استایل زنانه

۱۳ دلیل برای اینکه از محصولات چرمی استفاده کنید

سال‌هاست که انسان‌ها از محصولات متنوع ساخته شده از چرم طبیعی استفاده می‌کنند و با مزیت‌های بی‌نظیر این محصولات آشنا هستند، محصولات چرم طبیعی شامل طیف گسترده‌ای از انواع کفش‌ها، لباس‌ها، اکسسوری‌ها، لوازم تزئیناتی و … می‌شوند که بالاترین و ماندگارترین کیفیت را در مقایسه با دیگر اجناس دارند.

اگر چه اکثر ما از مزیت‌های محصولات چرم طبیعی آگاه هستیم اما در این مطلب قصد داریم به ۱۳ مورد از مزایای محصولات چرم طبیعی بپردازیم تا شما حداقل یکی از این محصولات را در بین برنامه‌های خرید خود در آینده قرار دهید.

 

۱- محصولات چرم طبیعی دوام بالایی دارند

اگر یک محصول از نوع چرم طبیعی بخرید برای سال‌ها بدون افت کیفیت می‌توانید از آن استفاده کنید. سازندگان محصولات چرم طبیعی در مراحل ساخت چرم و روند دباغی سعی می‌کنند تا محصولی بادوام، زیبا و مقاوم ارائه دهند به همین علت با توجه به میزان کیفیت محصول چرمی ممکن است قیمت آن نیز افزایش یابد و می‌توان گفت برخی مواقع علت تفاوت قیمت محصولات چرم طبیعی در کیفیت ساخت آن‌ها است.

۲- محصولات چرم طبیعی استحکام بالایی دارند

محصولات چرم طبیعی استحکام بالایی دارند، استحکام بالا این امکان را به محصولات ساخته شده از چرم طبیعی می‌دهد تا در مقابل عوامل آسیب رسان مختلف به سادگی خراب نشوند و مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و آتش داشته باشند، همچنین این محصولات تا حدود زیادی ضد آب هم هستند و با گذشت زمان ترک نمی‌خورند پس بدون نگرانی سال‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 

۳- محصولات چرم طبیعی همیشه زیبا و به روز هستند

نکته‌ای که برای محصولات بادوام با ماندگاری بالا مطرح می‌شود این است که آیا می‌توان آن‌ها را بدون اینکه از مد افتاده باشند چندین سال پشت سر هم استفاده کرد و در عین حال شیک پوش و به روز هم بود؟ بدون شک محصولات چرمی این ویژگی را دارند و شما می‌توانید بدون محدویت زمانی و مکانی از این محصولات زیبا استفاده کنید و ظاهری به روز و شیک داشته باشید.

۴- محصولات چرم طبیعی چهار فصل هستند و با یک واکس مانند روز اول می‌شوند

محصولات ساخته شده از چرم طبیعی را می‌توان در هر فصلی از سال استفاده کرد و یکی از مزیت‌های ویژه‌ی آن‌ها این است که با هر بار استفاده به جای کهنه شدن منعطف‌‏تر، نرم‌‏تر و زیباتر می‌شوند، همچنین اگر از واکس‌های مخصوص چرم نیز استفاده کنید محصول شما مانند روز اول کاملا براق و نو می‌شود.

۵- محصولات چرم طبیعی ظاهر قدرتمندی دارند

اگر شما از محصولات چرمی در استایل خود استفاده کنید ظاهری قدرتمند خواهید داشت و لباس‌ها و اکسسوری‌های چرم جذابیت ظاهری هر فرد را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

۶- انعطاف‌پذیری چرم طیبعی پس از هر بار استفاده افزایش می‌یابد

محصولات ساخته شده از چرم طبیعی برخلاف اجناس دیگر پس از استفاده بدون این که شکل ظاهری خود را از دست بدهند منعطف‌تر می‌شوند و خشکی اولیه آن‌ها برطرف می‌شود، این ویژگی از مزیت‌های چرم طبیعی است و انعطاف‌پذیری بیشتر به جذابیت این محصولات می‌افزاید.

۷- محصولات ساخته شده از چرم طبیعی لوکس هستند

استفاده از محصولات ساخته شده از چرم طبیعی مانند لباس‌ها، اکسسوری‌ها و حتی لوازمی که مخصوص دکوراسیون هستند نشان از مرتبه‌ی بالای اجتماعی است. در واقع این محصولات بسیار لوکس و شیک هستند و نوعی تمایز طبقه اجتماعی مصرف کننده را ذهن بیننده القا می‌کنند.

۸- محصولات ساخته شده از چرم طبیعی باعث ایجاد حساسیت نمی‌شوند

متاسفانه کم نیستند محصولاتی که امروز در شکل و ظاهر فریبنده به مشتری معرفی می‌شوند ولی  مشتری پس از خریداری و استفاده از آن‌ها تازه متوجه می‌شود که چه اشتباهی را مرتکب شده است، برخی از این محصولات باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی، خارش و آلرژی می‌شوند و فرد به رغم پرداخت هزینه دیگر نمی‌تواند از آن محصولات استفاده کند، اما چرم یک پارچه‌ی طبیعی است که کاملا با پوست و حتی روح انسان نیز سازگار است، بافت طبیعی چرم آرامش را به شخص مصرف کننده هدیه می‌کند و لباس‌ها و اکسسوری‌های چرم نیز بدون آزار پوست و بدون اینکه باعث ایجاد جوش و یا خارش در پوست شوند برای سال‌ها قابل استفاده خواهند بود.

۹- در چرم طبیعی هوا جریان دارد

یکی دیگر از مزیت‌های محصولات چرم طبیعی این است که هوا به خوبی در آن‌ها جریان پیدا می‌کند پس اگر وسایلی دارید که برای مدت طولانی نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید توصیه می‌کنیم لوازم را دورن یک کیف چرمی قرار دهید تا در مواقع مورد نیاز بدون آن که قارچ و کپکی روی لوازمتان ایجاده شده باشد بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، همچنین این ویژگی چرم طبیعی باعث می‌شود تا زمانی که از لباس و یا کفش چرمی استفاده می‌کنید پوست اجازه‌ی تنفس داشته باشد و از بروز قارچ و آلرژی در پوست نیز جلوگیری شود.

 

۱۰- خرید چرم طبیعی اقتصادی است

اکثر محصولات چرم طبیعی قیمت بالایی دارند اما چرا می‌گوییم خرید این محصولات از نظر اقتصادی برای مشتری مقرون به صرفه است؟ همان طور که گفته شد این محصولات دوام و ماندگاری بالایی دارند و همیشه روی مد هستند به همین علت شما با خریداری یکی از آن ها برای مدت طولانی بی نیاز از خرید محصول جدید خواهید شد و در طولانی مدت هزینه‌ی شما کاهش پیدا می‌کند، در عوض اگر محصول بی کیفیت اما ارزان‌تری را انتخاب کنید مجبور خواهید شد در مدت زمان کوتاهی بارها همان محصول را مجددا بخرید و این مسئله از نظر اقتصادی اصلا به نفع شما نیست.

۱۱- چرم طبیعی دوستدار محیط زیست است

چرم طبیعی تجزیه‌پذیر و برگرفته از خود طبیعت است و محیط زیست را آلوده نمی‌کند به همین علت افرادی که دوستدار محیط زیست هستند می‌توانند با خیالی آسوده از این محصولات استفاده کنند.

۱۲- چرم طبیعی بوی خوبی دارد

اگر شما از لباس‌های دوخته شده با پارچه‌های پلاستیکی و مصنوعی استفاده کنید پس از تعریق متوجه بوی بد آن‌ها می‌شوید که هم خودتان را آزار می‌دهد و هم دیگران را، اما چرم طبیعی برخلاف الیاف‌ها مصنوعی و پلاستیکی بوی خوبی دارد و با استفاده‌ی زیاد و تعریق نیز این خاصیت خود را از دست نمی‌دهد.

۱۳- چرم طبیعی رطوبت را جذب می‌کند

این خاصیت چرم طبیعی باعث می‌شود تا محصول ساخته شده از آن عرق نکند به همین علت برای جلوگیری از زنگ زدن چاقوها و شمشیرها آن‌ها را در غلاف‌های ساخته شده از چرم طبیعی قرار می‌دهند و یا پزشکان به کسانی که دچار پا درد هستند استفاده از کفش‌های طبی ساخته شده از چرم طبیعی را توصیه کنند زیرا این کفش‌ها رطوبت بدن را به خود جذب کرده و از این طریق باعث بهبود استخوان درد می‌شوند.

سخن پایانی

حال که با مزیت‌های ویژه‌ی محصولات ساخته شده از چرم طبیعی آشنا شدید پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه چرم کروکو بزنید و از محصولات متنوع و ماندگار چرمی ما دیدن کنید بدون شک خرید از چرم کروکو به سود شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *