کیف مردانه

همه چیز درباره کیف پول اسپرت پسرانه

کیف پول همراه همیشگی در زندگی همه ما به حساب می آید. مخصوصا برای مردان که  همیشه کیف پول را در دست دارند و آن را به عنوان بخش مهمی در زندگی خود می دانند. یک کیف پول اگر شیک، مرتب و خاص باشد، تاثیر بسیاری در استایل و تیپ شخصیتی شما دارد. کیف پول های امروزی دارای جیب های زیادی در داخل و بیرون خود هستند. برای مردان این داستان بیشتر از بانوان صدق می کند؛ زیرا مردان دارای کارت های اعتباری بیشتری هستند و در بعضی موارد حتی مدارک شخصی خود را داخل کیف پول قرار میدهند؛ اگر به دنبال خرید کیف پول اسپرت هستید، می دهم در ادامه با چرم کروکو همراه باشید…

 

کیفیت؛ مهمترین عامل انتخاب کیف پول اسپرت مردانه

کیف پول های مردانه به دلیل اینکه زیاد در استفاده هستند خیلی زود پوسیده و خراب می شوند، پس کیفیت در انتخاب یک کیف خوب، اهمیت دوچندانی خواهد داشت. دقت به کیفیت دوخت و پارچه به کار رفته در ساخت کیف پول، به شما کمک می کند تا در خریدتان موفق باشید.
از همین رو اغلب پیشنهاد می شود برای خرید کیف پول بودجه مناسبی را کنار بگذارید و با یک بار خرید کردن از خرج های اضافه جلوگیری کنید. خریدهای بی دقت و بی توجهی به فاکتورهای مهم باعث می شود شما نسبت به خریدتان دل سرد شده و خیلی زود آن را کنار بگذارید ؛ پس بیاید برای اینکه پولتان الکی هدر نرود با هم چند نکته و فاکتورهای مهم در خرید کیف پول را بخوانیم.

رنگ از هر فاکتور مهم تر ولی آسان تر!!!

رنگ می تواند مهم ترین فاکتوری باشد که در انتخاب کیف پول اسپرت به شما کمک می کند، زیرا اگر بدون علاقه به رنگی و فقط به خاطر طرح کیف آن را خریداری نمایید، خیلی زود نسبت بهش دل زده می شوید؛ اگر برای محل کارتان به دنبال کیف پول با رنگ کلاسیک هستید به شما رنگ ( قهوه ای ) را پیشنهاد می کنم. اگر برای حضور در مهمانی یا مجلسی، کیف پولی با رنگ زیبا می خواهید طیف رنگی گسترده ای برای انتخاب دارید، پیشنهاد می شود رنگی متناسب لباستان انتخاب کنید. اما اگر به دنبال کیف پولی هستید تا به راحتی بتوانید با هر لباسی آن را ست کنید استفاده از رنگ های تیره را پیشنهاد می کنیم. 

متریال یا جنس پارچه دوخته شده برای مکان های مختلف…

فاکتور ویژه بعدی جنس محصول است. یعنی مواد تشکیل دهنده که از آن تشکیل شده . مشخصا ترجیح اکثریت جامعه برای کیف پولشان، چرم است. اما خوب است که از نکات دیگری همچون استفاده مداوم در طول روز غافل نشویم. اگر به طور کلی از دو دیدگاه استفاده روزانه و برای مجالس مهمانی به کارایی کیف پول نگاه کنیم، می توان این طور نتیجه گیری کرد که برای انتخاب کیف پول در طول روز می توان، از محصولی که متریال آن از جنس  پارچه های ضد آب است استفاده کنید و برای استفاده مجالس نیز به کیف چرمی شیک توجه ویژه داشته باشید.

خرید برای استفاده متداول یا به صورت بازه زمانی محدود؟؟؟

مواردی که ممکنه مد نظر شما برای خرید باشد «فصلی یا زمان معینی برای استفاده» بودن خریدتان است. اگر این بحث برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد می شود به این دلیل که خرید شما موقتی و برای یک زمان مشخص است، سراغ محصولی با قیمتی ارزان تر و نسبتا با کیفیت بروید.
اما چنان چه مدل و برند خاصی توجه شما را به خود جلب کرده است، حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که چنین مدل هایی، از قیمت بالایی برخوردارهستند. پس شما باید نهایت ظرافت و دقت خود را بکار گیرید تا آگاهانه اقدام به خرید محصول کنید و بهترین محصول ممکن را خریداری کرد.

کلام آخر…

کیف پول برای آقایان، چندین برابر زنان در تیپ و معرفه  شخصیتشان تاثیر گذار است و باید در انتخاب آن دقت بالایی به کار ببرند. اگر قرار است که چندین ملاک برای شخصیت مردان بگذاریم باید گفت که کیف پول یکی از مهم ترین ملاک ها برای معرفه یک مرد جنتلمن است. خب امیدوار هستم با مقاله امروز توانسته باشم،  که شما را در مسیر انتخابی درست برای خرید کیف پول اسپرت قرار دهم.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *