای محافظت بهینه برای کت و کاپشن چرمی 

واکس چرم ماده ای مخصوصی است که به دلیل محافظت از محصولات چرمی طراحی و تولید شد، که به همگان توصیه می شود برای نگهداری بهتر از کاپشن و کت های چرمی خود از واکس ها کمک بگیرند. واکس های چرم را می شود از فروشگاه های فروش چرم به آسانی تهیه نمود، البته پیشنهاد می شود در زمان خرید کاپشن یا کت چرمی، واکس مخصوص چرم همان لباس را در زمان خرید تهیه نمایید.

هر دو یا سه ماه یک بار با واکس های مخصوص این کت ها و کاپشن ها را تمیز کنید. به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از واکس های معمولی برای انجام عمل شستشو یا نگهداری استفاده نکنید، زیرا بعد از مدتی باعث به اصطلاح خورده شدن یا از بین رفتن چرم شما میشود.

بعد از واکس زدن لباس چرمی، برای جلوگیری از گرد و خاک به مدت زمان یک روز لباس خود را در جایی بسته نگه داری کنید؛ زیرا چرم واکس خورده به دلیل چرب بودن و تازه شدن به آسانی گرد و خاک به خود جذب می کند. این گرد و خاک ها می توانند روی جنس چرم و رنگ آن تاثیر بگذارند. پس بهتر است در مدت زمان های کوتاه کاپشن چرم خود را تمیز کرده و مانع از گرد و خاک گرفتن آن بشوید. چرم یک جنس حساس است پس باید به درستی از آن مراقبت کرد.

 

کلام آخر

در صورتی که روش هایی قید شده برای پاک کردن لکه های چرم گفته شد موثر نبود یا دستور العمل ها برای کاپشن یا کت چرمی شما جواب ندادند، آن را نزد یک متخصص شوینده لباس های چرم ببرید.  لازم به ذکر است؛ همیشه  قبل تحویل این سوال را از شخص بپرسید که آیا تجربه کار و شست و شو با نوع چرمی که شما بر تن دارید را داشته یا خیر؟
کاپشن های چرم نیازمند مراقبت های بسیار هستند. چرم کاپشن و کت مراقبتی به مراتب سخت تری دارد؛ زیرا بیشتر تر از بقیه چرم های به کار رفته در محصولات دیگر با ما در ارتباط است و در معرض آلودگی و خرابی قرار دارد. 

 

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *