راهنمای خرید

نکات خرید محصولات چرم که کار شما را راحت‌تر می‌کند

نکات خرید محصولات چرم که هیچ‌کس به شما نمی‌گوید

محصولات چرم از گذشته تا به امروز جز محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پوشاک موجود در بازار هستند. نکات خرید محصولات چرم دشوار نیست، اما اگر به آن‌ها توجه نکنید برای شما هزینه بردار است. محصولات چرمی به نسبت کیفیتشان قیمت‌های متفاوتی دارند، به همین دلیل توجه به این نکات خرید به شما برای داشتن بهترین محصولات چرمی کمک می‌کند. پس اگر به خرید محصولات چرمی بادوام و باکیفیت علاقه دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید نکات خرید محصولات چرم را بدانیم؟

همه ما می‌دانیم که اگر ازلباس‌های چرمی به درستی مراقبت کنیم، برای مدت طولانی از زیبایی آن‌ها استفاده خواهیم کرد. همین عمر طولانی لباس‌های چرم سبب می‌شود در زمان خرید به جزئیات توجه بیشتری داشته باشید. لباس‌های چرمی در دو دسته تن‌پوش‌ها و پاپوش‌ها گروه‌بندی می‌شوند. اما محصولات چرم تنها به پوشاک محدود نمی‌شود و کارایی‌های بیشتری در صنایع دارد. یکی از این کاربردها تهیه روکش‌های مبلی نفیس از چرم است. فرقی ندارد که شما قصد خرید کدام یک ازاین محصولات چرمی را دارید، مهم این است که به منظور تهیه هرکدام از این محصولات باید به نکاتی توجه کنید. بدون توجه به این نکات این شما هستید که از انتخاب و هزینه زیادی که متحمل شدید، پشیمان خواهید شد. بنابراین اگر می‌خواهید از خرید خود با تمام وجود لذت ببرید، ادامه متن را از دست ندهید.

نکات خرید تن‌پوش‌های چرم که به شما نمی‌گویند

تن‌پوش‌های چرم انواع مختلفی دارند. این تن‌پوش‌ها شامل کت‌ها، کاپشن‌ها، مانتو زنانه، پالتوها، دامن زنانه و کلاه است. به منظور انتخاب هرکدام از این تن‌پوش‌ها و تکمیل استایل‌های چرم نکات مهمی وجود دارد. توجه به این نکات راحتی شما را در زمان استفاده از این لباس‌ها تضمین می‌کند.

 

برای این که بهترین تن پوش چرم را انتخاب کنید، باید نکات خرید کت چرم را در نظر داشته باشید.

در وهله اول به جنس چرم توجه کنید

چرم طبیعی از پوست‌های متفاوتی تهیه می‌شود. همین مواد اولیه متفاوت عامل اصلی به وجود آمدن طرح‌ها و مدل‌های متنوع در چرم است. همان‌طور که می‌دانید چرم‌ها انواع مختلفی دارند برخی از آن‌ها نازک، برخی ضخیم، برخی دیگر فوق‌العاده نرم و گونه‌ای دیگر خشک و طرح‌دار است. حتی در جلوه ظاهری چرم نیز تفاوت‌هایی مشاهده می‌شود که شامل براقیت، بافت‌های مخصوص چرم و حالت جیر است. توجه به‌تمامی این جزئیات در نکات خرید محصولات چرم و نیز به منظور راحتی ما و تطابق‌پذیری محصولات چرمی با دیگر لباس‌هایمان تأثیر می‌گذارد. بنابراین در زمان خرید لباس‌های چرمی تمامی جوانب را در نظر بگیرید؛ حتی اینکه قرار است این لباس‌ها را در چه مکان و موقعیتی به تن کنید، نیز موضوع مهمی محسوب می‌شود که نباید آن را نادیده گرفت.

مثلاً اگر لباس‌های چرمی را برای محل کار خود تهیه می‌کنید، باید به بافت ایجاد شده در چرم به دلیل نشستن‌های طولانی‌مدت توجه داشته باشید. در حالت کلی دلیل اصلی مناسب بودن تن‌پوش‌های چرمی برای هر محیطی همین تفاوت‌ها در طرح، نقش و بافت آن‌ها است.

 

برای خرید کت چرمی مناسب بهتر است به نکات خرید محصولات چرم دقت کنید.

سایز لباس چرمی نکته مهمی که در زمان خرید باید به آن توجه شود

تصور کنید که قصد خرید پالتو یا کت چرم را دارید. اولین و مهم‌ترین دلیل این خرید چیست؟ احتمالاً جلوه، زیبایی و فرم لباس‌های چرمی شما را به خود مجذوب کرده است. اما اگر مایل هستید بعد از پوشیدن این لباس‌ها نیز همین حس بی‌نظیر متفاوت بودن را داشته باشید، بهتر است در زمان خرید به سایز لباس توجه ویژه‌ای کنید. یکی از مشخصه‌های اصلی استایل چرم آنکادر (encadrer) یا اسلیم بودن آن است؛ یعنی برای اینکه استایل چرمی خوبی داشته باشید، باید لباس‌های چرمی فیت بدن خود بخرید. پیشنهادی که به شما می‌کنیم این است که در صورت امکان در زمان خرید لباس‌های چرمی سراغ سایزهایی نیم تا یک سایز کوچک‌تر بروید.

چرم طبیعی به حرارت بدن حساس است و به‌اصطلاح جا باز می‌کند. زمانی که شما لباس را یک سایز تنگ‌تر می‌گیرد پس از افزایش سایز لباس نیز فرم آن در زمان پوشیدن حفظ می‌شود. یکی از نکات خرید محصولات چرم همین افزایش سایز این پوشاک در اثر دریافت حرارت بدن است که باید آن را جدی بگیرید.

علاوه بر سایز در زمان خرید لباس‌های چرمی به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • نوع قرارگیری دوخت‌ها؛
  • فرم قرارگیری دکمه یا زیپ؛
  • حالت جیب‌ها.

اگر هرکدام از این موارد حالت نامتقارنی داشته باشد، یعنی لباس مناسب شما نیست.

انتخاب طول کت چالش زیبایی که با آن درگیر می‌شوید

شاید تا چند سال گذشته اغلب مردم بر این باور بودند که کت چرم شامل استایل چرم مردانه و پالتو چرم شامل استایل چرم زنانه است. این باور عمومی این روزها تغییر کرده است و دیگر برای هیچ‌کدام از این تن‌پوش‌ها جنسیت خاصی در نظر گرفته نمی‌شود.

 

قد کت‌های چرمی را با توجه به استایلتان انتخاب کنید.

 

کت‌های چرمی از لحاظ قد به دو گروه زیر تقسیم می‌شوند:

  • بلند که ارتفاع آن‌ها تا کمر می‌رسد؛
  • کوتاه که ارتفاع آن تا زیر قفسه سینه است.

اینکه شما از کدام یک از این گروه‌ها کت مناسب خود را انتخاب می‌کنید، کاملا به استایل و سلیقه شما بستگی دارد. اما پیشنهاد می‌کنیم برای موقعیت‌های رسمی از میان کت‌های چرمی بلند یکی را انتخاب کنید. به این ترتیب کت‌های چرمی کوتاه برای استایل‌های روزانه انتخاب بهتری هستند. یکی از نکات خرید محصولات چرم به‌خصوص کت چرم توجه به استایل و فرم بدنی شماست. به‌تناسب برش‌ها، مدل دوخت و مدل جیب کت با فرم بدنی خود توجه کنید. این موارد برای هرچه زیباتر نشان دادن استایلتان کمک شایانی می‌کند.

آستر و نوع دوخت نیز در انتخاب لباس چرم اهمیت دارد

علاوه بر کیفیت چرم نوع دوخت و آستر آن‌ها نیز در کیفیت لباس‌های چرمی تأثیرگذار است. بنابراین در زمان خرید به تمیز بودن دوخت و جزئیات تولید دقت کافی داشته باشید. در مورد آستر لباس‌های چرمی نیز بهتر است رنگ آن متناسب با رنگ و نوع چرم باشد. علاوه بر آن دوخت آستر به لباس نیز توجه و دقت کافی می‌طلبد.

 

در خرید کت‌های چرمی به کیفیت آستر و دوخت آن توجه داشته باشید.

رنگ چرم؛ نکته‌ای که نادیده گرفتن آن ممکن نیست

حتماً نیز در گذر از مغازه‌هایی که تن‌پوش چرم می‌فروشند، رنگ‌های جذاب و منحصربه‌فرد این لباس‌ها و کفش‌ها توجه شما را به خود جلب کرده است. چرم مشکی، عسلی، قهوه‌ای، زرشکی و سفید جز چرم‌های محبوب است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. درست است که تنوع رنگی چرم‌ها هیجان شما را در زمان خرید بالا می‌برد، اما بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با سایر لباس‌های شما همخوانی داشته باشد.

اگر به دنبال نکات خرید محصولات چرمی با رنگ درست هستید، دو راه پیش روی شما قرار دارد:

  • اول اینکه تمام المان‌های استایل خود را یک رنگ انتخاب کنید که اصطلاحا به آن استایل مونوکروم گفته می‌شود.
  • دوم اینکه رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و جلوه‌ای متفاوت به استایل خود بدهید. در این صورت باید به تناسب رنگ‌ها با یکدیگر توجه داشته باشید.

راهنمایی کوتاه برای خرید کلاه چرم که شما را جذاب‌تر می‌کند

این روزها کلاه‌های چرم در سبک‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی دوخته می‌شوند. یکی از نکات خرید محصولات چرم به خصوص کلاه‌های چرمی جنس آن‌ها است. طبق نظر کارشناسان این حوزه بهتر است چرمی برای دوخت کلاه انتخاب شود که ضخامت کمتری دارد. همچنین بهتر است که چرم خام انتخاب شده یکنواختی مناسبی در رنگ و بافت خود داشته باشد. دلایل گفته شده نشان می‌دهد که برند کلاه اهمیت خاصی در کیفیت آن دارد؛ چرا که تولیدکننده محصولات چرمی معتبر توجه خاصی به نوع و جنس چرم استفاده‌شده در محصولات خود دارد.

 

با استفاده از نکات خرید محصولات چرم کلاهی باکیفیت تهیه کنید.

 

از دیگر عواملی که در انتخاب نوع کلاه مناسب شما نقش دارد به شرح زیر است:

  • قبل از خرید کلاه بهتر است از سایز آن مطمئن شوید؛ چراکه کلاه‌های چرم نیز مانند بقیه منسوجات چرمی سایز و قالب‌گیری‌های متفاوتی دارد؛
  • رنگ مناسب کلاه اولویت دوم شما خواهد بود. یادتان باشد قرار است از این کلاه به منظور تکمیل استایل چرمی خود بهره ببرید، پس تناسب رنگی میان کلاه و سایر المان‌های استایلتان اهمیت زیادی دارد؛
  • در نهایت به دوخت کلاه‌های چرمی توجه کنید. هرچه کیفیت دوخت بالاتر برود، کیفیت و دوام کلاه شما نیز بیشتر خواهد شد.

در زمان خرید دامن چرم این نکات به شما کمک می‌کنند

ادامه نکات خرید محصولات چرم در این بخش آورده شده است. پیش از هر چیز در هنگتم خرید دامن‌های چرم باید مدل آن‌ها را انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم سراغ گزینه‌هایی بروید که برای مدت طولانی و در موقعیت‌های متفاوت بتوانید آن را بپوشید. به عنوان مثال، دامن‌های طرح ترکه بهترین گزینه در خرید دامن چرم هستند؛ زیرا این دامن‌ها در تمامی استایل‌های رسمی و غیررسمی جلوه زیبایی خواهند داشت.

در قدم دوم باید قد دامن را انتخاب کنید. به این منظور تنها فاکتوری که باید به آن توجه داشته باشید، قد و فرم بدن شما است. در نهایت نیز رنگ دامن را انتخاب خواهید کرد که باید با کت یا بالاپوشتان ست باشد.

اما ماجرا به همین نقطه ختم نمی شود، حال که دامن مورد نظر را در دست دارید، باید کیفیت آن را بررسی کنید. به این منظور دو نکته زیر را در نظر داشته باشید:

  • در زمان خرید دامن چرم به کیفیت زیپ و دکمه‌ها حتماً دقت کنید؛
  • شاید سایز تولیدکنندگان متفاوت کمی فرق داشته باشد، پس بهتر است قبل از خرید آن‌ها را پرو کنید.

با استفاده از نکات خرید محصولات چرم میتوانید پالتویی شکیل و زیبا تهیه کنید.

نکات خرید پالتو چرم که شاید به آن توجهی نداشتید

پالتوهای چرم یکی از محبوب‌ترین لباس‌های زمستانی است. انواع مختلفی از پالتوهای چرمی با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارد. دلیل این تفاوت تنوع در کیفیت چرم‌ها است. بنابراین در اولین قدم باید به کیفیت چرم پالتوها توجه کنید.

پس از اطمینان از کیفیت چرم باید فاکتورهای زیر را مد نظر قرار دهید:

  • کیفیت دوخت و راحتی آستین و سرشانه؛
  • دوخت آسترها؛
  • کیفیت لوازم جانبی پالتو مثل زیپ و دکمه‌ها.

پالتوهای چرم تکنیک دوخت مشخصی دارند که تنها تولیدکنندگان معتبر از آن آگاهی دارند. بنابراین اگر برای خرید پالتوهای چرمی سراغ برندهای معتبر بروید، دیگر نیازی نیست نگران این فاکتورها باشید.

نکات خرید پاپوش‌های چرم برای تکمیل استایل چرم زنانه و مردانه

موردی دیگر از نکات خرید محصولات چرم در مورد پاپوش های چرمی می باشد. در زمان خرید پاپوش‌های چرم نیز باید به نکات خرید محصولات چرم دقت کنید. پاپوش‌های چرم مردانه و زنانه شامل کفش‌ها، بوت‌ها و صندل‌ها است. هرکدام از این دسته‌بندی‌ها نکات مختلفی برای خرید دارند. ما در اینجا قصد داریم کلی‌ترین و جامع‌ترین نکات را برای خرید انواع پاپوش چرم در اختیار شما قرار دهیم.

جنس چرم؛ عاملی مهم در انتخاب

همان‌طور که گفته شد چرم‌ها از لحاظ نرمی و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین در زمان انتخاب کفش چرم باید به جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. جنس چرم ارتباط مستقیمی با راحتی و نرمی آن در زمان استفاده دارد. همچنین نوع پوست انتخاب شده نیز روی بافت چرم تأثیر می‌گذارد. بنابراین با توجه به شرایط و راحتی خود باید کفش چرمی با جنس مناسب خریداری کنید. اگر قصد دارید کفش چرم خود را با کیف یا کمربندتان ست کنید، حتما بافت و نوع چرم آن‌ها را نیز در نظر بگیرید.

 

کفش‌هایی زیبا با توجه به نکات خرید محصولات چرم تهیه کنید.

کفش چرم دوام خوبی دارد به‌شرط آنکه؟

درصورتی‌که کفش از جنس چرم طبیعی بوده و به دست صنعتگری ماهر تهیه شده باشد، دوام قابل‌توجهی دارد. کفش‌های چرم بسیار راحت هستند و پس از مدتی استفاده دقیقاً فرم پای شما را به خود می‌گیرند. یکی دیگر از نکات خرید محصولات چرمی توجه به دوخت آن‌ها است که در مورد کفش‌ها نیز صدق می‌کند. در مورد کفش‌ها باید به این نکته توجه داشته باشید که محل دوخت‌ها دقیقاً در محل احتمالی ترک‌های کفش نباشد. دلیل این موضوع این است که اگر محل دوخت‌ها در محل ترک‌های آینده باشد، احتمال عمیق‌تر شدن ترک‌ها وجود دارد.

به پاشنه کفش‌ها توجه کنید

یکی از نکاتی که در زمان خرید این پاپوش‌ها باید به آن توجه کرد فرم و کیفیت پاشنه آن‌ها است. اگر قصد دارید مدت‌زمان زیادی را با این کفش‌ها راه‌ بروید یا سر پا بایستید، بهتر است پاشنه‌هایی با سطح مقطع بیشتر را انتخاب کنید. همچنین در زمان خرید به شکل و جزئیات این کفش‌ها نیز توجه کنید؛ چراکه هم‌خوانی ظاهری آن‌ها استایل شما را چشم‌نوازتر می‌کند.

 

در خرید کفش‌های چرمی پاشنه بلند به نکات خرید کفش چرم و کیفیت پاشنه‌ها توجه کنید.

هیچ بویی با بوی چرم قابل قیاس نیست

یکی دیگر از نکات خرید محصولات چرم را بررسی می کنیم. اگر شما نیز در گروه طرفداران استایل چرم باشید، با ما هم‌عقیده‌اید که هیچ بویی با بوی محصولات چرمی قابل قیاس نیست. کفش‌ها و صندل‌های چرم نیز از این قضیه مستثنا نیستند. کفش‌هایی که از جنس چرم طبیعی دوخته‌شده باشند، بوی خوبی دارند. این در حالی است که کفش‌هایی که از چرم مصنوعی دوخته می‌شوند، بوی پلاستیک و چسب می‌دهند. بهتر است در زمان خرید از طبیعی بودن چرم کفش خود اطمینان حاصل کنید؛ زیرا دوام و کیفیت کفش‌هایی از جنس چرم طبیعی بسیار زیاد است. یادتان باشد هزینه‌ای که برای خرید کفش‌های چرم طبیعی می‌پردازید با کفش‌های چرم مصنوعی بسیار متفاوت است.

راهنمای خرید اکسسوری‌های چرمی

اکسسوری‌های چرمی همان محصولاتی هستند که در کنار لباس‌ها استفاده می‌شوند و جلوه ظاهری آن‌ها را افزایش می‌دهند. اکسسوری‌های چرم شامل انواع کیف‌ها، کمربندها، دستبندها، دستکش‌ها و انواع آویزه‌های چرمی است. این محصولات نیز نکات خرید مربوط به خود را دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

نکات خرید کیف چرم که نباید از چشم شما دور بماند

مانند تمامی نکات خرید محصولات چرم که تا به اینجا گفته شد در زمان خرید کیف چرم اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید کیفیت و اصالت چرم است. زمانی که شما کیف‌های چرمی را تهیه می‌کنید، برای داشتن جذابیتی درخشان دیگر به هیچ‌چیز دیگری نیاز نخواهید داشت.

 

در خریدکیف‌های چرمی نیز مانند سایر محصولات چرمی باید نکاتی را درنظر داشته باشید.

 

در ادامه به نکات دیگری که در زمان خرید کیف چرم باید به آن توجه کنید به‌صورت خلاصه اشاره می‌کنیم:

  • تولیدکننده چرم کیفیت کیف شما را تضمین می‌کند، پس بهتر است از تولیدکنندگان معتبر محصول خود را تهیه کنید؛
  • به دوخت‌ها و جزئیات کیف در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید؛
  • حتماً به کیفیت زیپ و تمامی قطعات کوچک به‌کاررفته شده در کیف توجه کنید. این قطعات کوچک شامل سگک، قفل کیف، حلقه‌های فلزی و اتصالات بند شانه است؛
  • ازآنجایی‌که عموماً کیف چرم با محصولات دیگر چرمی مانند کفش یا کمربند ست می‌شود، بهتر است در زمان خرید علاوه بر ظاهر کیف به رنگ آن نیز توجه کنید؛
  • استایل ظاهری و کارایی کیف را فراموش نکنید. کیف‌های چرم دوام زیادی دارند، پس اگر قرار است نیاز شما را تا مدت‌ها برآورده کنند، باید اندازه و فرم ظاهری قابل قبولی داشته باشند.

راهنمای خرید کمربند چرم که به آن نیاز خواهید داشت

غالبا کمربندها به دو گروه تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل کمربندهای رسمی و غیررسمی است. توجه به نکات خرید محصولات چرم در انتخاب کمربند مناسب اولویت خرید شما به حساب می‌آید. در قدم دوم باید مدل کمربندها را انتخاب کنید. به منظور دانستن نکات خرید محصولات چرم به این موارد بسیار مهم می پردازیم. کمربندهای رسمی عموما باریک‌تر هستند و ازآنجایی‌که بالباس‌های رسمی ست می‌شوند، معمولا سادگی ظاهری بیشتری دارند. کمربندهای غیررسمی اغلب کمی پهن‌تر هستند و با شلوارهای جین و کتان ست می‌شوند. نکات مهم خرید کمربند چرم به شرح زیر است:

  • مهم‌ترین قانون انتخاب کمربند این است که با کفش یا کیف شما هم‌خوانی داشته باشد؛
  • دقت داشته باشید که عرض کمربند ظاهر شما را متناسب جلوه می‌دهد؛
  • جنس کمربند نیز از نکاتی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید؛
  • سایز کمربند نیز مهم است، پس سایز دور کمر خود را در زمان خرید کمربند مد نظر قرار دهید.

با دستکش چرمی به دستان خود جلوه‌ای زمستانی دهید

یک جفت دستکش چرمی خوب دقیقاً آن چیزی است که هیچ‌گاه از خرید آن پشیمان نمی‌شوید. خرید دستکش باکیفیت نیز نیازمند توجه به نکات خرید محصولات چرم است. در ادامه مطلب نکات خرید محصولات چرم با استفاده از راهنمای خرید دستکش چرم بهترین نوع دستکش را انتخاب خواهید کرد.

 

با توجه به نکات خرید محصولات چرم و تهیه دستکش چرمی سلیقه خود را به رخ بکشید.

انتخاب از میان انواع چرم

ازآنجایی‌که دستکش چرم دستان شما را از آسیب و سرما در زمستان حفظ می‌کنند، باید کیفیت خوبی داشته باشند. چرم‌های بی‌کیفیت عموماً بافتی سخت‌تر دارند که این موضوع احتمال ترک خوردن و کشیده شدن آن‌ها را بیشتر می‌کند. اگر می‌خواهید دستکشتان مدت‌زمان بیشتری زیبا و سالم باقی بماند، بهتر است سراغ دستکش‌های چرمی باکیفیت بروید. در ادامه به سه مدل از مناسب‌ترین چرم‌ها برای دستکش اشاره می‌کنیم.

چرم گوسفندی

چرم گوسفندی بسیار نرم و سبک است. این چرم بافت کشسانی دارد و به‌راحتی در برابر حرکت دست در دستکش و کشش ایجاد شده از آن مقاومت می‌کند. این نوع چرم بافتی صاف و براق دارد که به‌ظاهر شما جلوه‌ای شیک می‌بخشد.

چرم آهویی

این چرم ترکیبی از استحکام و نرمی است. چرم آهویی معمولاً ضخیم‌تر و ناهموارتر از سایر چرم‌ها است. بنابراین این نوع چرم انتخابی مناسب برای دوخت دستکشی گرم و باکیفیت در روزهای سرد زمستان به شمار می‌آید. درواقع می‌توان ادعا کرد که دستکش‌هایی از این جنس چرم از بادوام‌ترین دستکش‌های چرمی محسوب می‌شود.

در زمان خرید دستکش به نوع آستر آن توجه کنید

همان‌طور که نوع چرم در کیفیت دستکش نقش موثری دارد، نوع آستر آن نیز تاثیرگذار است. در ادامه به محبوب‌ترین انواع آستر که برای دستکش چرم مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره می‌کنیم.

 

دستکش چرمی مردانه با توجه به نکات خرید محصولات چرمی نیز میتوانید بخرید.

آستر ترمه

آستر ترمه نرم‌ترین و لوکس‌ترین نوع آستر برای دستکش چرم است. ترمه عایق مناسبی برای حفظ گرمای دست در فصل زمستان به‌حساب می‌آید. دستکش‌هایی با آستر ترمه در عین گرم بودن به راحتی قابلیت تنفس را برای دستان فراهم می‌کنند که این می‌تواند سبب جلوگیری از عرق کردن دست‌ها در زمان استفاده شود.

آستر پشمی

این آسترها به نسبت آستر ترمه کمی حجیم‌تر هستند، اما برای گرم نگه‌داشتن دستان شما کارایی لازم را دارند. این آسترها مناسب افرادی هستند که از لمس اجناس پشمی لذت می‌برند.

آستر شرلینگ

آستر شرلینگ گرم‌ترین و در عین حال ضخیم‌ترین نوع آستر برای دستکش چرمی هستند. اگر در آب‌وهوای سردسیر زندگی می‌کنید، دستکش‌هایی با آستر شرلینگ گزینه‌ای مناسب برای محافظت از دستان شما در سرمای شدید است.

مبل‌ها از دیگر محصولات محبوب چرم

مبل‌های چرمی یکی دیگر از محصولاتی است که این روزها فروش و استفاده از آن‌ها رونق بسیاری دارد. در خرید مبل چرمی نیز باید به نکات خرید محصولات چرم توجه کنید. مبل‌های چرم نماد دوام، راحتی، تجمل و زیبایی است. اگر با اصول خرید مبل چرمی آشنا باشید و از راهنمای خرید مبل چرم استفاده کنید، قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت.

نوع چرم

در خرید مبل چرم نیز مانند سایر محصولات چرمی باید به نوع چرم استفاده شده در آن توجه کنید. عموما در ساخت مبل چرمی از چرم گاوی استفاده می‌کنند. البته برای ساخت روکش چرمی مبل و صندلی از چرم رنگدانه‌ای نیز استفاده می‌شود.

 

اگر مبل چرمی را با توجه به نکات خرید محصولات چرمی تهیه کنید، از دوام آن شگفت‌زده خواهید شد.

دوام مبل چرمی

از آنجایی‌که برای خرید مبل‌های چرمی هزینه بالایی پرداخت می‌کنید، قطعا مایل هستید که این مبل‌ها دوام و کارایی مناسب خود را تا مدت‌ها حفظ کنند. اگر مبلی با چرم باکیفیت و طبیعی تهیه کنید، به شما اطمینان می‌دهیم دوام و کارایی قابل توجهی به نسبت روکش‌های چرم مصنوعی داشته باشند.

جمع بندی

تا اینجا مطالبی را در خصوص نکات خرید محصولات چرم مطرح کردیم. حال جمع بندی لازم را انجام می دهیم. چرم ماده‌ای طبیعی است که محصولات زیبای تولید شده از آن همیشه در دنیای مد دیده می‌شود؛ اما هر محصول چرمی زیبایی و جذابیت لازم را ندارد. اگر به دانستن نکات خرید محصولات چرم و نیز خود محصولات چرمی علاقه دارید، باید بدانید که تولید محصولات باکیفیت چرمی نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد که هر فردی از عهده آن برنمی‌آید. بنابراین اگر قرار است که برای داشتن محصولات چرمی هزینه زیادی صرف کنید، باید از کیفیت آن‌ها اطمینان داشته باشید. به این منظور نیاز دارید که نکات خرید محصولات چرم را بدانید.

اما اگر سراغ برندهای معتبر بروید، دیگر نیازی ندارید که ذهن خود را درگیر این نکات کنید؛ زیرا تولیدکننده‌های معتبر و کاربلد تمامی در تهیه محصولات چرمی تمامی این نکات را مد نظر قرار می‌دهند. چرم کروکو یکی از این برندهای معتبر است که در عین داشتن متخصصان ماهر و باتجربه، سلیقه مصرف‌کنندگان خود را به‌درستی می‌شناسند. به همین دلیل برای تمام خاص‌پسندان و افراد خوش‌سلیقه محصولی در فروشگاه‌های کروکو وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *