استایل زنانه

الگانت؛ کمیاب اما جذاب!!! (استایل الگانت چیست؟) + تصویر

همانطور که می‌دانید امروزه با پیشرفت صنعت مد و پوشاک و علاقه‌مندی مردم در جوامع مختلف، طراحان و متخصصان مد در راستای ایجاد استایل‌هایی جدید تلاش می‌کنند. اگر بخواهیم به یکی از این استایل‌ها اشاره‌ای داشته باشیم، می‌توانیم استایل الگانت را جز اولویت‌ های خود قرار دهیم؛ چرا که این سبک و استایل هر شخصی را مجذوب خود نمی‌کند و طرفداران خاص خودش را در جوامع مختلف دارد. نکات بسیاری وجود دارند که با کنار هم قرار گرفتن آنها این استایل نیز جلوه زیباتر و شیک‌تری به خود می‌گیرد. اما در زبان ساده، استایل الگانت تشکیل می‌شود از مجموعه لباس‌ها و اکسسوری‌هایی که از زرق و برق بالایی برخوردار هستند.  این استایل و سبک پوشش مربوط به بانوان می‌شود، چرا که خانم‌ها اصولا بیشتر از آقایان به دنبال لباس‌هایی هستند که منطبق با مد روز یوده و از جلوه بالایی برخوردار باشند.

فرم بدنی بهتر، زیبایی بیشتر

شاید بتوان گفت استایل الگانت جزو معدود استایل‌هایی است که فرم بدنی شما در آن بسیار حائز اهمیت است. مطمئنا هرچه بدن تراشیده‌تری داشته باشید لباس‌هایی که بر تن دارید جلوه‌ای دوچندان خواهند داشت. پس این نکته را فراموش نکنید که ورزش کردن از شما یک فرد سالم و خوش استایل می‌سازد. در استایل الگانت شما می‌توانید از دامن‌ها و یا شلوارهای کوتاه بهره‌ بگیرید تا زیبایی پاهایتان را دو چندان سازد؛ همچنین می‌توانید از کرم‌های پوست و نرم کننده‌های معتبر کمک بگیرید تا بدن شما را سر زنده‌تر نشان دهند. همچنین داشتن کمری باریک می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی باشد که در استایل الگانت به آن پرداخته می‌شود؛ بنابراین همانطور که قبلا گفته شد، هیچگاه ورزش را از برنامه روزانه خود حذف نکنید. برای داشتن کمری باریک هرگز و ابداََ دست به عمل‌های جراحی زیبایی نزنید. در اوایل این کار شاید برای شما جذاب و کارآمد باشد، ولی مطمئن باشید که عوارض آن غیر قابل جبران خواهد بود.

انتخاب مناسب‌ترین لباس برای استایل الگانت!

برای انتخاب لباس در این سبک می‌توانید از لباس‌های بلند و یا آزاد استفاده کنید و رنگ آن را با کیف دستی خود ست کنید، در ادامه از شلوار یا دامنی شیک با رنگی متفاوت استفاده کنید و شاهد یک ست شیک و جذاب با استایل الگانت باشید. در استایل الگانت توجه ویژه‌ای به اندام پایین تنه فرد می‌شود، پس بهتر است که از شلوارها و دامن‌هایی بهره بگیرید که فرم زیبای پاهای شما را نشان دهند و باریک بودن کمرتان را به رخ بکشند؛ در این صورت یکی از مهم‌ترین نکات سازنده این استایل را رعایت کرده‌اید و پوششی منحصربه‌فرد برای خود به ارمغان آورده‌اید.

در این استایل بانوان می‌توانند در فصول گرم سال از کفش‌های پاشنه بلند و در فصول سرد سال از چکمه‌های اندامی استفاده کنند تا در کنار افزایش قد خود، باعث جلوه هرچه بیشتر این استایل شوند. این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب کفش‌های پاشنه بلند باید بر اساس قد خودتان باشد، چرا که اگر سایز آنها برای قد شما استاندارد نباشد می‌تواند باعث آسیب به کمر و زانو‌ها شود و در طولانی مدت راه رفتن را برای شما دشوار سازد. پس در انتخاب کفش‌های پاشنه دار بسیار دقت کنید و برای داشتن استایلی زیبا از سلامتی خود غافل نشوید!

اهمیت اکسسوری‌ها در استایل الگانت

باید گفت استفاده نکردن از اکسسوری‌ها بر مبنای بد سلیقه بودن فرد نیست و این کار کاملا به تفکر شخصی افراد وابسته است. در استایل الگانت می‌توان از عینک‌های آفتابی، دستبند‌های متنوع، کیف‌های دستی بزرگ، گوشواره‌ و ساعت مچی به عنوان اکسسوری‌های معروف در این استایل استفاده کرد. قطعا بانوان علاقه بسیاری به داشتن اکسسوری‌های مختلف در کمد هایشان دارند. همین امر به آنها کمک می‌کند تا برای هر استایل و پوششی حرفی برای گفتن داشته باشند و همچنین راه را برای امتحان کردن استایل‌های جدید هموار تر می‌سانزد. داشتن اکسسوری‌های متنوع باعث می‌شود شما بتوانید با هر رنگ لباس ست‌هایی با توجه به سلیقه خودتان ایجاد کنید. اما برای داشتن استایلی متفاوت و خاص بهتر است که حداقل دو مورد از اکسسوری‌هایی که ذکر شد را مورد استفاده قرار دهید و تاثیر آنها را بر پوشش خود مشاهده کنید.

 


تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *