کفش مردانه, کیف مردانه

بهترین انتخاب های رسمی کیف و کفش مردانه

یکی از روش های خوش‌پوشی در میان آقایان انتخاب کیف و کفش مناسب است که بتوان از این کیف و کفش مردانه در انواع موقعیت های رسمی و غیر رسمی استفاده نمود. کیف و کفش های رسمی و مجلسی را می توان با انواع استایل های رسمی، اداری و … به راحتی ست کرد. به طور کلی کیف و کفش های رسمی مردانه  به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند و آقایان با توجه به مدل مد نظر خود می‌توانند هر کدام از آن ها را انتخاب نمایند. کفش های رسمی در دو دسته اصلی کفش های رویه کوتاه بدون بند و کفش ‌های بنددار قرار می گیرند. رایج ترین کفشی که برای انواع موقعیت های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد، کفش‌ های آکسفورد است.

ست کیف و کفش مردانه یکی از رازهای خوشپوشی

این کفش ها همواره به صورت براق و شیک هستند برای ساخت استایل رسمی بسیار مناسب می باشند. های آکسفورد به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شوند:

کفش آکسفورد بند بسته: این مدل کفش دارای بندهایی است که در زیر قسمت جلوی کفش دوخته شده و در قسمت بالای زبانه کفش نیز بسته می شوند. این کفش ها معمولاً از جنس چرم ساخته می‌شوند و دارای ظاهری شیک هستند.

کفش آکسفورد بندباز: این مدل کفش پس از بسته شدن بند به نظر می‌رسد که از چندین قطعه جداگانه تشکیل شده است. در این کفش بالای بخش جلویی به قسمت های کناری کفش دوخته شده است.

کفش آکسفورد زینی: در این کفش یک قسمت چرم رنگی متفاوت مانند زین در قسمت پاشنه و بر روی کفش دوخته شده است که ظاهر کفش را بسیار شیک و متفاوت می‌کند.

کفش دربی نیز یکی از انواع کفش های رسمی است که می تواند استایلی بسیار شیک و کلاسیک ایجاد نماید. رنگ قهوه ای این مدل کفش از جمله محبوب ترین رنگ ها در میان کفش های دربی محسوب می شود. کفش بروگ نیز یکی از انواع کفش های رسمی مردانه است که دارای سوراخ های ریز تزیینی می باشد. این طرح باعث زیبایی و منحصر به فرد شدن مدل کفش می شود و می ‌تواند در انواع موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی استفاده شود.

در هنگام انتخاب کیف و کفش مردانه دقت لازمک را به خرج دهید

کیف دستی چرم از جمله کیف های محبوب در میان آقایان محسوب می شود که هر فردی با توجه به نوع استایل رسمی و نیمه رسمی خود می تواند از این کیف استفاده کند. همچنین اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید، می توانید از کیف اسناد چرم استفاده کنید. این کیف با کفش مردانه چرم ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می کند. کیف سامسونت نیز یکی از انواع کیف های رسمی پرطرفدار در میان آقایان است که می ‌توان آن را با انواع استایل های رسمی به راحتی ست نمود.

ست های کیف و کفش که امسال پر طرفدارند

این روزها بسیاری از آقایان به دنبال ست های کیف و کفش مد در هر سال و کالکشن های جدید هستند تا استایلی جدید و جذاب برای خود ایجاد کنند. امروزه یکی از راه های جذاب و خوش استایل بودن، خرید و تهیه انواع ست های کیف و کفش مردانه مطابق با مد سال می‌باشد. به طور کلی ست های کیف و کفش مردانه به رنگ های مشکی، قهوه ای و … و در انواع جنس های چرم، براق و … تولید می شوند. استفاده از ست های کیف و کفشی که هر ساله تولید می‌شوند، این را نشان می دهد که آقایان به ظاهر خود اهمیت بسیاری داده و به دنبال ساخت یک استایل به روز برای خود هستند.

رنگ زرشکی یکی از زیباترین ترکیب های ست کیف و کفش مردانه در استایل های رسمی است

کیف و کفش های ست معمولاً در انواع مدل‌های رسمی، نیمه‌رسمی و اسپرت تولید و به بازار عرضه می شوند. افرادی که به دنبال ست های کیف و کفش رسمی برای موقعیت های خاص هستند، می توانند از کیف و کفش های رسمی و اداری استفاده کنند. کیف و کفش های ست اداری معمولاً از جنس چرم انتخاب می‌شوند و دارای کیفیت بالایی هستند. کفش های آکسفورد همراه با کیف های سامسونت یکی از انواع ست های رسمی استایل آقایان به شمار می آید. این ست معمولاً از جنس چرم تولید شده و براق می باشد؛ از این جهت می ‌توان برای انواع مکان های رسمی مانند ادارات، شرکت ها و … از آن استفاده نمود. کفش لوفر نیز یکی از انواع کفش های بدون بند است و برای استایل های رسمی و غیر رسمی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این کفش ها نیز ست کیف مخصوص به خود را دارند و می ‌توان آن را با انواع کیف های دستی مردانه ست کرد.

عکس های بیشتر:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *