کیف زنانه

چندین راز در رابطه با خرید کیف های دستی با کیفیت

کیفه های دستی زنانه

کیف زنانه یکی از اکسسوری های بسیار جذاب می‌باشد و تکمیل کننده ی استایل بانوان است اما ست کردن کیف ها با سایر لباس ها یکی از دغدغه های خانم ها به شمار می آید اگر شما هم به دنبال روش هایی برای انتخاب کیف مناسب و ست کردن درست آن با سایر لباس هایتان هستید. پس با ما همراه باشید در ادامه ی این مقاله شما را با روش هایی برای ست کردن کیف زنانه با استایلتان آشنا خواهیم کرد.

یکی از موارد مهم در انتخاب مدل کیف این است که مدل کیفتان باید متناسب با حالت اندامتان باشد به طور مثال خانم‌های قد بلند از هر مدل کیفی در استایل خود می توانند استفاده کنند اما خانم های قد کوتاه بهتر است از کیف های دستی کوچک استفاده کنند و خانم هایی که بالاتنه ی پهن دارند بهتر است از کیف های دوشی با بند بلند استفاده کنند. به طورکلی خانم هایی که اندام درشت دارند بهتر است از کیف های رنگی استفاده کنند این کیف ها توجه بیننده را بیشتر به خود جلب می‌کنند و باعث می‌شوند بیننده کمتر به اندام شما توجه کند.

کیف دستی زنانه

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب کیف باید به آن دقت کنید این است که انتخاب کیفتان متناسب با محیطی باشد که قصد رفتن به آن را دارید به طور مثال برای مراسم های رسمی و مهمانی ها بهتر است از کیف های دستی و یا کیف هایی که دارای بند زنجیر مانند هستند استفاده کنید و برای دانشگاه از کیف های بزرگ دوشی و یا کوله پشتی پارچه ای استفاده کنید و برای محیط کار بهتر است از کیف های چرم با بند کوتاه و یا کیف های دوشی استفاده کنید رنگ این کیف ها بهتر است مشکی ، قهوه ای ، عسلی و یا خاکستری باشد.

کیف دستی زنانه

سعی کنید همیشه رنگ کیفتان را متناسب با ، سنتان انتخاب کنید و در فصل تابستان از رنگ های شاد و در فصل زمستان از رنگ های سرد و خنثی مانند سفید و طوسی استفاده کنید. قیمت کیف های زنانه به کیفیت جنس آنها و تمیزی دوخت کیف ها و سایز کیف بستگی دارد جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع کیف ها و همچنین خرید کیف های دستی با کیفیت به سایت های فروش کیف زنانه مراجعه نمایید.

اسپرت ترین کیف های دستی زنانه

در این بخش از مقاله به معرفی کامل انواع کیف های زنانه و روش استفاده از آنها می پردازیم:

  • کیف های دستی به کیف های بدون بند گفته می شود نام دیگر این کیف ها کیف پاسپورتی می باشد این کیف ها به دو صورت قابل استفاده هستند هم می توان آنها را زیر بغل نگه داشت و هم می توان پایین تر و به وسیله ی ساعد دست نگه داشت.

 

کیف های دستی زنانه

  • کیف های دوشی به کیف های بند دار گفته می شود برخی از این کیف ها بند کوتاه و برخی از آنها بند بلندتری دارند. کیف های دسته دار به کیف هایی گفته می شود که یک بند بسیار کوتاه دارند و بند آنها روی مچ دست قرار می گیرد. کیف های کمری هم همانطور که از اسمشان مشخص است به کمر متصل می شوند.
  • برخی از کیف های زنانه سنتی هستند مانند کیف های حصیر بافی و کیف های مکرومه بافی ، از کیف های حصیری بهتر است در فصل تابستان ، و از کیف های مکرومه بافی در فصل زمستان استفاده کنید.
  • بعضی از افراد تصور می کنند در استایل های اسپرت فقط باید از کوله پشتی های پارچه ای استفاده کنند اما این تصور کاملا غلط می باشد بلکه در استایل های اسپرت می توان از کیف های دستی زنانه و کوله پشتی های چرم کوچک و کیف های کمری و همچنین از کیف های دوشی نیز استفاده کرد.

کیف های دستی زنانه

اما اگر استایل شما کاملا اسپرت می باشد پیشنهاد ما این است که از کوله پشتی های چرمی استفاده کنید اما اگر استایل کژوال دارید از کیف های دوشی چرم کوچک استفاده نمایید و در استایل مینیمال بهتر است از کیف های دستی زنانه ی چرم استفاده کنید کیف های کمری نیز انتخاب بسیار مناسبی برای استایل های اسپرت خیابانی می باشند.

عکس های بیشتر:

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *