کفش زنانه, کفش مردانه

کتانی قرمز را با چه لباس هایی ست کنیم؟

بهترین استایل با کفش قرمز را داشته باشید.

خیلی از ما رنگ قرمز را دوست داریم، اما هنگام انتخاب کتانی سراغ رنگ قرمز نمی‌رویم؛ زیرا تصور می‌کنیم ست کردن کتانی قرمز با لباس‌هایمان بسیار سخت است. این فکر تا حدودی درست است؛ به خصوص استایل با کفش قرمز جیغ نیاز به سخت‌گیری بیشتری خواهد داشت.

اما هیچ کدام از این مسائل باعث نمی‌شود که از داشتن ست با کفش قرمز محروم شوید؛ زیرا ما شما را راهنمایی می‌کنیم که کفش دلخواهتان را به زیبایی با لباس‌های خود ست کنید و تیپی جذاب و عالی داشته باشید.

بهترین رنگ‌ها در استایل با کفش قرمز

اگر کفش یا کتانی به رنگ قرمز خریدید، حتما ست کردن لباس با این رنگ کفش برایتان به چالش بزرگی تبدیل شده است. اما در صورتی که بدانید از چه رنگ‌هایی در استایلتان استفاده کنید که ترکیب آن با کفش قرمز زیبا به نظر برسد، استایل جذابی برای خود فراهم کرده‌اید. در ادامه این دغدغه‌ها را برای شما کنار می‌زنیم.

ست کردن کتانی قرمز با رنگ خاکستری

رنگ خاکستری رنگی خنثی است که ترکیب آن با کتانی قرمز بسیار جذاب می‌شود. کافی است کتانی قرمز را با شلوار جین، کتان یا پارچه‌ای به رنگ خاکستری بپوشید که جذابیت این ترکیب را در استایلتان به خوبی ببینید.

اگر نمی‌دانید کفش قرمز با چه مانتویی ست می شود، باید بگوییم که بهترین ترکیب برای خانم‌ها مانتویی به رنگ خاکستری تیره و شالی قرمز رنگ است. به آقایان نیز شلوار جین و تیشرت خاکستری رنگ را در کنار کفش کتانی قرمز پیشنهاد می‌کنیم.

ست کفش قرمز با رنگ مشکی

بهترین ست با کفش قرمز را انتخاب کنید.

ست قرمز و مشکی همیشه یکی از جذاب‌ترین ست‌ها در دنیای مد و استایل بوده است. کافی است کتانی قرمز را با شلوار جین یا اسلش مشکی بپوشید و از زیبایی آن لذت ببرید. به خانم‌ها ست کیف و کفش قرمز با مانتو مشکی را پیشنهاد می‌کنیم. آقایان نیز تنها با تیشرتی به رنگ مشکی جذابیت استایل با کفش قرمز را به خوبی به نمایش خواهند گذاشت.

ست کردن کتانی قرمز با سبز

به دنبال تیپ اسپرت دخترانه با کفش قرمز هستید؟ پیشنهاد ما به شما رنگ سبز است. اگر از لباس‌هایی به رنگ‌های سبز نظامی یا سبز نعناعی در کنار کتانی قرمز استفاده کنید، تیپتان بسیار زیبا و شیک به نظر خواهد رسید.

به عنوان مثال استایل آقایانی که کتانی قرمز را با اسلشی به رنگ سبز نظامی و تیشرت سفید ست می‌کنند، بی‌نظیر به نظر می‌رسد. البته این ترکیب رنگ تنها مختص به آقایان نیست؛ خانم‌ها نیز می‌توانند در انتخاب استایل با کفش قرمز سراغ رنگ سبز بروند. کافی است مانتویی به رنگ سبز نعنایی را با شلوار جین آبی تیره و شالی به رنگ کرم ست کنند. این تیپ را کفشی به رنگ قرمز تکمیل می‌کند.

ست کردن کتانی قرمز با سفید

لباس‌های سفید رنگ نیز به خوبی با کتانی قرمز ست می‌شوند. اگر از لباس یک دست سفید استفاده کنید، نگاه هر بیننده‌ای را به کتانی‌های قرمز درخشان و خیره‌کننده جلب خواهید کرد. اما اگر از این توجه لذت نمی‌برید، شلواری به رنگ تیره برای استایلتان انتخاب کنید.

در استایل با کفش قرمز سراغ رنگ‌های سفید و مشکی بروید.

ست با کفش قرمز و رنگ کرم

رنگ کرم یا رنگ پوست نیز یکی دیگر از رنگ‌های خنثی است که به خوبی با کتانی قرمز رنگ ست می‌شود. کافی است این رنگ کفش را با شلواری به رنگ کرم و تیشرتی به رنگ مشکی ست کنید. خانم‌ها نیز می‌توانند شلوار و شال کرم رنگ را با مانتو، کیف و کتانی قرمز رنگ ست کنند.

استایل‌های خاص با کفش قرمز

حالا دیگر می‌دانید در استایل با کفش قرمز باید سراغ چه رنگ‌هایی بروید، اما اگر به دنبال المان‌های خاص در استایلتان هستید، با ما همراه باشید.

ست کردن کتانی قرمز طرح‌دار

اگر کتانی قرمزتان طرح‌هایی از رنگ‌های دیگر داشته باشد، ست کردن آن راحت‌تر خواهد شد. مثلا اگر کتانی طرح‌های مشکی، سفید، طوسی و غیره دارد، پوشیدن لباس‌هایی به رنگ مشکی، سفید یا طوسی و ست کردن آن با یک کیف هم رنگ، استایلتان را زیبا می‌کند.

ست کردن کتانی قرمز با جین آبی رنگ

اگر شلوار جین آبی رنگ به خصوص آبی تیره را با کت تک جین و تیشرت سفید یا مشکی بپوشید و در انتها کتانی‌های قرمز خود را به پا کنید، ترکیب رنگ جذابی ساخته‌اید.

جین آبی در استایل با کفش قرمز بسیار جذاب می‌شود.

ست کردن کتانی قرمز با لباس‌های راه‌راه

لباس‌های سفید با راه‌راه آبی تیره یا مشکی نیز برای ست شدن با کتانی‌های قرمز مناسب هستند. یادتان باشد رنگ آبی تیره، سفید و مشکی هر سه جلوه زیبایی در کنار رنگ قرمز دارند و در کنار هم قرار گرفتن آن‌ها در یک استایل همراه با کتانی قرمز ترکیب بسیار جذابی می‌شود.

کلام آخر

در پایان باید گفت انتخاب کفش یا کتانی قرمز حرکت جسورانه‌ای است که اگر لباس‌های دیگرتان را به درستی انتخاب کنید، هیجان و درخشندگی را در استایلتان به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که عدم ست کردن درست این کفش با سایر المان‌های استایلتان تاثیر منفی در ظاهر شما دارد.
امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله در مورد ست با کفش قرمز در اختیارتان گذاشتیم، راهنمای خوبی برای شما باشد. استایل با کفش قرمز همان چیزی است که ظاهرتان را به زیباترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد.

عکس‌های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *