کفش زنانه, کفش مردانه

ست کردن کفش قهوه ای با سایر آیتم های موجود در کمد لباس | تصویر

نقش مهم لباس در استایل با کفش قهوه ای را فراموش نکنید.

زمانی که از کفش‌های قهوه ای صحبت می‌شود، همه به یاد تیپ‌های مردانه با کفش‌های قهوه ای شیک می‌افتند. اگر شما نیز به‌ظاهر خود اهمیت فراوانی می‌دهید، مطمئن باشید که انتخاب یک جفت کفش قهوه ای همیشه انتخاب هوشمندانه‌ای برایتان است. داشتن استایل با کفش قهوه ای کار سختی نیست تنها باید اصول ست کردن رنگ‌ها را با یکدیگر بدانید. در ادامه روش‌های ترکیب این رنگ با دیگر لباس را با شما در میان می‌گذاریم.

جذابیت چشم‌نواز استایل با کفش قهوه ای

یکی از رنگ‌های محبوب صنعت کیف و کفش رنگ قهوه ای است. عموماً این رنگ همیشه بخشی را در کالکشن‌های مد و پوشاک به خود اختصاص می‌دهد. اما اغلب افراد نقش کفش‌های مشکی و قهوه ای را در استایل‌های متفاوت برابر می‌دانند. این در حالی است که به‌هیچ‌وجه این دور رنگ تناسبی با یکدیگر ندارند و هرکدام بارنگ‌های خاصی ست می‌شوند.

البته ناگفته نماند که رنگ قهوه‌ای به دلیل گرمایی که ازلحاظ رنگی به استایل می‌بخشد جذابیت بیشتری به نسبت رنگ مشکی دارد. رنگ قهوه ای ماهیتی دارد که امکان ست شدن با انواع رنگ‌های خنثی و گرم را به شما می‌دهد. در ادامه شما را در انتخاب استایل جدید با کفش قهوه ای زنانه و مردانه آشنا می‌کنیم.

تیپ مردانه با کفش قهوه ای

شاید از خود بپرسید که “کفش قهوه ای مردانه با چی ست میشه؟” برای پاسخ به این سؤال باید در انتخاب شلوار، پیراهن مردانه و کمربند کمی حساسیت به خرج دهید. البته محیطی که قرار است در آن حضورداشته باشید نیز در ست کردن لباس به همراه کفش قهوه ای اهمیت دارد.

استایل با کفش قهوه ای مردانه به‌راحتی امکان‌پذیر است.

انتخاب لباس هماهنگ با کفش قهوه‌ای

کفش قهوه ای با چه لباسی ست میشه؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از شما را به خود مشغول می‌کند. اگر کفشتان قهوه‌ای است، باید سایر المان‌های اسایلتان را به گونه‌ای انتخاب کنید که تمرکز هر بیننده‌ای به کفش‌های شما جلب شود. به عنوان مثال لباس‌هایی با رنگ روشن انتخاب مناسبی برای استایل شما هستند. همچنین در محیط‌های رسمی می‌توانید با کت تکی به رنگ کفشتان استایل خود را رسمی‌تر کنید.

انتخاب شلوار مردانه به همراه کفش قهوه ای

اگر به دنبال استایلی غیررسمی با کفش قهوه ای خود هستید، انتخاب شلوار جین تیره با لباسی به رنگ روشن مثل سفید بهترین گزینه پیش روی شما است. برای محیط‌های اداری، رسمی و تجاری نیز ست کفش قهوه ای با شلوار مشکی را امتحان کنید. یادتان باشد کفش‌های قهوه ای به نسبت کفش‌های مشکی حس حرفه‌ای‌تری به مخاطب القا می‌کند؛ به همین دلیل اگر قصد دارید خود را مشابه تاجران یا متخصصان حوزه شغلی خود لباس بپوشید، کفش قهوه ای انتخاب مناسبی است.

انتخاب اکسسوری مناسب با کفش قهوه‌ای

به خاطر داشته باشید که در زمان انتخاب اکسسوری‌هایی مثل کمربند یا کیف‌دستی به‌هیچ‌وجه رنگ قهوه ای را با رنگ مشکی ترکیب نکنید. اگر قرار است کفش و کمربند تهیه کنید هر دو را قهوه ای بخرید؛ چراکه ترکیب رنگ مشکی و قهوه ای ظاهر شما را شلخته نشان می‌دهد.

بهترین استایل با کفش قهوه ای برای خانم‌ها

اغلب سؤال اصلی خانم‌ها در زمان خرید کیف و کفش قهوه ای این است که کیف و کفش قهوه ای با چی ست میشه؟ بیایید برای همیشه این چالش فکری را برطرف کنیم.

بوت قهوه ای رو با چی ست کنیم؟

ست کیف و کفش قهوه ای با مانتو

برای ست کردن کفش قهوه ای در استایل زنانه ابتدا باید به مانتو توجه کرد. در حالت کلی اگر قصد دارید با کفش‌های قهوه ای در محیط‌های رسمی و اداری حضور پیدا کنید، مانتوهای رسمی به رنگ طوسی یا خاکی انتخاب مناسبی است. برای محیط‌های غیررسمی نیز مانتوهای جین تیره به همراه کفش قهوه ای جلوه‌ای زیبا به استایل شما می‌بخشد.

اگر مانتوهای رنگ روشن می‌پوشید، از ترکیب مانتو نسکافه‌ای یا خردلی به همراه ست کفش قهوه ای با شلوار مشکی غافل نشوید. تنها نکته‌ای که در این استایل باید به آن توجه کنید ست کردن المان‌های دیگر پوشش خود با این رنگ‌ها است؛ المان‌های استایلتان را به گونه‌ای ست کنید که ظاهر شما شلخته به نظر نرسد. مثلاً می‌توانید روسری خود را به رنگ مشکی و کیف خود را قهوه ای انتخاب کنید.

برای استایل‌های زمستانی از زیبایی ترکیب کت و پالتو چرم عسلی به همراه بوت قهوه ای نیز نباید غافل شد. رنگ عسلی یکی از رنگ‌های مهم و کاربردی جذاب برای ترکیب شدن با رنگ قهوه ای به‌حساب می‌آید.

ست لباس زنانه به همراه کیف و کفش قهوه ای

اگر در انتخاب لباس به مشکل برخورده‌اید، حتما همچنان نمی‌دانید کفش قهوه ای زنانه با چی ست میشه. در حالت کلی اگر به استایل با کفش قهوه ای تیره علاقه‌مند هستید، لباس جین تیره و اگر به رنگ قهوه ای روشن علاقه دارید، جین روشن انتخاب مناسبی است.

 در استایل با کفش قهوه‌ای رنگ سبز تناسب خوبی ایجاد می‌کند.

البته لباس‌هایی به رنگ نود ظاهر شما را بیش از پیش شکیل و آراسته نشان می‌دهند. کافی است لباسی به رنگ سفید یا خاکی انتخاب کنید و استایلتان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. اگر در انتخاب رنگ در استایلتان جسارت کافی را دارید، رنگ سبز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رنگ زیبایی منحصربه‌فردی به استایل‌هایی با کفش قهوه‌ای می‌بخشد.

کفش نسکافه‌ای و جذابیت بی‌نظیر آن در استایل

یکی از رنگ‌هایی که در تناژ رنگ قهوه ای قرار می‌گیرد نسکافه‌ای است. برای انتخاب کیف و کفش نسکافه‌ای نیز ممکن است این سؤال که “کیف و کفش نسکافه ای با چه رنگی ست میشه؟” به ذهن شما خطور کند. در جواب باید بگوییم رنگ نسکافه‌ای در گروه رنگ‌های مولتی کالر قرار دارد؛ به همین دلیل می‌توان آن را با رنگ‌های پایه و اکثر رنگ‌های گرم و سرد ترکیب کرد.

جالب است بدانید که لباس‌های مشکی و سفید اغلب برای ست کردن با کیف و کفش نسکافه‌ای محبوب‌تر از بقیه رنگ‌ها هستند. اما اگر می‌خواهید تغییری دل‌انگیز به استایلتان بدهید از لباس‌های زرشکی یا جیگری به همراه کیف و کفش نسکافه‌ای در تیپ خود استفاده کنید و از نتیجه زیبا آن لذت ببرید.

ترکیب استایل با کفش قهوه ای و نسکافه‌ای برای تمام فصول مناسب است.

ترکیب رنگ‌های مناسب رنگ قهوه ای

اغلب متخصصان حوزه پوشاک پیشنهاد می‌کنند که در زمان خرید لباس‌های متنوع در وهله اول رنگ لباس‌ها را با یکدیگر ست کنید. در زمان خرید لباس برای ست کردن استایل با کفش قهوه ای بهتر است از خود بپرسید که “کفش قهوه ای با چه رنگی ست میشه؟” به این‌صورت رنگ‌های بهتری را برای ست کردن با کفش‌های خود پیدا می‌کنید. در ادامه سه پالت رنگ محبوب برای ترکیب با رنگ قهوه ای را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر به رنگ‌های گرم علاقه دارید، پالت زیر مناسب سلیقه شما است:

  • بژ
  • رنگ خاک رس پخته
  • پنککی
  • قهوه‌ای سوخته
  • رنگ شنی یا نسکافه‌ای

پالت بعدی مناسب افرادی است که ترکیب رنگ‌های سرد را می‌پسندند:

  • بژ
  • رنگ شکر قهوه‌ای
  • فیروزه‌ای
  • سبز دریایی
  • ترکیب رنگ خاکستری و آبی

ترکیب رنگ‌های سرد مناسب برای ترکیب به همراه استایل با کفش قهوه ای است.

پالت رنگی سوم شامل رنگ‌های نود برای ترکیب با رنگ قهوه‌ای است:

  • رنگ بژ
  • شکلاتی
  • پنککی روشن
  • رنگ سرمه‌ای تیره
  • خاکستری

رنگ‌های نود مناسب استایل با کفش قهوه ای است.

نکات نهایی استایل با کفش قهوه ای

بسیاری از روانشناسان بر این باورند زمانی که شما به محیطی جدید وارد می‌شوید، کفش‌هایتان ۳۰ درصد توجه بینندگان را به خود جلب می‌کنند؛ این در حالی است که کفش‌ها فقط ۵ درصد بدن شما را می‌پوشانند. این موضوع نشان می‌دهد که انتخاب کفش مناسب تأثیر چشم‌گیری در زیبایی استایلتان دارد. در ادامه مطالبی که گفتیم قصد داریم نکات نهایی ست کردن لباس با کفش قهوه ای را به شما بگوییم:

  • اگر قصد دارید لباس‌هایی با طرح شلوغ بپوشید، از رنگ‌های گرم در ترکیب لباستان استفاده کنید؛
  • اگر تصمیم گرفتید از رنگ مشکی در لباس‌هایتان استفاده کنید، رنگ قهوه ای را به کیف و کفش خود محدود کنید؛
  • رنگ قهوه ای الهام گرفته‌شده از طبیعت است، پس برای ترکیب رنگ آن از طبیعت الهام بگیرید.

جمع‌بندی

داشتن استایل با کفش قهوه ای اصلاً کار دشواری نیست، تنها باید به نکات و اصول ست کردن رنگ قهوه ای با رنگ‌های دیگر دقت کنید. در این مقاله به نکات کلی ست کردن کفش قهوه ای با لباس‌های دیگر اشاره کردیم. یادتان باشد کفش‌های قهوه‌ای چرم گزینه مناسبی برای استایل‌های آراسته و شیک هستند. اگر شما نیز به این محصولات علاقه دارید کافی است به بخش محصولات چرم کروکو سری بزنید. چرم کروکو ارائه‌کننده بهترین محصولات چرمی با کیفیتی تحسین‌برانگیز است.

عکس‌های بیشتر

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *