کیف مردانه

آشنایی با کیف پول پالتویی مردانه؛ کدام اقتصادی و کدام با کیفیت تر است؟

از قرن ۱۴ کلمه (wallet)  به کیف هایی گفته میشد، که برای حمل و نقل وسایل روزمره و ضروری مورد استفاده قرار می گیرد. اما به کار گیری از واژه کیف پول در اصطلاح مدرن، کیفی است که دارای سطحی تخت و صاف بوده که برای حمل پول های کاغذی به کار می رود. کیف پول در ابتدا توسط آمریکایی های صنعتی مورد استفاده قرار گرفت؛ در اوایل فقط از پوست گاو و اسب این کیف ها تولید و عرضه می شدند. ولی با مرور زمان و وارد شدن پارچه های مختلف به صنعت دوخت و دوز، ساخت کیف پول وارد عصر جدیدی شد. در این مطلب قراره به” کیف پول پالتویی مردانه ” بپردازیم.

انواع کیف پول به چند دسته تقسیم  می شود؟

کیف پول ها به دو دسته کیف پول های مربعی و کیف پول های مستطیلی تقسیم بندی می شوند. کیف مربعی در بازار به اسم کیف جیبی و  کیف پول مستطیلی یا به اصطلاح  دیگر به معنی همان کیف پالتویی شناخته می شود. که ما امروز قرار است در مورد نوع دوم با شما صحبت کنیم!

کیف های چرم یا پالتویی بهترین هدایا برای افراد مهم زندگی شما …

کیف پول‏ی از جنس چرم طبیعی مرغوب، یک هدیه مناسب به شمار می رود که دوام بالا و قیمتی معقول  را دارا است که سال ها در ذهن آنان که دوستشان دارید ماندگار خواهید شد. اگر برای مردی قصد خرید کیف پول را دارید ؛ کیف پول پالتویی یکی از بهترین انتخاب ها پیش و روی شماست. 

مرغوب ترین کیف های پالتویی چرم کدامند؟؟؟

  • کیف پول با چرم طبیعی و اصل
  • کیف پول با چرم مصنوعی و صنعتی

کیف پول با چرم طبیعی شخصیت جذابی به شخص می دهد؛ کیف پول با چرم طبیعی مناسب زمانی است که شما با افراد زیادی در ارتباط هستید و برای بالا رفتن سطح اجتماعی خود نزد دیگران از آن استفاده می کنید. ولی کیف پول با چرم مصنوعی بهترین راه برای اشخاصی است که می خواهند از آن در اکثر مواقع در استفاده کنند.  

امتیازاتی که کیف چرمی نسبت به دیگر کیف پول ها برتری میدهد!!!

 

  • جذابیت و دیسبرین بالا، برای شخص: کیف های چرم باعث می شوند شما در هر جمعی که هستید، دارای یک شخصیت با کاریزمایی باشید و دیگران احترام خاصی برای شما قائل باشند.
    • انعطاف پذیری چرم: چرم به دلیل انعطاف بالایی دارد  باعث می شود شکل اولیه کیف و کارت های بانکی بدون مشکلی در اختیار ما باشد.
  • دوام و ماندگاری چرم: چرم در برابر گرما و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل از کیف های دیگر تمایز دارد.

این بخشی از قابلیت و امتیاز های کیف های چرم بود. کیف های پالتویی یا همان کیف های چرم به چند شکل مختلف هستند که عبارت اند از :((کیف کتی، کیف ۲ لت، کیف ۳ لت و  …))

کیف های چرمی پالتویی بیشترین طرفدار بین اقشار جامعه را دارند!!!

کیف های چرمی به دلایلی که قید شد بهترین گزینه برای افرادی هستند که  به دنبال به صرفه بودن کیف پول و شیک بودن آن هستند. قیمت این کیف پول گرچه بالا است ولی به دلیل استحکامی که دارند کاملا به صرفه خواهند بود، و اگر به درستی از آن نگهداری شود می توان به مدت بسیار زیادی از آن استفاده کرد.دلیل علاقه مندی اکثر جامعه به این نوع از کیف پول همین دلایل است. اگر شما هم به دنبال شیک و جذابیت هستید، خرید این نوع کیف پول را به شما پیشنهاد میکنم.

نکات مهم در زمان خرید …   

در زمان خرید حتما به نوع دوخت دقت کنید. رنگ فاکتوری مهم در زمان خرید خواهد بود. برای آقایان پیشنهاد می شود، از رنگ های تیره و یا خنثی استفاده شود ولی بستگی به تیپ و سلیقه شخص نیز دارد. چرم های دست دوز داری طیف رنگی کمتری نسبت به چرم های چرخ دوز هستند. اما کیف های دست دوز، اکثریت دارای روحیه ای زنده تر و ظرافت شکیبانه تری هستند. امیدوار هستم با خواندن این مقاله شما را در خرید کیف پول خود راهنمایی کرده باشم. در آخر شما را دعوت به بازدید از سایت میکنم تا با قیمت های مناسب ما و تنوع اجناس آشنا شوید…

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *