استایل مردانه

استایل های زیبا و شیک مردانه برای زمستان

فصل زمستان از بهترین فصولی است که در آن می شود از تیپ های مختلف بهره برد. لباس های گرم کننده مانند پالتو یا کاپشن و …  در بازار پوشاک امروزی بسیار پر رونق تر و پر فروش تر از لباس ها و ست های تابستانه است. زمستان به علت سرد بودن و تنوع بالا در لباس های گرم این امکان را به شما میدهد که  بتوانید استایل های مختلفی را امتحان کنید. استیل شما نشانگر روحیه و شخصیت شما در دید اذهان عمومی است پس باید به بهترین شکل ممکن خود را نمایان کنید. اشتباه در انتخاب ست و استایل می تواند شما را دلسرد کند و باعث خواهد شد شما بسیار گوشه گیر شوید ،همه این ها دلایلی می شود برای دوری شما از جامعه و افراد حاضر در آن؛ حالا اگر به دنبال اطلاعات و دانش برای درست انتخاب کردن استایل و پوشش خود در فصل زمستان هستید، و قصد دارید در بین دوستان و آشنایان خوشتیپ به نظر بیاید پیشنهاد می کنم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

زمستان بهترین فصل برای دوست داران تیپ های چرم …

دوستانی که علاقمند به تیپ ها و لباس های چرمی هستند باید بدانند فصل زمستان بهترین زمان ممکن برای آنها است. تیپ های چرم در فصل زمستان بیشترین رونق را دارند، کاپشن، کت، بوت، کیف و از این قبیل وسایلی هستند که با چرم ساخته می شوند. در بازار زمستانه پوشاک، بیشترین فروش را وسایل چرمی دارا هستند. تیپ های چرم به شما کاریزما بالایی اعطا می کند که به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال تیپ برای بیرون از محل زندگی خود هستید پیشنهاد میکنم در زمان خرید لباس های چرمی به دنبال لباس هایی با رنگ تیره باشید. 

اکسسوری های زمستانه

کیف و کلاه از مهم ترین اکسسوری های مردانه برای تیپ های فصل زمستان هستند. مرد ها زیاد علاقه مند به استفاده از کیف هستند و با کلاه میانه خوبی ندارد؛ شاید دلیلش برهم خوردگی مو و نداشتن یک تیپ درست با کلاه این مشکل رو درست کرده و آقایان رو با کلاه های زمستانه کمی سرسنگین کرده.

کیف محبوب ترین اکسسوری در بین آقایان است زیرا با کمک و اتکا به آن و پالتو یا کاپشنی که می خواهند بپوشند، بقیه لباس ها و اکسسوری ها را تهیه می کنند. فرق در کیف پول یا کیف دستی برای آقایان ملاک مهمی است که به اشتباه آن را فدای بقیه تیپ خود می کنند. اکسسوری زمستانه باید بسیار شیک و مطابق با رنگ و طرح لباس های شما باشد. در خرید اکسسوری توجه داشته باشید جنس محصول بسیار مهم است، البته بیشتری ها به دنبال وسایل چرمی هستند که باید بگوییم حتما در این مورد بسیار تحقیق کنید.)

رنگ و سلیقه مهمترین عوامل در خرید!!!

در خرید و تهیه تیپ زمستانه حرف اصلی برای شما را رنگ لباس خواهد زد و در بین افراد، طرح و جنس لباس است که به جای شما با آنها صحبت خواهد کرد. در زمان خرید پیشنهاد می کنم رنگ های تیره را انتخاب فرمایید؛ زیرا نسبت به رنگ ها روشن گرم تر است و لباس های تیره نسبت به زنگ های روشن بیشتر به چشم می آیند. احتیاط کنید تا سلیقه شما تبدیل به مانعی محکم نشود. درست است که سلیقه شما همیشه بیشترین کمک را خواهد کرد؛ ولی این را بدانید که نباید به دلیل دوست نداشتن یک محصول حتی به آن نگاه نیندازیم. بعضی وقتا انتخاب کورکورانه باعث خواهد شد شما بسیار از خریدی ایده آل برای خود دور شوید، پس از این عمل خودداری کنید و سعی کنید با دیدی باز خرید خود را انجام دهید. 

کلام آخر …

تیپ و استایل در زمستان برای مردان بسیار مهم و تاثیر گذار در دیسیپلین اجتماعی و روابط کاری آنها است. در زمان خرید به ریزترین نکات توجه کنید؛همانطور که در بالاتر اشاره شد نگذارید فقط سلیقه شما تاثیر گذار باشد، هر اشتباه ممکن است در تیپ کلی شما بسیار تاثیر منفی از خود بجا بگذارد.

تیپ های امروزی زمستانه بسیار متنوع و جذاب هستند؛ مخصوصا برای آقایان که تا قبل از پاییز و زمستان اکثرا با لباس های یکنواخت دیده می شوند، پس باید وقتی می خواهند تغییری چشم گیر انجام دهند و از یک تیپ شخصیتی به تیپ دیگری منتقل شوند باید بسیار باهوش، ریزبین، زیرک، هوشیار باشند. از شما دعوت می کنم از چرم کروکو دیدن فرمایید و نظرات خود را به ما انتقال دهید. در پایان خوشحال هستم که با بنده تا پایان مطلب همراه بودید و امیدوار هستم کمکی کوچک به شما در مبحث استایل و تیپ مردانه در فصل زمستان کرده باشم.

تصاویر بیشتر:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *