کفش مردانه

انواع کفش‌های مردانه که باید بشناسید

نام انواع کفش مردانه را بشناسید

برای این‌که بخواهید همانند فلان فوتبالیست، بازیگر یا مدل خوشتیپ باشید، علاوه بر لباس و شلوار در انتخاب کفش باید دقت کنید. کفشها نقش مهمی را در استایل شما ایفا می‌کنند. درواقع اگر کفشی مناسب با نوع استایل خود انتخاب نکنید، توقع نتیجه‌ای خوب را نیز نباید داشته باشید. کفش‌ها در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. انواع کفش مردانه برای استایل و تیپی خاص مناسب است. به‌عنوان‌مثال نمی‌توان از کفش اسپرت در استایل کلاسیک استفاده کرد. چنین انتخابی مثل خوردن پیتزا با نان بربری است. بله دقیقاً همین‌قدر بی‌ربط و مضحک!

ولی برای جلوگیری از ارتکاب به این اشتباهی چه باید کرد؟ اگر تمایل دارید استایلی شیک همانند سلبریتی‌های مطرح دنیا داشته باشید یا اینکه حداقل خروجی انتخاب‌هایتان مثل نان بربری و پیتزا نشود، مجله کروکو را در این متن همراهی کنید. چراکه در این محتوا قصد داریم به معرفی کامل انواع کفش مردانه بپردازیم. آشنایی کامل با مدل‌های مختلف کفش اولین و مهم‌ترین قدمی است که به شما در خرید کفش مردانه مناسب کمک می‌کند.

انواع کفش مردانه برای استایل و سنین مختلف

همان‌طور که در متن فوق اشاره کردیم کفش‌های مردانه در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. ماهیت این مدل‌ها با یکدیگر متفاوت است. به همین خاطر هر یک از آن‌ها را با استایلی خاص می‌توان پوشید. آشنایی کامل با ماهیت و مدل هر یک از این کفش‌ها به شما کمک می‌کند که انتخابی مناسب داشته باشید. در ادامه به معرفی کامل اسم انواع کفش مردانه خواهیم پرداخت.

 

قبل از خرید کفش اسپرت مردانه بهتر است با انواع کفش مردانه آشنا شوید. سپس با توجه به ویژ‌گی‌های هر یک از آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب نمایید.

انواع کفش اسپرت مردانه

تنوع کفش‌های اسپرت مردانه بیشتر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید. هر یک از این کفش‌ها مدل و سبک خاصی دارند. باوجوداینکه کفش‌های اسپرت برای هر استایل اسپرتی مناسب هستند، ولی بهتر است هر یک از این مدل‌ها را در موقعیت مناسبشان بپوشید. درهرحال انواع کفش اسپرت مردانه عبارت هستند از:

کفش اسپرت مردانه با سبک کلاسیک:

این کفش برای سنین مختلف در موقعیت‌های غیررسمی مناسب است که با شلوار جین ساده به‌راحتی ست می‌شود.

کفش مردانه اسپرت با سبک ورزشی مدرن:

این کفش برای ورزش‌های سبک مانند پیاده‌روی و گردش مناسب است که با شلوار ورزشی یا جین ست می‌شود.

کفش ورزشی مردانه اسپرت:

رویه این سبک از کفش‌ها مش و مشبک است که از تعریق پا جلوگیری می‌کند.

کفش اسپرت مینیمال:

این سبک کفش ساق کوتاه است که در رنگ‌های خنثی مثل سفید، مشکی و خاکستری تولیدشده و با شلوار لی یا کتان ست می‌شود.

کفش اسپرت لوکس:

این کفش برای استایل‌های رسمی مناسب است که در جنس چرم مخمل‌نما یا چرم تولید می‌شود.

کفش کتونی مردانه:

این مدل از کفش در مدل‌های مختلفی وجود دارد که گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزمره، پیاده‌روی و ورزش است.

کفش اسنیکر (Sneaker):

نام دیگر این کفش‌ها، کفش ورزشی یا Sport Shoe، کفش باشگاه یا Gym Shoe، کفش دویدن یا Runner و کفش تمرین یا Trainer است که در انواع مدل‌های مختلف ساخته شده‌اند. البته امروزه این کفش‌ها آن قدر محبوبیت پیدا کرده‌اند که نه تنها برای ورزش کردن بلکه برای روزمره نیز بسیار استفاده می‌شوند.

کفش‌های جورابی، نیم بوت، ساق‌دار، زیپ‌دار، کشی، بنددار، رانینیگ و اسنیکرز نیز از دیگر انواع کفش‌های اسپرت مردانه محسوب می‌شوند.

 

اطلاع از اسم انواع کفش اسپرت مردانه به شما کمک می‌کند که خریدی راحت را تجربه کنید.

انواع کفش مردانه مجلسی

استایل‌های مجلسی ازجمله تیپ‌هایی است که بیشتر مردان به آن علاقه دارند. درواقع هر مردی با هر سنی باید حداقل یک ست مجلسی برای مراسم‌های مختلف داشته باشد. انواع کفش مردانه مجلسی برای استایل‌ها و سلایق مختلف تولید می‌شوند. ازجمله این کفش‌ها به شرح زیر هستند.

کفش آکسفورد (Oxford)

کفش آکسفورد نوعی کفش رسمی و کلاسیک است که با کت و شلوار پوشیده می‌شود. از این رو می‌توان گفت که این مدل رسمی‌ترین انواع کفش مردانه به شمار می‌آید. اغلب آقایان حداقل یک جفت از این کفش‌ها را در کمد لباس خود دارند.رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای کفش‌های آکسفورد متداول‌تر هستند و هر چقدر براق‌تر باشند، رسمی‌تر به نظر می‌رسند.

نکته‌ای که در خرید کفش‌های آکسفورد باید به آن توجه کنید، این است که آن‌ها را فقط باید با شلوارهای پارچه‌ای پوشید و شلوارهای جین یا کتان گزینه مناسبی برای ست کردن با این کفش‌ها نیستند.

کفش‌ با سر کلاهکی (cap toes)

اولین نشان ظاهری که در کفش‌های سرکلاهکی مشاهده می‌کنیم، لایه‌ای اضافه از چرم ابتدای این کفش است که طراحی آن را خاص و منحصربه‌فرد می‌کند. با توجه به ظاهر این کفش‌ها می‌توان گفت که کفش‌های آکسفورد نیز در گروه کفش‌های سرکلاهکی دسته‌بندی می‌شوند. این کفش‌ها هر چقدر براق‌تر باشند، رسمی‌تر هستند؛ ولی اگر رویه چرم این کفش‌ها طراحی خاصی داشته باشد، غیررسمی به نظر می‌رسند.

به طورکلی کفش‌های سر کلاهکی به راحتی با کت و شلوار، تاکسیدو و شلوارهای جین ست می‌شوند. بنابراین این دسته از کفش‌های مردانه گزینه بسیار مناسبی برای هر تیپی هستند.

کفش بروژ (Brogue)

می‌توان گفت کفش بروژ همان کفش آکسفورد است، اما طراحی‌های سوزنی و تزئینات اضافه‌ای روی آن وجود دارد که این کفش‌ها را از حالت سادگی خارج می‌کند. در لیست نام انواع کفش مردانه، این کفش گزینه بسیار مناسبی برای جشن‌ها، مهمانی‌های دوستانه، حضور در محل کار و رفت‌وآمدهای روزانه است. شاید به همین دلیل باشد که این کفش‌ جذاب در میان آقایان بسیار محبوب است.

کفش بروژ براساس تزئینات رویه‌ی آن به چهار دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • بروژ کامل Full Brogue یا Wingtips
  • نیم بروژ (Semi Brogue) یا Half Brogue
  • ربع بروژ (Quarter Brogue)
  • بروژ باله بلند (Longwing Brogue)

در این میان نوع نیم بروژ این کفش‌ها با تزئینات روی پنجه شکل رسمی‌تری دارد و آقایان از آن به جای کفش‌های آکسفورد استفاده می‌کنند. این کفش‌ها با انواع استایل‌ها مانند شلوار جین، شلوارهای پارچه‌ای، شلوارهای کتان و حتی کت و شلوار ست می‌شود.

 

کفش رسمی مردانه از انواع کفش مردانه در مدل‌های مختلفی برای استایل‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شود.

کفش‌ دربی (Derby)

کفش‌ دربی شباهت‌هایی به کفش آکسفورد دارد، اما یراق‌دوزی بیرون کفش و زبانه آن متفاوت است.به خاطر همین جزئیات و تزئینات، این کفش‌ها نسبت به آکسفورد ظاهری کژوال‌تر (کمتر رسمی) دارد. جنس این کفش‌ها از چرم یا کتان است و تنوع رنگی‌ زیادی دارند. همچنین مدل‌های متنوعی از این کفش‌ها را در بازار مشاهده می‌کنیم؛ رویه برخی از آن‌ها با طراحی‌های خاص تزئین شده است، در حالی که برخی از آن‌ها هیچ طرحی ندارند.

کفش دربی سر باریک یا پنجه کشیده دو مدل از کفش‌های دربی هستند که در بازار موجود هستند. دربی در لیست نام انواع کفش مردانه با لباس‌های نه چندان رسمی‌ مانند جین، شلوارهای کوتاه و همچنین کت‌های اسپرت ست می‌شوند. فراموش نکنید که این کفش‌ها گزینه مناسبی برای ست کردن با کت و شلوار نیستند، اما با لباس‌های اداری انتخاب خوبی به نظر می‌رسند.

کفش بلوکر (Blucher)

در لیست نام انواع کفش مردانه، بلوکر یکی دیگر از محصولاتی است که محبوبیت زیادی در میان آقایان دارد. این کفش شباهت زیادی به مدل دربی دارد، اما در طراحی آن جزئیات کمتری مشاهده می‌شود. در کفش‌های دربی چند بخش بزرگ به یک دیگر دوخته می‌شوند، ولی در کفش بلوکر یک بخش بزرگ وجود دارد که زبانه کفش روی آن دوخته شده است. این کفش علاوه بر زیبایی فوق‌العاده بسیار راحت است. کفش بلوکر را تنها با استایل‌های رسمی‌تان بپوشید و از نتیجه آن لذت ببرید.

کفش‌ سگک‌دار (Monk Straps)

در میان نام انواع کفش مردانه کفش سگک‌دار یکی از نام‌های آشنا برای همه ما است. ویژگی اصلی این کفش‌ها سگک‌هایی است که جایگزین بند کفش شده‌اند. معمولا این کفش‌ها را از انواع چرم می‌دوزند. معمولا طراحی کفش‌های سگک‌دار به پنجه‌های کشیده ختم می‌شود. برخلاف آنچه که تصور می‌کنید، این دسته از کفش‌های مردانه آنچنان رسمی نیستند. میزان رسمی بودن کفش‌های سگک‌دار کمتر از کفش‌های آکسفور و بیش‌تر از کفش‌های دربی است.

اگر به این کفش‌ها علاقه دارید، باید در ست کردنشان به رنگ سگک‌ها دقت کنید که معمولا نقره‌ای، برنجی و طلایی هستند. با ست کردن سگک کفش با سگگ کمربند، دکمه سرآستین یا ساعت استایلی شیک خواهید داشت.

  • کفش سرکلاهی: این کفش شباهت زیادی به کفش آکسفورد و بروژ دارد. وجود سایه‌ای تیره در قسمت جلویی کفش موجب زیبا و رسمی‌تر شدن آن شده است.
  • کفش آکسفورد نوک بال: پنجه کفس آکسفورد نوک بال همانند بال‌های باز شده پرنده است. این کفش نسبت به مدل آکسفورد تزئینات بیشتری دارد.

 

مدل سگک‌دار یکی از انواع کفش مردانه بوده که به راحتی معروف است.

انواع کفش مردانه کالج

کفش‌های کالج یکی از محبوبترین انواع کفش مردانه به شمار می‌آیند. این مدل از کفش‌ها را می‌توانید به‌راحتی با استایل‌های مختلف ست کنید. کفش کالج ماهیت نیمه‌رسمی دارد، ولی آن را با شلوار پارچه‌ای، جین یا کتان می‌توان بپوشید. ازاین‌رو این کفش یکی از انواع کفش مردانه رسمی نیز محسوب می‌شود.

مهم‌ترین خصوصیت این کفش پاشنه تخت یا کوتاه و عدم وجود بند است. برای این‌که استایلی شیک داشته باشید انواع کفش مردانه کالج را بدون جوراب بپوشید. بااین‌حال اگر اصرار دارید که به همراه کالج جوراب بپوشید، از جوراب‌های کفی‌دار استفاده کنید.

بیشتر کفش‌های کالج از چرم تولید می‌شوند. چرم‌های طبیعی قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارند، ولی باور کنید که ظاهر، مقاومت، کیفیت و ماندگاری آن‌ها بسیار بیشتر و بهتر از چرم مصنوعی است. محبوبیت بالای این مدل کفش موجب شده که آن را در مدل‌های مختلفی طراحی کنند. ازجمله انواع کفش مردانه کالج به شرح زیر هستند.

کالج‌ها کفش‌های راحتی هستند که تقریبا همه جا می‌توانید آن‌ها را بپوشید. مدل‌های براق، سگک‌دار یا مدل‌هایی که تسمه تزئینی‌ با رنگ مشکی دارند، مجلسی‌تر هستند. زمانی که کالج می‌پوشید، نباید جوراب‌هایتان مشخص باشد؛ مخصوصا اگر کالج را در مکانی رسمی پوشیده‌اید.

این کفش‌های جذاب را حتی می‌توان با کت و شلوار نیز پوشید؛ البته نه کت و شلوارهای رسمی! کالج‌ها در کنار کت‌های اسپرت با شلوارهای کتان یا جین ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌شوند. یادتان باشد که در این تیپ نیمه‌رسمی و اسپرت نباید کراوات بپوشید.

کالج‌های وایلداسمیت

این مدل ازجمله انواع کفش مردانه رسمی است که تزئیناتی فوق‌العاده زیبا دارد. اکثر کالج‌های وایلداسمیت از جیر تهیه می‌شوند. دوخت‌ها عمودی در قسمت پنجه کالج ظاهر آن را چند برابر زیبا کرده است. بیشتر تزئینات این مدل در قسمت پنچه و رویه آن دیده می‌شود.

کالج‌های طرح‌دار

این مدل ازجمله محبوب‌ترین کفش‌های کالج بین نوجوانان است. طرح‌های روی کفش چاپی هستند. این مدل را می‌توانید با شلوار جین بپوشید. علاوه‌برآن با استفاده از لباس‌های بافتی و اضافه کردن اکسسوری مناسب استایلی خاص را با کالج وایلداسمیت تجربه کنید.

کالج‌های پنی

کالج پنی در آمریکای شمالی دیده به جهان گشود. جنس این کالج‌ عموماً از چرم طبیعی یا ورنی است. نوار و تسمه بزرگ مهم‌ترین مشخصه این کفش به شمار می‌آید که در قسمت بالایی آن دیده می‌شود. تسمه به‌کاررفته در کفش به‌قدری بزرگ است که یک پنی (سکه) را به‌راحتی روی خود جا می‌دهد. به همین خاطر طراح آن اسم این کالج را پنی گذاشت.

 

کالج پنی یکی از انواع کفش مردانه است که در میان آقایان بسیار محبوب‌تر است.

کالج‌های آرلان

کالج‌های نروژی آرلان شباهت زیادی به کالج وایلداسمیت دارند. این کفش نیز معمولاً از چرم طبیعی تولید می‌شود. به همین خاطر کالج آرلان را می‌توان یکی از انواع کفش مردانه چرم دانست که تزئیناتی فوق‌العاده زیبا دارد. نوار پهن روی کفش تا زبانه آن کشیده شده است. البته این کفش ماهیت کژوال و نیمه‌رسمی دارد.

کالج‌های ایتالیایی

کالج ایتالیایی از انواع کفش مردانه مجلسی است که به لوفرهای سنتی شباهت بسیاری دارد. این کفش سگکدار برای اولین بار در دهه ۵۰ میلادی توسط گروه حرفهای آلدوگوچی طراحی شد. کالج‌های ایتالیایی درعین‌حال که ظاهر رسمی و زیبایی دارند، راحتی را برای شما مهیا می‌کنند.

کالج‌های قایقی

این مدل از کالج ماهیتی نیمه‌رسمی دارد. درواقع می‌توان ادعا کرد که این کفش علاوه بر این‌که یکی از انواع کفش مردانه اسپرت محسوب می‌شود، کفشی رسمی نیز هست. در قسمت رویه کفش تزئین‌های ریش‌ریش شده‌ای دیده می‌شود که در قسمت انتهایی آن زنگوله‌ای آویزان است. دورتادور این کالج نیز بندهای دوخته‌شده‌ای وجود دارد. البته شرط زیبایی این بندها ظرافت در دوخت است.

ازاین‌رو پیشنهاد می‌دهیم که کالج قایقی را تنها از برندهای معتبری تهیه کنید که علاوه بر کیفیت مناسب، حساسیت بالایی روی دوختهای کفش دارند. این کفش از جیر یا چرم طبیعی تهیه می‌شود.

کالج‌های بلژیکی

در این کالج زبانه به بدنه وصل شده است. درواقع بدنه کالج به‌صورت کاملاً یک‌تکه طراحی می‌شود. بالای زبانه همانند کمانی زیبا بوده که موجب کشیده‌تر شدن آن شده است. حرف n روی اغلب کالج‌های بلژیکی به چشم می‌خورد که باعث منحصربه‌فرد شدن ظاهر این محصول شده است. منگوله‌ای زیبا نیز روی کفش وجود دارد. ماهیت این کفش رسمی و کژوال است که معمولاً از چرم یا جیر تولید می‌شود.

 

در میان انواع کفش مردانه کالج بلژیکی یکی از مدل های محبوب به شمار می آید.

کفش موکازین (Moccasin)

ظاهر موکازین بسیار شبیه به کالج است، اما در نوع ساخت با این کفش تفاوت دارد. در مورد تفاوت‌های این دو کفش باید بگوییم که موکازین‌ها از یک تکه چرم اما کفش کالج مردانه از چند تکه چرم دوخته شده‌اند. شاید به همین دلیل باشد که کفش‌های موکازین راحت‌تر و انعطاف‌پذیرتر از کالج‌ها هستند. این کفش‌ها را تنها در موارد غیررسمی می‌توانید به پا کنید.

انواع کفش مردانه؛ بر اساس زمان استفاده از آن

کفش‌های مردانه علاوه بر کاربردشان بر اساس زمان استفاده نیز تقسیم‌بندی می‌شوند. به‌طورکلی می‌توان گفت که کفش‌های مردانه در دو نوع تابستانی و زمستانی وجود دارند. به طبع ویژگی و مشخصات کفش‌های تابستانی متفاوت از زمستانی است. کفش‌های تابستانی باید به‌گونه‌ای طراحی و تولید شوند که از تعریق و انتقال حرارت زمین به پا جلوگیری کنند، اما در عوض کفش‌های زمستانی باید رطوبت یا سرما را از خود عبور ندهند.

درهرحال در ادامه قصد داریم به معرفی تمامی کفش‌های مردانه زمستانی و تابستانی بپردازیم. توصیه می‌کنیم برای داشتن انتخابی مناسب و خریدی خوب ادامه متن را نیز مطالعه نمایید.

انواع کفش مردانه زمستانی؛ برای روزهای سرد و برفی

کفش‌های مردانه زمستانی علاوه بر خصوصیات ذکرشده در متن فوق باید زیره اختصاصی داشته باشند که روی یخ یا برف لیز نخورد. علاوه‌برآن آستری کفش باید از انتقال حرارت جلوگیری کند و اجازه ورود هیچ رطوبتی را به درون کفش ندهد. بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها بهترین گزینه برای زمستان هستند که در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. انتخاب هر یک از این مدل‌ها به سلیقه یا استایل شما بستگی دارد. درهرحال انواع کفش مردانه زمستانی به شرح زیر هستند.

بوت مردانه بروژ (Bruges)

بوت بروژ برای اولین بار در شهر اسکاتلند چشم به جهان گشود. به‌مرورزمان و با استقبال بالای مردم، این بوت در مدل‌های مختلفی طراحی شد، ولی مشخصه تمامی این مدل‌ها وجود روزنه‌های کوچکی است که به زیبایی تمامی در رویه کفش حکاکی شده‌اند. این روزنه‌ها همانند بال عقاب هستند. این بوت را علاوه بر استفاده روزمره در مجالس نیز می‌توانید بپوشید. این کفش در ایران با نام هشت ترک هم شهرت دارد. مدل‌های نیم بروژ یا یک‌چهارم بروژ ازجمله انواع بوت و نیم بوت مردانه به شمار می‌آیند که در بازار ایران نیز یافت می‌شوند.

 

نیم بوت بروژ یکی از انواع کفش مردانه زمستانه به شمار می‌آید.

بوت مردانه چوکا

این مدل بوت را با نام بوت‌های چوگان نیز می‌شناسند. بوت‌های چوکا ماهیت کلاسیک دارند که ارتفاع آن‌ها تا قوزک پا است. سه سوراخ برای بند روی کفش وجود دارد. بندهای این بوت نازک هستند. این محصول در جنس چرم و جیر در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود که رنگ قهوه‌ای پرطرفدارترین آن‌ها است.

بوت مردانه چلسی (Chelsea)

بوت‌های چلسی ظاهری ساده، ولی شیک دارند که می‌توانید آن‌ها را در استایل‌های مختلف‌تان به کار ببرید. پنل‌های کشی در دو طرف محصول تعبیه شده که پوشیدن آن را بسیار راحت کرده است. پنجه این کفش به‌صورت گرد طراحی‌شده که برای کسانی که پنچه‌های بزرگی دارند نیز قابل استفاده باشد. این محصول پاشنه بلندی ندارد و به‌صورت تخت طراحی و تولید می‌شود.

بوت‌های چلسی را باید از ویژگی‌های ظاهری آن‌ها یعنی موارد زیر شناخت:

  • بلندی آن‌ها تا مچ پا می‌رسد
  • بدون بند هستن
  • جلوی این بوت‌ها گرد است.

می‌توان گفت بوت‌های چلسی رسمی‌ترین نوع بوت برای آقایان هستند، اما آن‌ها را با هر لباسی می‌توانید بپوشید. بوت چلسی از موقعیت‌های رسمی گرفته تا روزمره و حتی در مکان‌های اداری بهترین انتخاب برای شما هستند.

بوت مردانه دربی

اگر به کفش‌ کلاسیک مردانه علاقه دارید، بوت مردانه دربی را پیشنهاد می‌دهیم. این محصول شباهت بالایی به کفش آکسفورد دارد. بوت دربی را می‌توانید در مجالس بپوشید و استایلی شیک را تجربه کنید. این کفش با جنس جیر و چرم در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و عسلی و … تولید می‌شود.

بوت مردانه کوهنوردی

این بوت‌ها برای کوهنوردی و مکان‌هایی مناسب هستند که شیب تندی دارند. علاوه‌برآن بوت‌های مردانه کوهنوردی را می‌توانید در طبیعت‌گردی بپوشید؛ بدون این‌که نگران آسیب رساندن سنگ‌ریزه‌ها یا علف‌های هرز به پایتان باشید. این محصول در جنس‌های مختلفی از قبیل سیمپاتکس، کولار، فایبرگلاس، تن سولیت، چرم یا گورتکس تولید می‌شود.

بوت مناسب برای هوای برفی یا Snow

همانطور که از اسم این بوت‌ها برمی‌آید، ضد آب هستند و گزینه مناسبی برای استفاده در هوای برفی محسوب می‌شوند. جنس این بوت‌ها به گونه‌ای است که از نفوذ هرگونه رطوبتی به داخل آن جلوگیری می‌کند. جالب اینجاست که درون این بوت‌ها لایه‌ای پشمی دوخته شده است که به خوبی از پاها در مقابل سرما و سرمازدگی محافظت می‌کند.

ساق بوت‌های Snow معمولا کمی بالاتر از مچ طراحی می‌شود که هنگام قدم برداشتن در هوای برفی، برف یا رطوبتی وارد کفش نشود و همچنین فرد راحت باشد.

بوت‌های مردانه تیمبرلند

ماهیت بوت‌های تیمبرلند اسپرت است که در جنس‌های جیر و چرم تولید می‌شوند. این کفش‌های گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزمره هستند. بوت‌های تیمبرلند در رنگ‌های مختلفی وجود دارند، ولی رنگ نخودی، قهوه‌ای و مشکی آن پرطرفدارتر است.

 

تیمبرلند یکی از انواع کفش مردانه محبوب در میان آقایان است.

بوت مخصوص کار

در میان نام انواع کفش مردانه مخصوص زمستان، بوت‌های مخصوص کار از محبوبیت خاصی برخوردار بوده‌اند. بوت‌های مخصوص کار بسیار مقاوم هستند و به منظور استفاده در محیط‌های پر خطر طراحی شده‌اند، اما امروزه این نوع بوت‌ها به خاطر دوام و استحکام بالا و زیره محکم و عاج‌دار در فصل سرما نیز بسیار طرفدار دارند.

نکته جالب در مورد این بوت‌ها این است که علاوه‌بر محافظت از پاها در مقابل سرما و رطوبت، از سر خوردن نیز جلوگیری می‌کنند. همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد بوت‌های کار باعث شده تا این نوع بوت انتخاب نظامیان نیز باشد.

انواع کفش مردانه تابستانی؛ بهترین گزینه‌های برای روزهای گرم

کفش‌های تابستانی باید به‌گونه‌ای طراحی و تولید شوند که علاوه بر راحتی گرمای زمین را به پا منتقل نکنند. همچنین باید از جنسی تولید شده‌ باشند که موجب گرما یا تعریق پاهایتان نشوند. در‌صورتی‌که تمایل دارید در فصل تابستان نیز کتانی‌ ورزشی بپوشید، می‌توانید کتونی‌های جورابی را انتخاب کنید. رویه این محصول پارچه‌ای است که راحتی فوق‌العاده بالایی دارد و از گرم شدن پاهای شما جلوگیری می‌کند. کفش‌های بدون بلند لوفر، صندل، کفش‌هایی با مدل گیوه و کفش کاناواس نیز از دیگر محصولاتی هستند که برای تابستان گزینه مناسبی به شمار می‌آیند.

قیمت کفش مردانه؛ انواع مختلف آن

حال که با اسم انواع کفش مردانه و ویژگی هر یک از آن‌ها آشنا شدید، بهتر است عوامل موثر بر قیمت این محصول را نیز بشناسید. کفش‌های مردانه در قیمت‌های مختلفی توزیع می‌شوند. درواقع فاکتورهای بسیاری برای انواع کفش مردانه وجود دارند که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر قیمت این محصول تأثیر می‌گذارند. تمامی مدل‌ها و انواع کفش مردانه در بازه‌های قیمتی متفاوتی وجود دارند. درواقع نمی‌توان ادعا کرد که مثلاً قیمت کتونی مردانه از کفش مجلسی بیشتر است.

برند تولیدکننده مهم‌ترین فاکتوری به شمار می‌آید که در قیمت تمامی کفش‌های مردانه تاثیر می‌گذارد. به طبع قیمت کفش‌های برندهای معتبری همچون کروکو بیشتر از برندهای متفرقه است. چراکه این کفش‌ها کیفیت فوقالعاده و طراحی منحصربه‌فردی دارند. جنس کفش نیز دومین فاکتوری است که بر قیمت محصول تأثیر میگذارد. به‌عنوان‌مثال انواع کفش مردانه چرم طبیعی قیمت بالاتری نسبت به مشابه مصنوعی خود دارند. مدل و طراحی نیز از دیگر فاکتورهای مؤثر بر قیمت محصول هستند.

کلام آخر

مطمئناً تابه‌حال برای شما هم پیش‌آمده که فروشنده اسم کفشی را گفته و شما باحالتی گنگ تنها او را نگاه کرده‌اید. این‌که اسم کفش و مشخصات آن برای شما ناآشنا است، مسئله چندان عجیب‌و‌غریبی نیست. فروشنده نیز با توجه به نوع شغلش با انواع کفش مردانه آشنا است، ولی توصیه می‌کنیم که کمی زمان برای آشنایی با انواع کفش مردانه مختلف صرف کنید. چراکه بسیاری از فروشنده‌ها از عدم آگاهی‌تان سو استفاده می‌کنند و محصولی شامل انواع کفش مردانه که ماه‌ها یا حتی سال‌ها کنج انبار بوده را به شما می‌فروشند.

درنهایت شما کفشی را خریده‌اید که نه پاسخگوی انتظارت شما است و نه مناسب استایل‌تان! ازاین‌رو در متن فوق سعی کردیم به‌صورت کامل به معرفی انواع کفش مردانه بپردازیم. هر یک از این کفش‌ها برای موقعیتی خاص مناسب است.

با ما همراه باشید و عکس انواع کفش مردانه را در ادامه ببینید:

تصاویر بیشتر

 

بوت چلسی یکی از انواع کفش مردانه است.

لوفر اسم انواع کفش اسپرت مردانه است.

یکی از نام انواع کفش مردانه کفش بروژ است.

 

کفش آکسفورد (Oxford) یکی از موارد خاص دیگر از انواع کفش مردانه می باشد که در این تصویر به 5 مورد آن اشاره شده است.

کفش بروژ (Brogue) نیز می تواند طرفداران مخصوص به خود را در انواع کفش مردانه داشته باشد.

 

کفش‌ دربی (Derby) از انواع کفش مردانه می باشد که شما می توانید از سایت کروکو خرید خود را انجام دهید.

دربی از انواع کفش مردانه

 

کفش‌ کالج (loafers) از دیگر انواع کفش مردانه می باشد که جایگاهی خاص بین مردان خاص پسند دارد.

کفش موکازین (Moccasin) نیز طرفداران خودش را در میان انواع کفش مردانه دارا می باشد.

کفش بلوکر (Blucher) مورد علاقه و مورد پسند تعداد خاصی از آقایان از انواع کفش مردانه می باشد.

 

کفش‌ با سر کلاهکی (cap toes); این کفش از محبوب ترین های کروکو می باشد. مورد پسند بسیاری از آقایان محترم.

 

کفش‌ سگک‌دار (Monk Straps)، محصولی دیگر از کروکو می باشد که می توانید این کفش را از فروشگاه اینترنتی ما به راحتی و سریع تهیه نمایید.

 

کفش اسنیکر (Sneaker) از انواع مختلف کفش مردانه می باشد . می توانید جهت خرید و کسب اطلاع از قیمت انواع کفش مردانه از جمله کفش اسپرت و راحتی از فروشگاه اینترنتی و شعب کروکو دیدن فرمایید.

 

صندل (Sandal) نیز یکی دیگر از انواع کفش مردانه می باشد. جهت کسب اطلاع از قیمت صندل های مردانه شیک کلیک کنید.

کروکو بوت چلسی (Chelsea) را به شما عزیزان جهت خرید پیشنهاد می دهد.

 

بوت چوکا (Chukka) از موارد دیگر انواع کفش مردانه می باشد. که دارای کیفیتی عالی و بادوام می باشد.

از انواع کفش مردانه دیگر بوت مناسب برای هوای برفی یا Snow می باشد. حتما با ما همراه باشید.

بوت مخصوص کار یکی دیگر از انواع کفش مردانه کروکو می باشد. پیشنهاد می دهیم حتما خرید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *