کیف زنانه

۶ نکته اساسی برای خرید کیف پول جیبی زنانه

با وجود محبوبیت و فضای کاربردی کیف پول های دستی و کمری و… در بین انتخاب خانم ها، شاید در حال حاضر سوال اصلی این باشد؛ چرا باید یک کیف پول زنانه جیبی بخریم؟ اگر شما هم از آن دسته خانم های شیک پوشی هستید، که دائما اخبار  و مجلات دنیای مد و فشن را پیگیری می کنید؛  احتمالا تاکنون استفاده از کیف پول های جیبی را جایگزین  کیف های بزرگ و قدیمی کرده اید. شاید در ابتدا با وجود فضای کوچک، از خرید مدل جیبی پشیمان شده و به فکر جایگزین کردن با یک مدل دیگر باشید؛اما عجله نکنید! در  مرور زمان و با حذف لوازم و کارت هایی که تا مدت ها در کیف پول قدیمی شما بلا استفاده بوده اند، یک کیف پول جدید، سبک، جیبی و بسیار کاربردی خواهید داشت و پس از مدتی کیف پول محبوب و دوست داشتنی شما خواهد شد. 

 

کیف پول های زنانه جیبی، یک اکسسوری متفاوت برای تغییر استایل!

در دنیای مد امروز هر تغییری امکان پذیر است! حتی اگر این ایده استفاده از یک کیف پول جیبی زنانه و آویز شده به یک کیف بزرگتر باشد! در طراحی های نوین امسال صنعت مد و فشن، استفاده از اکسسوری های جدید و خلاقانه بسیار باب شده و در این بین برند ها با ایجاد یک سبک جدید، از کیف پول های جیبی زنانه با رنگ های شاد و پاستلی در کنار کیف های بزرگ دسته دار استفاده کرده اند، که بسیار هم مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است و ازین نظر ، میزان فروش بالایی را هم تجربه کرده اند.

همچنین در بین سبک های محبوب امسال، کیف پول های جیبی با جنس و رویه براق و یا به اصطلاح هولوگرامی نیز بسیار محبوب و پر فروش بوده اند.به شما  پیشنهاد میکنیم حتما یک کیف پول جیبی با جنس هولوگرامی و هماهنگ با کتانی و یا دیگر اکسسوری های روزمره خود تهیه کنید و مطابق با مد روز، شیک باشید و  از تفاوت استایل خود لذت ببرد.‌

نکات مهم در خرید یک کیف پول زنانه جیبی

به مانند همیشه اولویت انتخاب رنگ و طرح، بر اساس  سلیقه و نظر مصرف کننده است؛ اما برای دوام و ماندگاری این کیف پول های جذاب و کوچک، لازم است تا در هنگام خرید، توجه به یک سری از نکات را جدی بگیرید. 

طرح های شلوغ را فراموش کنید!

سعی کنید انتخاب شما به مراتب از بین ساده ترین و مینیمال ترین طرح ها باشد؛ در حال حاضر استفاده از پارچه های تک رنگ و براق و یا سوییت بسیار کاربردی هستند.

اگر میخواهید همیشه بدرخشید، چرم انتخاب شما باشد!

در اینکه بهترین کیف پول از لحاظ جنس، کیف پول چرمی است شکی وجود ندارد. اما جنس چرم را فارغ از زنانه و یا مردانه بودن می توان به دو دسته تقسیم کرد: 

  1. کیف پول چرم طبیعی یا کیف پول چرم اصل
  2. کیف پول چرم مصنوعی یا کیف پول چرم صنعتی

جنس چرم به دلیل ماندگاری بالا و کیفیت ماده اولیه جلوه بسیار شیکی داشته و شما با خرید یک کیف پول جیبی با جنس چرم، همیشه متفاوت و به روز خواهید بود. هرچند ممکن است تفاوت قیمت انواع چرم با سایر جنس ها بسیار مشهود باشد اما قطعا اگر این میزان تفاوت به علت مرغوبیت جنس آن چرم باشد، ارزشمند خواهد بود.

تعداد فضای کاربردی

در هنگام خرید توجه کنید تا کیف پول جیبی مورد نظر شما به اندازه کافی جا برای قرار دادن وجه نقد و کارت های اعتباری داشته باشد. همچنین کیف پول های جیبی زنانه معمولا یک زیپ کوچک نیز دارند که می شود پول خرد، فلش و ملزومات کوچک را در داخل آن تعبیه نمود.

 

قفل مناسب کیف پول های جیبی 

با توجه به اینکه کیف پول های کوچک جیبی محل قرار دادن ملزومات مهم مثل کارت شناسایی، کارت های عابر و کلید و… هستند؛ توجه به نوع قفل از دیگر نکات حائز اهمیت در خرید است. کیف های پول ممکن است بصورت زیپی، دکمه ای، قفلی، چسبی، آهنربایی، بندی و غیره بسته شوند و در نهایت شما هستید که باید به فکر  یک انتخاب درست باشید. در نهایت تنها زمانی میتوانید یک کیف پول جیبی مناسب داشته باشید که فارغ از پیروی در بحث مد و فشن، بخش های داخلی آن از دوختی تمیز و جنسی بادوام برخوردار باشد تا پس از شستشو و استفاده مداوم، سبب دلزدگی شما در خصوص استفاده از آن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *