کفش زنانه

شیک پوشی، جذابیت و راحتی با کفش کالج زنانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کفش‌های کالج زنانه در کنار زیبایی و راحتی به خانم‌ها اجازه می‌دهد تا کفش‌هایشان را با هر لباسی که دوست دارند ست کنند، پس فرقی نمی‌کند که شما طرفدار شلوارهای جین باشید یا کتان، شلوار پارچه‌ای دوست داشته باشید یا حتی علاقه‌مند به پوشیدن ساپورت باشید، بخواهید دامن بپوشید یا پیراهن، هر کدام از این لباس‌ها در کنار کفش‌های کالج بسیار زیبا و شیک خواهد شد و با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید کفش‌ کالج زنانه اسپرت یا مجلسی را برای انواع دورهمی‌ها، مهمانی‌ها و حتی محل کار با لباسهای دیگرتان ست کنید.

از طرف دیگر مدل‌های کفش‌ کالج خیلی سن و سال نمی‌شناسند یعنی شما در هر سنی که باشید می‌توانید از این کفش‌های راحت و جذاب استفاده کنید، مثلا می‌توانید یک کفش کالج اسپرت دخترانه را با شلوار جین ست کرده و استایلی شاد برای روزمره داشته باشید و یا از یک کالج زنانه شیک برای محیط کار استفاده کرده و استایلی رسمی به ظاهر خود ببخشید.

ویژگی‌های کفش کالج زنانه یا دخترانه

  • زیره‌ی کفش‌های کالج تخت و یا دارای پاشنه‌ی بسیار کوتاه است.
  • قسمت رویه این نوع کفش‌ها باز بوده و فاقد ساق می‌باشد به همین دلیل هوا به خوبی در آن جریان پیدا کرده و از عرق کردن پاها جلوگیری می‌کند همین ویژگی باعث می‌شود تا کالج‌ها انتخاب مناسبی برای روزهای گرم باشند.
  • اگر چه کالج‌ها معمولا بدون بند ساخته می‌شوند اما برخی مدل‌های بنددار را هم در بین این کفش‌ها می‌توانید پیدا کنید، همچنین بعضی از آن‌ها دارای سگک یا پاپیون در قسمت رویه می‌باشند که برای تزئین کفش به کار می‌رود.
  • یکی از بارزترین مشخصه‌ی کالج‌ها دوخت معروف U شکل روی این کفش‌هاست.

جنس کفش کالج زنانه

کفش‌های کالج زنانه از جنس جیر، چرم طبیعی و مصنوعی و ورنی ساخته می‌شوند.

  • کفش کالج زنانه چرم: اکثر ما از مزیت‌های جنس چرم آگاه هستیم به خصوص اگر چرم از نوع طبیعی باشد محصولات ساخته شده از آن دارای دوام و ماندگاری بسیار بالا هستند که از تعریق پاها در درون کفش جلوگیری کرده و به حفظ سلامت پاهایتان کمک می‌کنند، پس در صورتی که مدت زمان طولانی بیرون از خانه حضور دارید پیشنهاد ما استفاده از کالج زنانه‌ی چرم است، کالج چرم دخترانه یا زنانه را می‌توانید برای محل کار، دانشگاه، دورهمی ها و … استفاده کنید.

  • کفش کالج زنانه جیر: با شروع فصل گرما باید به دنبال کفشی باشید که پاهایتان را خنک نگه دارد، کفش کالج زنانه از جنس جیر که از رویه‌ی نرمی برخوردار است ( فانتوف) یک گزینه‌ی مناسب برای این فصل است، این کفش‌ها نرم، راحت و خنک هستند اما نکته‌ای که درباره‌ی کالج‌های جیر باید یادآور شویم دقت و وسواس در نگهداری رویه‌ی این کفش‌هاست زیرا تمیز کردن لک و آلودگی از روی آن‌ها کمی سخت بوده و ممکن است شما را به دردسر بیندازد.

  • کفش کالج زنانه ورنی: کالج‌های ورنی را برای تمام موقعیت‌ها از جمله موقعیت‌های رسمی، محل کار، دانشگاه، ملاقات‌های دوستانه و … می‌توان استفاده کرد، مزیت جنس ورنی این است که انواع لک‌های ایجاد شده و آلودگی‌ها به راحتی از روی این کالج‌ها پاک می‌شوند، عیب این کفش‌ها نیز عدم مقاومت این جنس در مقابل اجسام تیز و ایجاد خراشیدگی است.

کفش کالج زنانه برای دوستداران کفش های رنگی

خوشبختانه امروزه کفش‌های کالج زنانه در رنگ‌های متنوعی مانند زرشکی، عسلی، سورمه ای، آبی و …. عرضه می‌شود، به همین علت خانم‌هایی که به رنگ‌هایی غیر از مشکی و قهوه‌ای علاقه دارند محدودیتی در انتخاب رنگ کفش دلخواهشان نخواهند داشت.

انواع تیپ با کفش کالج زنانه

حال بیاید ببینیم تیپ و استایل خانم‌ها با کفش کالج باید چطور باشد و چه لباس‌ها و کیف‌هایی را می‌توان با این کفش‌های جذاب ست کرد تا خوش‌پوشی و شیک بودن استایل را در کنار هم داشت.

پوشیدن کالج زنانه با شلوار جین

زمانی که برای خرید می‌روید با انواع مختلفی از مدل کفش کالج دخترانه یا مدل کفش کالج زنانه مواجه خواهید شد که پوشیدن اکثر آن‌ها با شلوار جین بسیار جذاب خواهد بود مثلا استفاده از شلوار جین آبی یا مشکی در حالی که کمی از پایین شلوار را تا زده باشید بسیار جذاب خواهد بود، می‌توانید از یک کیف هم رنگ با کالج نیز برای کامل شدن استایلتان استفاده کنید.

یکی دیگر از استایل‌های جذابی که می‌توانید با کالج‌ها داشته باشید پوشیدن یک شلوار جین تیره رنگ، یک تی‌شرت یا بلوز روشن و اضافه کردن یک کت و یا کاپشن چرم است حال اگر کفش‌های کالج خود را به این استایل اضافه کنید بسیار جذاب خواهید شد.

به طور کلی می‌توان گفت یکی از مزیت‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ی کفش کالج زنانه ست شدن آن با انواع شلوارها است و اگر شما پس از خرید یک کالج این سوال را در ذهن داشته باشید که ” کفش کالج زنانه با چه شلواری ست میشه؟” ما به شما می‌گوییم هیچ محدودیتی برای پوشیدن این کفش جذاب با انواع شلوارها از شلوار کتان گرفته تا جین، پارچه‌ای و … نخواهید داشت.

پوشیدن کالج زنانه با سرهمی

کالج‌های زنانه در کنار لباس‌های سرهمی نیز استایلی جذاب و دخترانه به ظاهر شما می‌بخشد.

پوشیدن کالج زنانه با استایل تک رنگ

کالج‌ها را می‌توانید با استایل تک رنگ نیز ست کنید اما اگر می‌خواهید استایل تک رنگ داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از کالج‌های طرح دار است این کار علاوه بر کاهش سادگی ظاهرتان، توجه بیننده را به طرح و نقش زیبای کالج شما جلب خواهد کرد.

پوشیدن کالج زنانه با تیپ اداری

اگر می‌خواهید کفش کالج زنانه را با تیپ اداری و برای محیط کار ست کنید بهتر است به سراغ جنس چرم با رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی بروید که برای این نوع محیط‌ ها مناسب‌تر هستند و با انواع لباس‌های اداری به راحتی هماهنگ می‌شوند.

خانم‌های شاغل معمولا زمان طولانی را در محیط کار حضور دارند پس اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید انتخاب کفش کالج از جنس چرم طبیعی از یک برند شناخته شده و مطمئن، قطعا برایتان به صرفه‌تر خواهد بود زیرا به علت دوام و ماندگاری بالا، شما امکان استفاده‌‌‌ی طولانی مدت از این کفش‌ها را خواهید داشت، همچنین در طول روز پاهایتان درون این کفش‌ها عرق نخواهد کرد زیرا چرم طبیعی خاصیت تنفس پذیری دارد و به پوست پای شما اجازه تنفس می‌دهد.

سخن پایانی

در این مطلب با ویژگی‌های کفش کالج زنانه، جنس این نوع کفش و نحوه‌ی ست کردن آن با دیگر لباس‌ها آشنا شدیم، به طور کلی مزایای چندگانه‌ی کفش‌های کالج که شامل راحتی در پوشیدن و خارج کردن آن‌ها از پا، ست شدن با انواع لباس‌ها و جذابیت و زیبایی است باعث شده تا فارغ از جنسیت، این کفش‌ها به پاپوشی محبوب بین تمام سنین در بین خانم‌ها و آقایان تبدیل شود، کالج‌ها برای فصل بهار و تابستان مناسب هستند و اگر دوستدار این نوع کفش‌ها هستید بهتر است با خرید یک کالج جذاب به استقبال این دو فصل زیبای سال بروید.

پیدا کردن یک کالج مناسب اصلا کار سختی نیست و شما با یک گشت و گذار ساده در بازار و یا سایت‌های فروش آنلاین به راحتی به جدیدترین کالج‌های زنانه‌ از برند مورد تایید خود دست پیدا خواهید کرد، در ضمن اگر هیچ ایده‌ای از این نوع کفش‌ها ندارید بهتر است کمی در فضای وب جستجو کنید تا با دیدن عکس کالج‌های اسپرت و مجلسی دخترانه و زنانه به یکی از طرفداران این کفش‌ها تبدیل شوید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم تا از مدل‌های متنوع کالج‌‌های چرم زنانه که در فروشگاه چرم کروکو موجود است دیدن کرده و در صورت تمایل مدل مورد پسند خود را خریداری نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *