کیف زنانه, کیف مردانه

ست کیف پول با کفش(زنانه و مردانه) + آموزش

امروزه یکی از عناصر مهم تکمیل‌کننده استایل آقایان و خانم‌ها کیف پول ‌های کلاسیک و اسپرت است که علاوه بر برطرف کردن نیاز‌های شخصی، ظاهری آراسته و شیک را نیز برای همگان به همراه خواهد داشت و معمولا ست کیف پول با سایر اکسسوری‌ های استایل، مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرد.

از آنجایی که کیف پول یکی از اجزای اصلی وسایل مورد نیاز تمامی انسان‌ها است، شرکت‌های تولیدی اهمیت زیادی به ایجاد تنوع و رنگ‌بندی این کالا می‌دهند و با تولیدات گسترده خود، جوابگوی هر سلیقه‌ای در جامعه می‌باشند. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید انواع کیف پول را با اجزای استایل خود، بخصوص کفش‌ هایتان ست کرده و پوششی متفاوت را به نمایش بگذارید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت رنگ‌ها در فرآیند ست کردن!

مطمئنا بسیاری از افراد این موضوع را درک می‌کنند که استفاده از رنگ‌ها موجب می‌شود بتوانید به راحتی هر لباسی را با اکسسوری‌ ها ست کنید و یک استایل جذاب به ارمغان بیاورید، اما این کار آنقدر‌ هم ساده نخواهد بود. در این بخش به معرفی شیوه‌هایی برای ست کیف پول با کفش می‌پردازیم که عبارت‌اند از:

 

هارمونی حرف اول و آخر را می‌زند

قبل از هرچیز بهتر است انواع روش‌هایی که با توجه به آنها می‌توانید ست بهتری را رقم بزنید، بشناسید. ایجاد هارمونی استاندارد بین رنگ‌هایی که در یک طیف قرار دارند پیشنهاد بسیار مناسبی برای ست کردن کیف پول با کفش می‌باشد؛ به عنوان مثال اگر رنگ کفشتان قهوه‌ای تیره است، کیف پول شما می‌تواند براساس این طیف انتخاب شود و فرقی نمی‌کند که از آنها روشن‌تر باشد یا تیره‌تر.

رنگ خنثی، انتخابی ساده

روش دوم استفاده از رنگ‌های خنثی می‌باشد، به این صورت که اگر یک کفش مشکی یا سفید داشته باشید، استفاده از رنگ‌ های خاکستری و نقره‌ای گزینه ایده‌آلی برای شماست؛ این روش برای آقایان کاربرد ‌های زیادی دارد و معمولا در ست کردن انواع لباس ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد یا به عبارتی دیگر، ست کردن کیف پول مردانه با استفاده از این شیوه مانند آب خوردن است.

 

بهره بردن از رنگ‌های ترکیبی

اگر استایل مورد علاقه شما اسپرت است، می‌توانید کیف پولی را تهیه کنید که رنگ آن یکی از رنگ‌هایی است که در کفشتان وجود دارد. برای مثال کفشی که دارای دو رنگ مشکی و قرمز است را می‌توان با کیف پول تماما قرمز ست کرد و بالعکس. این روش بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد زیرا آنها از اکسسوری‌ها و کفش‌های متعددی برخوردار هستند و با این شیوه قادر می‌باشند تا ست‌‌های زیبایی را رقم بزنند.

 

موقعیت‌شناس باشید!

بعضی از افراد هستند که تنها از روی سلیقه خود عمل می‌کنند و شاید حتی ساده‌ترین اصول مد و پوشاک را هم رعایت نکنند. اینگونه افراد هیچ محدودیتی برای پوشش خود قائل نیستند و هر لباسی را در هر جایی بر تن می‌کنند، اما شما هرگز به این صورت رفتار نکنید. ست کیف پول باید بر اساس اصول مد باشد و نمی‌توانید یک کیف پول که عکس نامناسبی برای مکان‌های رسمی بر روی آن چاپ شده را در مجالس عروسی استفاده کرده و با کفش‌ مجلسی ست کنید. ست کردن کیف پول نیز باید بر مبنای استایل کلی شما صورت بگیرد و با سایر اجزای آن هماهنگ شود تا ظاهری کامل و برازنده را برایتان به ارمغان آورد.

جنس کیف پول چه نقشی در ست کردن آن دارد؟!

تاکنون با نکات متعددی برای ست کیف پول آشنا شده‌اید. یکی دیگر از شیوه‌های ست کردن کیف پول زنانه، توجه به جنس کیف و کفش است. به طور معمول سه روش متنوع وجود دارد که می‌توان با در نظر گرفتن اجناس مختلف، فرآیند ست کردن را به خوبی انجام داد؛ به عنوان مثال جنس کیف پول می‌تواند با کفش در تضاد کامل بوده و یکی از آنها چرم و دیگری جیر باشد. همچنین استفاده از جنس‌های همسان نیز ظاهر زیبایی را به نمایش می‌گذارد. آخرین نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که ترکیب انواع اجناس نیز، ظاهر خارق‌العاده‌ای را به همراه دارد، به این صورت که هم کیف پول و هم کفش شما می‌توانند همزمان از دو جنس تشکیل شده باشند و با هم ست شوند.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *