استایل زنانه, کفش زنانه

ست های شیک و جذاب با کفش کتانی سفید زنانه

اگر تنها یک مدل کفش در میان خانم‌ها از سالیان پیش تا اکنونی محبوب باشد، آن کفش کتانی سفید زنانه است و بس. کتانی‌های سفید علاوه‌بر راحتی، جذابیت زیادی در استایل بانوان دارد.

درست است که کفش سفید در مقایسه با سایر رنگ‌ها نیاز به مراقبت و نظافت بیشتری دارد، اما این کفش روح تازه‌ای به استایل شما می‌بخشد. همین امر خانم‌ها را وسوسه می‌کند که حداقل یک جفت کتانی به رنگ سفید در جاکفشی خود داشته باشند.

کتانی سفید زنانه هر شکل و ظاهری داشته باشد، به راحتی با استایل‌های مختلف ست می‌شود. اگر هیچ ایده‌ای در مورد ست کردن کتانی‌های سفید با استایل‌های مختلف ندارید، متن پیش رو را از دست ندهید. ما به شما چند ست شیک و جذاب معرفی می‌کنیم که از آن ایده بگیرید.

کفش کتانی سفید زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

اگر نمی‌دانید که کتانی‌های سفید را با چه لباس‌هایی بپوشید که استایلی زیبا و جذاب داشته باشید، با ما در ادامه همراه باشید.

ست کفش کتانی سفید زنانه با شلوار جین

یکی از رایج‌ترین و البته جذاب‌ترین ست‌های کفش کتانی سفید زنانه با شلوار جین است. شما می‌توانید با اضافه کردن بلوز، تیشرت یا بافت سفید رنگ این استایل جذاب را تکمیل کنید. البته می‌توانید استایل خود را به رنگ سفید محدود نکنید و از جذابیت تیشرت‌ها و بلوزهایی با رنگ روشن و جیغ نیز در استایل خود بهره ببرید.

اگر کتانی شما طرح یا خطوط رنگی یا مشکی دارد، می‌توانید از کیفی به رنگ خطوط کفش خود در استایلتان استفاده کنید. با این کار هماهنگی خاصی بین لباس‌های خود ایجاد کرده‌اید که ظاهر شما را بسیار زیبا نشان می‌دهد.

 

ست کفش کتانی سفید زنانه با شلوارک

پوشیدن کتانی‌های سفید با شلوارک همان استایلی است که هیچ وقت برای جوان‌ها قدیمی نمی‌شود. هیچ تفاوتی ندارد که جنس شلوارک شما جین یا هر جنس دیگری باشد؛ شما می‌توانید با پوشیدن تیشرت یا کت‌های تک دخترانه این استایل را تکمیل کنید. دورهمی‌های دوستانه محل مناسبی برای این استایل جذاب است.

ست کتانی‌های سفید زنانه با پیراهن

اگر کتانی‌های سفید را با پیراهن بپوشید، استایل کژوال زیبایی خواهید داشت. این تیپ جذاب به خصوص برای مهمانی‌ها و قرارهای غیررسمی بسیار مناسب هستند. فصل بهار نیز فرصت مناسبی است که در کنار پیراهن و کتانی خود از کت‌های جذاب استفاده کنید. در این صورت استایلی منحصربه‌فرد و شیک خواهید داشت.

ست کتانی سفید با دامن بلند یا کوتاه

امروزه دنیای مد و پوشاک تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است؛ حال این ذهنیت که همیشه باید کفش‌های کتانی را با شلوار پوشید، تغییر کرده است. در دنیای مد امروز کتانی‌های سفید زنانه را نه تنها با شلوار، بلکه با دامن‌های کوتاه و بلند نیز می‌پوشند. ترکیب کتانی‌های سفید با دامن‌های کوتاه و بلند استایلی کژوال و دخترانه برای شما به ارمغان می‌آورد که برای پیاده‌وری، مسافرت یا دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب است.

ست کتانی سفید با کت و شلوار مشکی

با پوشیدن کت و شلوار اسپرت مشکی در کنار کتانی‌های سفید زنانه نیز استایل غیررسمی شیک و جذابی است. پس اگر طرفدار کتانی‌های سفید هستید و به استایل سیاه و سفید نیز علاقه دارید، این ست را حتما امتحان کنید.

 

ست مینیمال با کتانی‌های سفید زنانه

پوشیدن کتانی‌های سفید زنانه با تیشرت و کت‌وشلوار جین سفید یک استایل تک رنگ مینیمال زیبا و شیک را برای شما فراهم می‌کند. برای کامل شدن استایل سفید و تک رنگ خود می‌توانید کیفی به رنگ سفید یا رنگ خنثی نیز استفاده کنید. این ترکیب حتی از کژوال‌ترین لباس‌ها نیز چندین برابر شیک و جذاب‌تر است.

ست کتانی‌های سفید زنانه با سرهمی

کتانی‌های سفید با سرهمی یکی دیگر از ست‌های کژوال، جذاب و دخترانه است. سرهمی‌های نخی همراه با کتانی‌های سفید استایلی جذاب برای فصل بهار و تابستان هستند.

قبل از پوشیدن کتانی‌های سفید این نکات را در نظر داشته باشید

اگر کتانی‌های سفید نظر شما را در تیپ‌های مختلف جلب کرده‌اندف شاید بهتر باشد که پیش از خرید این کفش‌ها چند نکته را به خاطر بسپارید. در ادامه این نکات را با شما در میان می‌گذاریم.

وقتی کفش کتانی سفید زنانه می‌پوشی، جوراب نپوش!

کتانی‌های سفید با جوراب‌های بلند و رنگی جذاب نمی‌شوند؛ از این رو توصیه می‌کنیم که تا حد امکان جوارب نپوشید. اما از آنجایی که خیلی از ما به پوشیدن جوراب عادت داریم؛ حتی گاهی بدون جوراب نیز پاهای ما در کفش اذیت می‌شود. در این صورتجوراب‌های ساق کوتاه گزینه‌های بهتری هستند.

با کتانی‌های سفید استایل جیغ نزن!

در طول یک روز ملاقات‌های رسمی و غیررسمی زیادی خواهید داشت. اگر می‌خواهید استایلی مناسب برای تمام ملاقات‌های روز خود داشته باشید، بهتر است که سراغ تیپ‌های کلاسیک‌تر بروید. برای داشتن این استایل در کنار کتانی‌های سفید از رنگ‌های جیغ استفاده نکنید. به این ترتیب در طول روز به قرارهای رسمی و غیر رسمی خود با خیال راحت می‌رسید.

از نظافت و رسیدگی به کتانی‌های سفید غافل نشوید!

کتانی‌های سفید خود را همیشه تمیز نگه‌دارید. در غیر این صورتدر جذابیت استایل شما تاثیر منفی می‌گذارد. مهم نیست کفش شما گران‌ قیمت است و یا ارزان قیمت، مهم این است که بتوانید کفش کتانی خود را تمیز نگه دارید. یادتان باشد که کتانی‌های سفید نسبت به سایر کفش‌های دیگر خیلی زودتر کثیف می‌شوند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

کفش کتانی سفید زنانه را در مراسم‌های مناسب بپوشید!

اگر به پوشیدن کتانی‌های سفید علاقه دارید، باید بدانید که استایل شما با این کفش برای چه مراسم‌هایی مناسب است. پیش از هر چیز توجه داشته باشید که کتانی استایل شما را کژوال نشان می‌دهد، از این رو پوشیدن آن در مراسم‌های رسمی جذابیت زیادی ندارد. اما در استفاده روزمره و قرارهای غیررسمی انتخاب ایده‌الی به نظر می‌رسد.

بهترین مدل را انتخاب کنید!

اگر می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید، کتانی را انتخاب کنید که با لباس‌های دیگر شما همخوانی دارد. بهترین مدل کتانی، مدلی است که استایل شما با لباس‌های قبلی را تکمیل کند، نه اینکه نیاز به خرید مجدد لباس داشته باشید.

سخن پایانی

فراموش نکنید که نکته‌‌ی مهم در استفاده از کفش کتانی سفید زنانه پاکیزه نگه داشتن آن است. کتانی‌های سفید هر چقدر هم گران‌قیمت باشند اما اگر تمیز نباشند هیچ زیبایی نخواهند داشت. پس اگر زیاد از این کفش استفاده می‌کنید حواستان باشد به طور مرتب بندهای آن را شسته و قسمت بیرونی را دستمال بکشید. همچنین از موادی که بوی بد کفش را از بین می‌برد استفاد کنید تا داخل کفش‌هایتان بوی بدی ندهد.

در پایان اگر شما یکی از طرفداران کفش‌های چرم با کیفیت عالی هستید، چرم کروکو سالیان سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. با توجه به سابقه و رضایت مشتریان کروکو، می‌توانید با خیال راحت کتانی مورد نظر خود را از ما با ضمانت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *