لباس مجلسی

شیک ترین مدل های لباس مجلسی آستین دار گیپور

شیک ترین مدل های لباس مجلسی آستین دار گیپور

خانم ها در برخی مجالس علاقه دارند که از لباس‌های آستین دار و نسبتا پوشیده و در عین حال شیک و زیبا استفاده کنند. انواع بسیار گوناگونی از لباس مجلسی آستین دار گیپور در بازار موجود است که بسیار شیک و جذاب کار شده اند و باعث می‌شوند که شما در مهمانی ها و مجالس خیلی خاص و موقر به نظر برسید. در ادامه چند نمونه ی به روز از مدل‌های جدید لباس مجلسی آستین دار گیپور را با هم میبینیم که طرفداران زیادی در بین خانم های شیک پسند دارند.

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

از مهم ترین قسمت های یک لباس مجلسی می توان به آستین آن اشاره کرد که می تواند نقش به سزایی در زیبایی و جذابیت لباس داشته باشد. گاه امکان دارد با یک تغییر کوچک در نحوه ی دوخت و یا طرح آستین لباس مدل آن را کلا تغییر دهد، به جرئت می توان گفت استفاده از پارچه های گیپور برای لباس های مجلسی آستین دار، انتخابی فوق العاده شیک و مناسب برای خانم های خوش سلیقه است.

انتخاب مناسب و خاص لباس مجلسی آستین دار گیپور

با نزدیک شدن به جشن های عروسی و یا مجالس خاص و ارزشمند، هر خانم خوش لباس و خوش سلیقه ای با دغدغه ی انتخاب لباس مجلسی روبرو می شود و گاها برای انتخاب لباسی شیک و در عین حال متناسب با مراسم دچار سردرگمی می شود.

به طور مثال خواهر عروس بایستی لباس مجلسی فوق العاده زیبا و چشمگیری به تن داشته باشد و بهترین توصیه از نظر ما برای شمایی که خواهر عروس هستید لباس مجلسی آستین دار گیپور است، چرا که می تواند شما را با وقارتر و جذاب تر جلوه دهد.

البته بهتر است هنگام انتخاب لباس سن خود را نیز در نظر بگیرید تا انتخاب درخوری داشته باشید.

لباس های مجلسی در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود هستند و چنانچه شما مایل هستید لباس مجلسی تان خاص و جذاب باشد، بهتر است لباسی را انتخاب نمایید که با ظاهرتان از لحاظ قد و سایز و سن همخوانی و مطابقت داشته باشد.

لباس مجلسی آستین دار

لباس مجلسی های آستین دار در طرح های مختلف ساده و کارشده در بازار موجود هستند و اگر شما نیز طرفدار لباسهای شیک و پر زرق و برق هستید حتما از لباس مجلسی آستین دار گیپور و یا کار شده با

دانتل و … استفاده کنید.

انواع مختلفی برای آستین لباس وجود دارد. آستین بلند یا کامل از ناحیه ی زیر بغل تا مچ دست را به طور کامل پوشش می دهد و در واقع حالت اصلی و کلاسیک یک آستین است . آستین کوتاه عموما ناحیه ای میان شانه تا آرنج را در بر می گیرد وبرای آستین سه ربع، انتهای آستین در ناحیه ای میان آرنج تا مچ دست تمام می شود. آستین کاپ نیز اندکی تا قسمت سرشانه ادامه دارد و در انواع لباس مجلسی زنانه بسیار به کار برده می شود .

اما این نکته را در نظر بگیرید که پوشیدن لباس مجلسی آستین دار گیپور طبیعتا تاثیر منحصر به فردی بر اندام شما خواهد گذاشت . انتخاب لباس آستین بلند موجب کشیده تر شدن قد شما می شود و اندامتان را خوش فرم تر نشان می دهد. در انتخاب لباس مجلسی آستین دار حتما باید به اندازه ی حلقه آستین و نحوه ی اتصال آن به لباس و همچنین سایز دور بازو دقت ویژه ای داشته باشید، چرا که اگر حلقه آستین و اندازه دور بازوی لباس بیش از حد گشاد و یا تنگ باشد تاثیر بدی بر جلوه و زیبایی لباس شما و نیز راحتی شما در استفاده از آن لباس خواهد داشت.

در دنیای مد و فشن امروز، لباس های مجلسی  در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود هستند که یکی از خاص ترین و شیک ترین این لباس ها ، لباس مجلسی آستین دار گیپور می باشد.

لباس مجلسی گیپوردار طرفداران فراوانی را در بین خانم ها جذب کرده است و بیشتر زنان برای مجالس و جشن های عروسی مهم و به یادماندنی از این مدل لباس ها استفاده می کنند. گفتیم که لباس های گیپوری در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند، اما حقیقتا رنگ زرشکی برای این لباس ها بسیار چشمگیر و مورد پسند خانم ها می باشد . لذا توصیه می کنیم اگر مهمانی یا جشن عروسی خاصی پیش رو دارید حتما از لباس مجلسی آستین دار گیپور زرشکی استفاده کنید وتمام نگاه های مجلس را به سوی خود جذب نمایید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *