کیف زنانه

کیف رودوشی چرم رویایی شما همین است!

رودوشی چرم

کیف های دوشی چرم به دلیل حمل آسان و دخالت نکردن دست جز پر طرفدار ترین اکسسوری های زنانه شده است ، کیف های رودوشی چرم هم بندهای بلند و هم کوتاهی دارند و وزن آنها سبک هست و با توجه به نیاز مشتری در سایز های مختلفی قرار دارد، این کیف ها همینطور که از اسمش پیداست روی دوش قرار می گیرد اما بعضی از آن ها دسته ی بلندی دارد.کیف های دوشی برای قرار دادن هندزفری کیف پول موبایل هست که هنگام خرید راحت باشیم.
کیف ها از مواد اولیه مختلفی مانند برزنت فوم پلاستیک چرم مصنوعی حصیر و چرم گیاهی تشکیل شده است.کیف های چرم طبیعی بسیار نرم و انعطاف پذیر است و یک راحتی خاصی برای مصرف کننده دارد، عمر این کیف ها زیاد است و تنوع و جذابیت خاصی دارد و در دنیای مد حرف اول را می زند.

رودوشی چرم

کیف های دوشی انواع مختلفی دارد که در این بخش با آنها آشنا میشوید:

  1. کیف دوشی چرم دورنگ ساده: این کیف ها جز ساده ترین کیف ها هست و بند آن از زنجیر و مناسب کارهای روز مره و مهمانی ها است. معمولا از دو رنگ خنثی و ملایم تشکیل شده است اما فضای کافی برای تمام وسایل ندارد و مانند کیف پول می ماند و فقط مناسب کارت های اعتباری و پول است.
  2. کیف چرم با استایل بوهمیایی: این مدل کیف ها کاربرد زیادی دارند و مناسب کار های روزمره است این کیف ها از چرم دست دوز درست شده است و بهترین گزینه است برای ست کردن با دامن یا مانتو ی گل دار یا زیور الات رنگارنگ.
  3. کیف چرم ساده زینی: اگر به دنبال یک کیف شیک و ساده و با دوام میگردید که هیچ وقت از مد نرود این کار بهترین گزینه است ، این کیف ها با رنگ مشکی یکدست و بند چرمی مناسب محیط کار یا مراسم های رسمی است.
  4. کیف دوشی چرم ستاره دار: جنس چرم کیف شما را گران و سطح بالا نشان می دهد این نوع کیف ها مناسب مهمانی های شبانه است و بهترین گزینه برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه است.

رودوشی چرم

۵. کیف دوشی چرم دسته دار حلقه ای: بیشتر کیف های چرم بند آن ها قابل تعویض است و با کندن بند آن میتوانیم یک کیف دستی ساده و جمع و جور داشته باشیم یا یک بند متناسب با لباس هایمان به آن متصل کنیم.

۶. کیف دوشی زنبیلی چرمی: یکی دیگه از نمونه های جالب و جذاب کیف ها کیف زنبیلی است این کیف ها تنوع و اندازه های مختلفی دارد و مخصوص مسافران یا دانش آموزان است که به راحتی حمل می شود و به آن ها یک وری هم می گویند.

۷. مدل طرحدار کیف دوشی چرم: خانم های زیادی هستند که از طرح های حیوانی مانند کیف های پلنگی پوست ماری خوششان می آید این کیف ها می تواند از چرم طبیعی یا مصنوعی باشد و حالت لاکچری و گران قیمت بودن به وسایل شما می دهد.

رودوشی چرم

مزیت های رودوشی چیست؟

کیف های رودوشی فضای زیادی ندارند اگر قصد دارید که وسایل زیادی با خود نبرید کیف دوشی بهترین گزینه است و این امر باعث شده تا به شانه شما فشار زیادی وارد نشود ، و یکی دیگر از ویژگی کیف های چرم زیبایی و با دوام بودن آن هاست که می توانیم مدت ها از آن استفاده کنیم. قیمت کیف های چرم به اساس نوع چرم آن ها متفاوت است که هنگام خریدن کیف دوشی چرم باید به این نکات توجه کنید : اول از همه باید بدانید چرم به کار رفته چه نوع چرمی است چرم های درجه یک زیبایی خاص و استحکام بالایی دارد.
توجه به تو دوزی کیف باعث می شود که کیف عمر طولانی داشته باشد زیرا خانم ها از کیف های رو دوشی برای کار های روزمره بیشتر استفاده می کنند پس باید نگران پارگی آن ها نباشند ، و هنگام خرید باید حواستان به سگک قفل و زیپ های کیف باشد که اهمیت زیادی دارند.

رودوشی چرم

کیف هایی که چرم آن ها طبیعی است بسیار وزن سبک دارد و خوش دست است و اگر دقت کنید چرم آن ها یک دست نیست یک قسمتی نازک و یک قسمتی زخیم است. وسایل چرمی زیبایی و ویژگی های زیادی دارند به همین دلیل است که خانم ها و آقایون زیادی هستند که طرفدار وسایل چرمی هستند و اما مراقبت از کیف های چرمی بسیار مهم هست باید مواظب باشید کیف های چرمی را از تابش مستقیم نور های خورشید رطوبت و مواد شیمیایی دور کنید و حواستان باشد اگر کیفتان خیس شد آن را سریع با یک دستمال خشک کنید تا لک به آن نشیند.

عکس های بیشتر

رودوشی چرم

رودوشی چرم

رودوشی چرم

رودوشی چرم

رودوشی چرم

رودوشی چرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *