لباس مجلسی

زیباترین مدل لباس مجلسی دخترانه بلند

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

لباس های مجلسی بلند دخترانه همیشه جذابیت خود را داشته و دارند و بسیار هم چشمگیرند. نه تنها طراحی این چنین لباس ها بلکه رنگ انتخابی برای بهترین مدل لباس مجلسی دخترانه بلند سبب بیشتر دیده شدن آن خواهد شد. پوشیدن اینگونه لباس ها در تمامی کشورها و تمامی فرهنگ ها مرسوم است و ربطی به شرق و غرب هم ندارد. اتفاقاً در کشورهای غربی، از قدیم الایام پوشیدن چنین لباس هایمجلسی بلندی بیشتر از سایر کشورها مرسوم بود.

اینگونه لباس های مجلسی دخترانه بلند در مدل های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند. جنس آنها نیز عموماً از جنس های مرغوب انتخاب می شوند. در این مقاله در کنار شما به معرفی چند مدل جذاب و دیدن تصاویر متعددی از مدل های مختلف لباس مجلسی دخترانه بلند می پردازیم. لطفاً همراهمان باشید.

شیک ترین مدل لباس مجلسی دخترانه بلند کلوش

دامن کلوش برای تمامی دختران و زنان آشناست. این مدل دامن از مد رفتنی هم نیست. چنین مدلی به لباس مجلسی دخترانه هم راه پیدا کرده و لباس های بسیار بلند مجلسی همراه با دامن هایی کلوش سبب افزایش جذابیت آنها شده است. در مدل های کلوش لباس مجلسی دخترانه از پارچه های مختلف ضخیم و همچنین از پارچه توری در کنار پارچه های ضخیم استفاده می شود.

لباس دخترانه مجلسیکلوش بیشتر برای دخترهایی که دارای قدی بلند یا متوسط همراه با اندامی مناسب و کمر باریک هستند مناسب است. چنین لباسی در اینگونه اندام ها بسیار زیباتر و جذابتر خواهد شد.

مدل لباس مجلسی دخترانه بلند آستین دار

در کشورهای مختلف با توجه به فرهنگ آن سرزمین، مدل های مختلف لباس دخترانه طراحی و دوخته می شود. در مورد لباس مجلسی دخترانه بلند در بسیاری کشورها از آستین های حلقه ای استفاده می شود و چنین پوششی را برای دختران جذاب می دانند اما در برخی مدل ها هم از آستین هاییبلند از جنس توری زیبا استفاده می کنند که تا حدی هم پوشش ایجاد کرده و هم زیبایی خیره کننده ای خواهد داشت.

علاوه بر این طراحی، از پارچه نیز برای دوخت آستین زیباترین مدل لباس مجلسی دخترانه بلند استفاد می شود یعنی تا حد زیادی، این مدل لباس دخترانه هم از قسمت پایین پوشیده است و هم از قسمت آستین ها. وجود طرح های مختلف با آستین هایی متنوع در لباس های مجلسی دخترانه می تواند هم جذاب بوده و هم طیف بیشتری از سلیقه ها را پوشش دهد.

تاثیر طراحی در زیبایی لباس مجلسی دخترانه بلند

در لباس مجلسی دخترانه کوتاه و همچنین لباس مجلسی دخترانه بلند می توان از طرح های مختلفی استفاده کرد. نه کوتاه بودن لباس و نه بلند بودن هیچکدام به تنهایی سبب زیبایی نمی شود بلکه این طراحی لباس است که می تواند هر مدل لباسی را به شدت زیبا و جذاب نشان دهد در مورد دهها مدل لباس مجلسی دخترانه بلند هم موضوعدقیقاً به همین صورت است.

طرح های مختلفی مانند طرح ماهی که مختص لباس های بلند دخترانه و زنانه است، لباس گیپور، لباس کلوش، لباس کوتاه چسبان و مدل هایی از این دست، همگی با قدرتِ طراحی، زیبا می شوند و بدون طرحی مناسب، حتماً زشت و زننده خواهند بود.

در نتیجه اولین چیزی که در ارزش و زیبایی یک لباس دخترانه مجلسی بلند و زیبا موثر است، نه بلند و کوتاه بودن و نه جنس! بلکه طراحی لباس دخترانه مجلسی بلند است.

مدل لباس مجلسی دخترانه بلند دانتل

دانتل جنسی بسیار ظریف، توری، همراه با طرح هایی برجسته از گل و بوته و…می باشد که زیبایی خیره کننده ای دارد. نرمی و لطافت توری این پارچه همراه با طرح های برجسته بر روی آن، دانتل را ایدئال تربن جنس برای تولید مدل های زیبایی از لباس دخترانه مجلسی بلند کرده است.

از دانتل در طراحی و دوخت لباس های مجلسی دخترانه به وفور استفاده می شود. در واقع زیباترین لباسهای مجلسی دخترانه بلند را می توان در انواع دانتل مشاهده نمود؛ زیبایی، شکیل بودن، لطافت، شیک بودن و بسیار جذاب بودن از ویژگی های برجسته اینگونه لباس های دخترانه مجلسی ست به همین دلیل اولین انتخاب بسیاری از دختران خوش سلیقه، دانتل است تا بهترین مدل لباس مجلسی دخترانه بلند دانتل را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *