استایل زنانه, کیف زنانه

نگاهی مختصر به پرطرفدارترین انتخاب های بانوان در خرید کیف

کیف زنانه یکی از اجزا و اکسسوری‌های مهم و بسیار پرکاربرد در استایل بانوان است و به این علت در تنوع طرح و مدل‌‎‌های مختلفی در بازار میتوان مشاهده کرد. استفاده از کیف دستی  زنانه یکی از ملزومات مهم و ضروری استایل بانوان می‌باشد که به راحتی تمامی وسایل ضروری بانوان را حمل و جابجا می‌کند و به استایل آنها ظرافت و جذابیت میبخشد.

با گسترش تولید در این زمینه، این روزها مدل‌های مختلف و زیبایی را مشاهده می‌کنید که هر شخصی با هر سلیقه‌ای میتواند خریدی مناسب برای خود داشته باشد. برای استایل روزانه و یا رسمی، خرید و حمل کیف زنانه لازم می باشد.
انتخاب مناسب کیف تا حدودی ضعف‌های اندامی شما را از بین می‌برد و در صورت خرید نامناسب، جذابیت استایل شما کاسته می‌‎شود.

پرطرفدارترین مدل‎های کیف زنانه

۱- کیف دوشی بزرگ: این محصول یکی از بزرگترین نمونه‎‌های موجود بازار است که حمل آن بر روی شانه بسیار راحت می‌باشد. کیف بزرگ زنانه برای کسانی که کارهای روزانه زیادی دارند، گزینه مناسبی خواهد بود و تمام وسایل را بدون مشکل در خود جای می‌دهد. تنوع زیادی را در رنگ و طرح این نمونه مشاهده می‎‌کنید که به راحتی هر فردی با توجه به سلیقه‌ای خود گزینه مطلوب را پیدا می‌کند.

۲- کیف دستی زنانه: طراحی ظریف و زیبا از مشخصه‏‌های اصلی این کیف می‏‌باشد که در اندازه کوچک در بازار موجود است.  بند کوتاهی که برای این کیف در نظر گرفته شده است به راحتی بر روی مچ یا آرنج شما قرار می‎‌گیرد و حمل آن را برایتان راحت می‌کند. البته از یک بند بلند قابل جداشدن نیز در نظر گرفته شده که در زمانهای نیاز به راحتی وصل میگردد.

۳- کیف کتابی زنانه: در طراحی این نمونه از هیچ گونه بندی استفاده نمیگردد. حمل این محصول با کف دست و انگشتان شما انجام می‌شود که با ضخامت کم آن به راحتی با یک دست قابل حمل است. از این کیف برای جابجایی کارت بانکی، اسکناس، گوشی موبایل و لوازم ضروری روزانه استفاده می گردد. اگر به دنبال نمون‌ه‎ای برای مهمانی و استایلهای رسمی خود هستید حتما کیف کتابی زنانه را در صدر انتخاب خود قرار بدهید.

۴- کیف کوچک زنانه بند بلند: ظاهر این محصول نزدیک به کیف کتابی است که تنها در یک بند بلند باهم فرق دارند. حمل آن راحت و بر روی دوش قرار می‎گیرد. این نمونه در طرحها و اندازههای مختلفی تولید می‌شود و برای مصارف روزانه، مسافرت و ... مناسب خواهد بود

۵- کوله‏ پشتی زنانه: به خاطر نوع قرارگیری این نمونه، یکی از راحت‎‌ترین و مناسب‎‌ترین کیف‎‌های زنانه است. حمل راحت و جای زیاد آن باعث محوبیت بیش از حد این مدل شد. البته مدل‌ها و طرح‌های مختلفی را در بازار مشاهده می‏‌کنید که از حالت کلاسیک به نمونه‏‌های مدرن و فانتزی تغییر دارد.

۶- کیف ذوزنقه‌‎ای: اگر از روال کیف‎@های روزانه خسته شده‌اید، مدل ذوزنقه‌‎ای را حتما خریداری کنید. جادار بودن و شکل خاص آن به استایل شما زیبایی و جذابیت می‌بخشد.

۷- کیف زنانه دسته فلزی: درطراحی این کیف از دسته فلزی استفاده می‌شود که جای خود را به بندهای چرمی و دسته‌‏های قدیمی داده است. خانم‌‎های شیک پوش جوان میل زیادی به خرید محصول دارند.

۲ نکته مهم برای خرید کیف زنانه

تا این قسمت از مقاله اشارهای به نمونه‎‌های پرطرفدار کیف زنانه داشتیم اما در ادامه به بررسی نکاتی میپردازیم که دانستن آن برای خرید مناسب از بین پرطرفدارترین کیف‌‎‌های زنانه راه‌گشا خواهد بود. 

  1. کیف کوچک نمونه مناسب برای افراد قد کوتاه خواهد بود. این افراد باید از طرح‎های دوشی بیشتر خرید کنند.
  2. افراد قد بلند از هر نمونه‎ای و طرحی که در بازار وجود دارد به راحتی خرید کنید.

این روزها صنعت مد در طراحی خود از نمونههای جدید و خاصی با تنوع رنگ و شکل پارچه بهره میبرد. تنوع بالا طرح مناسب با سلیقه تمام افراد در دسترس است. البته در زمان خرید کیف زنانه باید درنظر داشته باشید که برای چه وسایلی و چه فعالیتی خرید می کنید. سعی کنید از مدل‎های پرطرفدار مجلسی زنانه برای استایل روزانه استفاده نکنید زیرا استایل شما را ناهماهنگ نشان میدهد. در زمان خرید کیف باید به قد و اندام خود نیز توجه کنید؛ زیرا برای داشتن هارمونی مناسب باید این امر در راس امور قرار بگیرد تا انتخاب مناسب با شرایط داشته باشید.

تصاویر بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *