لباس مجلسی

شیک ترین لباس های مجلسی پوشیده

شیک ترین لباس های مجلسی

انتخاب لباس مجلسی مناسب همیشه برای خانم ها یک دغدغه ی مهم بوده است در این مقاله شما را با شیک ترین لباس های مجلسی آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد خرید لباس مجلسی دارید حتما این مقاله را بخوانید در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه لباس متناسب با اندام خود را انتخاب کنید و در مجالس بدرخشید. پس با ما همراه باشید!
یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب لباس مجلسی این است که باید لباس را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنید و همیشه سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که زیبایی های شما را نمایش دهد و ایرادات اندامی شما را بپوشاند. اگر شما صورت زیبایی دارید و تمایل دارید که در مجالس به چهره ی شما بیشتر دقت شود از لباس های مجلسی که پارچه و مدل ساده دارند و گوشواره های بزرگ استفاده کنید.

شیک ترین لباس مجلسی

لباس های مجلسی پوشیده معمولا انتخاب مناسبی هستند زیرا این لباس ها هم بسیار شیک هستند و هیکل را زیباتر جلوه می دهند چون ایرادات اندامی را به خوبی می پوشانند. و قابل استفاده در تمامی مجالس و مهمانی ها هستند این لباس ها هم برای خانم های لاغر اندام و هم خانم هایی که هیکل چاق و توپر دارند مناسبند.
در لباس های مجلسی پوشیده بیشتر روی مدل آستین و دامن تمرکز می شود و این لباس ها آستین های بلند زیبایی دارند. لباس های مجلسی رنج قیمت مختلفی دارند برای اطلاع از قیمت دقیق آنها و جنس پارچه به کار رفته در این لباس ها و همچنین دیدن مدل لباس های مجلسی می توانید به سایت های فروش آنلاین لباس مجلسی مراجعه کنید. در این سایت ها راهنمای انتخاب سایز نیز قرار داده می شود.

شیک ترین لباس های مجلسی

لباس های مجلسی مخصوص خانم های چهارشونه

در انتخاب لباس مجلسی به نکاتی که در این قسمت از مقاله گفته می شود دقت کنید. این نکات به شما کمک می کنند که اندام خود را بهتر بشناسید و لباس مجلسی را متناسب با اندامتان انتخاب کنید. خانم هایی که چهارشونه هستند بهتر است از لباس های مجلسی یقه باز و لباس هایی که یقه هفت دارند ساده استفاده کنند و بهتر است از پارچه های ساده استفاده کنند ، و برای خانم هایی که عرض شانه ی کمی دارند استفاده از لباس های یقه گرد و لباس هایی که بالاتنه ی طرح دار دارند مناسب تر است.
خانم هایی که قد کوتاه دارند حتما باید از لباس های کوتاه استفاده کنند تا کشیده تر به نظر برسند و به خانم های قد بلند پوشیدن لباس های بلند توصیه می شود همچنین لباس هایی که از زیر سینه برش می خورند و لباس های کمربند دار برای افراد قد بلند مناسبند زیرا این لباس ها خطای دید ایجاد می کنند و قد را کوتاه تر نشان می دهند.

شیک ترین لباس های مجلسی

خانم هایی که دارای هیکل توپر هستند توصیه می شود از دامن های راسته ی تنگ و یا دامن های مدل ماهی استفاده کنند و خانم هایی که اندام لاغر و ظریف دارند بهتر است از دامن های فون ، چین دار و پیله دار استفاده نمایند. به طور کلی استفاده از پارچه های طرح دار برای خانم های لاغر اندام مناسب تر است و خانم های چاق و یا توپر بهتر است از پارچه های ساده استفاده کنند زیرا پارچه های ساده ای که دارای رنگ تیره هستند هیکل را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهند. به این نکته بسیار دقت کنید که خانم ها چاق نباید از لباس های پف دار و کلوش و یا لباس هایی که دامن عروسکی دارند استفاده کنند.
و افرادی که تمایل به پوشاندن برامدگی های بدن خود دارند بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنند. انتخاب رنگ لباس نیز باید کاملا متناسب با رنگ پوست باشد افرادی که پوست روشن و متمایل به صورتی دارند بهتر است از لباس هایی با رنگ گرم و تیره استفاده کنند و افرادی که پوست گندمی رنگ متمایل به زرد دارند باید از رنگ های روشن استفاده کنند.

شیک ترین لباس های مجلسی

خانم هایی که پوست برنزه دارند باید از لباس هایی که رنگ روشن دارند و پارچه ی به کار رفته در آنها زرق و برقی و پولکی و یا اکلیلی است استفاده کنند.در انتخاب لباس به رنگ موهایتان نیز دقت کنید افرادی که موی مشکی دارند بهتر از لباس مشکی استفاده نکنند و از لباس هایی که رنگ گرم و پررنگ دارند استفاده نمایند . همچنین افرادی که رنگ موی روشن دارند می توانند لباس رنگ مشکی انتخاب کنند و یا از لباس هایی که رنگ روشن و سرد دارند استفاده کنند.

عکس های بیشتر

شیک ترین لباس های مجلسی

 

شیک ترین لباس های مجلسیشیک ترین لباس های مجلسی

 

 

شیک ترین لباس های مجلسی

شیک ترین لباس های مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *