استایل زنانه

۹ استایل پرطرفدار که هرگز قدیمی نمی شوند!

در طول دوران همیشه دنیای مد برای اکثر افراد در هر نقطه جهان یک استایل به خصوص دارد. اما در این مقاله امروز قصد داریم استایل های مد و فشن که برای هیچ کس قدیمی نیست و همیشه برای همه قابل توجه است رو بیان کنیم. پس با ما تا انتها مطلب همراه باشید.
بازار مد هر سال پوشش های مختلفی رو برای هر استایل معرفی می‌کند ولی خیلی کم پیش می‌آید که استایل جدیدی معرفی شود. اما استایل هایی که قرار است شما در این مطلب مطالعه کنید برای همیشه در جامعه دیده خواهد شد و ما قرار است اطلاعات خوبی در رابطه با آنها به شما بدهیم تا شما در هر زمان که خواستید از استایل مورد علاقه خود پیروی کنید یا آن را تغییر دهید.

استایل کلاسیک (شیک، جذاب و آراسته) 

سبک کلاسیک بیان کنندۀ ثبات و آرامش شخص انتخاب کننده است. لباس‌هایی با دوخت بی عیب و نقص که روی سادگی پوشش فرد متمرکز هستند؛ اگر از این سبک لباس برای خود انتخاب کرده اید و دارید، شما یک فرد با سلیقه ساده و ظریف هستید. استایل کلاسیک یکی از بهترین سبک ها برای اشخاصی است که به دنبال زرق و برق های زیادی نیستند و به پوشش ساده علاقه مند هستند.

استایل کژوال (راحت و مناسب برای استفاده روزمره)

نیازی نیست که برای پیدا کردن و پیروی از سبک کژوال تلاش زیادی کنید، استایل کژوال به راحتی قابل دسترس است و علاوه بر آن از لحاظ کیفیت و دوام به عنوان یکی از بهترین سبک ها برای زندگی  روزمره استفاده می‌شود. استایل کژوال  معنی لباس خیابانی همراه با مد را می رساند. این سبک برای افرادی که خیلی علاقه ای به سبک کلاسیک ندارند و از طرفی از استایل های شلوغ دوری می‌کنند مناسب است؛ زیرا شما نیازی به خرید های آنچنانی ندارید و به آسانی می‌توانید خریدی ساده داشته باشید.

استایل اداری (آراسته و اتوکشیده برای محل کار)

استایل اداری یکی از معمول و معقول ترین استایل ها برای افرادی است که برای رفتن به سر کار به دنبال تیپی با دیسیپلین بالا هستند. لباس‌هایی که کهنه، دارای تصویر و نوشته یا طرح باشند در محیط‌های اداری اصلا قابل قبول نیستند، پس شرایط شما را ملزم می‌کند برای محیط اداری خود لباس های مخصوص و متفاوتی داشته باشید. در یک محیط رسمی اداری، استاندارد لباس و تیپ برای مردان کت و شلوار و برای زنان کت، دامن یا شلوار است. البته در بعضی موارد همراه با لباس‌های انتخابی دیگر مثل ژاکت، کراوات یا اکسسوری های متفاوت دیگر است که به خواست شما و محیط کار بستگی دارد.

استایل اسپرت(استایلی جذاب برای ورزش، پیاده روی و استفاده روزمره)

لباس مخصوص ورزشی برای بیشتر ورزش ها به دلیل عملی، راحتی و یا ایمنی باید پوشیده شود، تا شخص دچار مشکل در هنگام عمل ورزش خود نباشد. لباس‌های ورزشی اکثرا شامل شورت ورزشی، سویشرت، تی شرت، پیراهن و… هستند.
اما استایل ورزشی به عنوان یک استایل و پوشش در دنیای مد به شمار می‌رود و روزانه توسط کسانی که پیرو این استایل هستند پوشیده می‌شود. به عنوان مثال خیلی از کسانی که به این استایل علاقه دارند از کتانی یا لباس های مخصوص ورزش که بالا پوش های نسبتا تنگ دارند استفاده می کنند. این استایل از سبک های جدا نشدنی زندگی انسان شده است و مردم به آن عادت کرده اند.

استایل مد روز (شیک، جذاب و عجیب!)

کلمه شیک اساسا کلمه ای است که برای شخصی که مطابق مد روز لباس می‌پوشد استفاده می‌شود، اما این به این معنی نیست که آن شخص باید حتما آخرین و جذاب‌ترین لباس روز و دنیا مد را پوشیده باشد. طرفداران این سبک برای پوشش خود، طراحی های کلاسیک و زیبا را که قابل توجه و جلوه‌گر هستند را به لباس های مارک یا طرح دار ترجیح می‌دهند. این استایل برای اشخاصی است که به دنبال دیده شدن در اذهان هستند و میخواهند خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند، این استایل هیچ وقت کهنه نمی‌شو زیرا همیشه مانند یک رودخانه در جریان و در حال تغییر است و همین موضوع باعث می‌شود اصلا قدیمی به نظر نیاید یا فراموش نشود.

استایل اگزوتیک (انتخابی خاص و عجیب)

این استایل از آن تیپ های فراموش نشدنی دنیای مد است. یک سبک عجیب و غریب و غیر معمول که اغلب از سمت جوانان، مورد استقبال قرار می گیرد؛ اغلب لباس‌های این سبک مرموز و جذاب هستند و از رنگ‌های فاخر، گلدوزی و چاپ الگوهای مرموز و موزاییکی شکل در این سبک استفاده می‌شود. استایل اگزوتیک یک استایل منحصر به فرد برای تمامی افراد جامعه است که فرد را در انتخاب همه موارد پوشش آزاد می‌گذارد و شخص هیچ نگرانی برای پوشش خود ندارد. همه این دلایل باعث شده یکی از محبوب ترین ها و فراموش نشدنی ترین استایل ها باشد.

استایل گوتیک (ساختارشکن)

استایل گوتیک یکی از ساختارشکن‌ترین استایل‌های مد دنیا می‌باشد و میتوان از این استایل به عنوان یکی از ضد مد ترین استایل های بازار پوشاک نام برد. این استایل در دنیا از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و توانسته علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند. این استایل یک تیپ تاریک است که اکثرا برای افرادی که صورتی روشن دارند پیشنهاد می‌شود. استایل گوتیک یکی از موفق ترین تیپ های ممکن در دنیای مد روز پوشاک است که هر ساله طرفداران بسیاری را به خود جلب می کند. البته نکاتی مانند ارایش و اکسسوری های مخصوص هم در جذب طرفداران این استایل بی تاثیر نبوده است. 

استایل وینتیج (طرح های قدیمی) 

استایل وینتیج به سبکی گفته می‌شود که از آثارهای مربوط به سال های بین ۱۹۲۰ تا ۱۹۸۰ الهام گرفته شده باشد. در جامعه امروزی دیگر مدل های آن زمان رایج نیست به همین دلیل این سبک استایل در بازار مورد استفاده است. این استایل به دلیل اینکه از طرح های گذشته نشات می‌گیرد شاید به نظر قدیمی بیاید. ولی این طرز فکر اشتباه است زیرا همیشه در جامعه کسانی هستند که خواهان لباس هایی با طرح قدیمی ولی برای مد روز هستند. دلیل دیگر پرطرفدار بودن این استایل یادآوری گذشته و خاطرات برای اشخاص است. سادگی در طرح و کامل بودن لباس های تیپ وینتج، توانسته خیلی از علاقه مندان به پوشاک را به خود جذب کند و آنها را از خود راضی نگه دارد.

استایل گرانج(Grunge) 

ویژگی اصلی در این سبک نوع شلختگی و ژولیده بودن پوشش فرد خواهد بود. استایل گرانج مفهوم عمیقی از شلختگی و درهم ریختگی را در خود دارد، برای لباس پوشیدن به سبک گرانج باید در نظر داشته باشید که این استایل بر بی‌اهمیتی به نوع مرتب بودن و آراستگی، بنا شده و نیازی به لباس‌های مرتب، خوش سایز یا فیت بدن برای خود ندارید و به راحتی می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید با یکدیگر ست کنید و بپوشید. 

کلام پایانی

اگر یک روز صبح احساس کردید  بی‌حال و کسل هستید و از نظر روحی به  پوشیدن لباس‌های روشن یا کفش‌های خارق العاده خود نیاز دارید باید به شما این مژده  را بدهم که این عمر، سبب بالا بردن روحیه شماست و یک  ویژگی منحصر به فرد است! شما محتاج نیستید که انتخاب پوشش خود را فقط به “موارد خاص” محدود کنید؛ رنگ‌ها و الگوهای روشن باعث لبخند شما و اشخاص دیگر می‌شوند و به شما در امر بالا رفتن روحیه بسیار کمک می‌کنند. بیرون رفتن از خانه نباید برای شما یک دلیل مهم باشد، لباس پوشیدن نیاز نیست همیشه برای دیگران و بیرون از محل خانه شما باشد؛ حضور در خانه زمان مناسبی برای تلاش و تغییر پوشش شما خواهد بود.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *