کوله پشتی زنانه, کوله پشتی مردانه

چگونه یک کوله پشتی استاندارد بخریم؟+راهنمای خرید

کوله‌‌ پشتی یک کیف با دو بند بسیار راحت است که از اولین روزهای کودکی همراه‌‌مان بوده است. کوله پشتی یک کیف همه کاره است که علاوه‌‌ بر مدرسه، در کوه، سفر و طبیعت مورداستفاده قرار می‌‌گیرد و برایمان یادآور روزهای شیرین کودکی است. این کیف بزرگ و راحت تداعی کننده‌‌‌‌ی خاطرات بسیاری برایمان است. ما هم‌‌چنان به این کیف بزرگ و جادار برای کوه‌‌نوردی، سفر و رفت وآمدهایمان نیاز داریم. باگسترش صنعت مد طراحی و ساخت کوله پشتی هم به‌‌نوبه‌‌ی خود پیشرفت‌‌های قابل توجهی کرد تا از تغییرات عرصه‌‌‌‌ی فشن عقب نماند و پاسخ‌‌گوی نیازهای طرفداران خود باشد. کمی گذشته‌‌تر هنگام بیرون رفتن از منزل، شاید تنها وسیله‌‌ی قابل حمل و موردنیازمان کیف پول بود؛ اما امروزه کارت‌‌های اعتباری، موبایل، تبلت، سوئیچ، کیف پول ضرورت داشتن یک کیف جادار و بزرگ را برای همه‌‌‌‌ی ما قطعی کرده است. طراحان مد بر این باورند که امروزه هرفردی در هرسنی که باشد به یک کوله پشتی استاندارد احتیاج دارد؛ زیرا یک راه عالی برای ترکیب رنگ‌‌های کلیدی هرفصل با ظرافت‌‌های خاص آن است که هرکسی آزاد است مناسب با استایل خود از رنگ‌‌های سال و مناسب فصل استفاده کند.

چرا خرید کوله پشتی  استاندارد برای اقایان مهم است؟

آقایان به‌‌دلیل راحت و جاداربودن، کوله پشتی را به‌‌‌‌عنوان کیف خود انتخاب می‌‌کنند تا در محل کار و طبیعت همراهی‌‌شان کند. معمولا آقایان ترجیح می‌‌دهند یک کیف دو بنده‌‌‌‌‌‌ی جادار و بزرگ که همه‌‌ی وسایلشان را در خود جای می‌‌دهد با خود حمل کنند تا یک کیف دستی دست و پاگیر را با خود بچرخانند. در دهه‌‌های اخیر کیف‌‌کوله‌‌ها‌‌ی مردانه و زنانه نه‌‌تنها حمل کتاب و لپ‌‌تاپ را آسان کرده‌‌اند بلکه تأثیر شگرفی روی استایل کژوال یا غیررسمی آقایان گذاشته‌‌اند. با این‌‌حال کاربرد کوله پشتی مردانه تنها در مدرسه یا دانشگاه نیست و این روزها بسیاری از آقایان در محل کار، سفرهای درون‌‌شهری و کوتاه مدت از این نوع کیف استفاده می‌‌کنند. عمر این کیف راحت دو بنده تنها ۸سال می‌‌گذرد، اما روزبه روز به تنوع مدل‌‌های کوله پشتی مردانه افزوده می‌‌شود. امروزه کوله پشتی‌‌های مردانه‌‌ی لوکس جایگاه خود را در زندگی آقایان پیدا کرده‌‌اند. نسخه‌‌های شیک کوله پشتی‌‌های مردانه از چرم‌‌های سیاه و قهوه‌‌ای هستند یا از مواردی مانند جیر و … ساخته می‌‌شوند.

 

یک کوله پشتی استاندارد بهترین همسفر شما خواهد بود.

مشخصات یک کوله پشتی مناسب

همان‌‌طور که گفته شد کوله پشتی‌‌ها بهترین رفیق ما علی‌الخصوص آقایان هستند. اگر رفیق و همراه خود را بادقت و براساس نیازهای خود و درعین حال شیک و جذاب انتخاب کنید احساس خوبی خواهید داشت؛ اما اگر کیف کوله‌‌ی خود را براساس نیازهایتان انتخاب نکنید قطعا پاسخ‌‌‌‌گوی شما نخواهدبود و مجبور به تعویض آن خواهید شد. اگر یک استایل اسپرت و حتی رسمی دارید خرید کوله پشتی مردانه را در صف اول لیست خرید خود قراردهید. چرم کروکو در این مقاله راهنمای شما خواهد بود تا بتوانید بهترین کوله پشتی مردانه را براساس نیاز خود خریداری کنید. برای این‌‌که راحت‌‌تر تصمیم بگیرید که چه سایز یا چه نوع کیف کوله‌‌ای خریداری کنید مواردی مانند ویژگی‌‌های عملکردی، شکل ظاهری موردعلاقه‌‌تان و مناسب بودن برای سلامتی بدن خود را به‌‌خاطر بیاورید. ما به تفصبل مشخصات یک کوله پشتی استاندارد را برای‌‌تان توضیح خواهیم داد.

کوله پشتی هایی که اگر ببینید عاشقش میشوید!

اندازه‌‌ی کوله پشتی

هنگام خرید کوله پشتی حتما این موضوع را به‌‌خاطر بیاورید که قصد دارید چه وسایلی و با چه وزنی را در کوله پشتی خود جا دهید. اگر شما دانشجو هستید پس حتما نیاز پیدا می‌‌کنید تا تبلت یا لپ‌‌تاپ خود را نیز با کوله پشتی حمل کنید. بنابراین شما به یک کوله پشتی‌ای با جیب مخصوص نگهداری لپ‌‌تاپ و تبلت دارید تا در تکان‌‌های شدید دستگاه شما دچار آسیب نشود.

کوله پشتی استاندارد است که جیبی مخصوص لپ‌‌تاپ وحتی قابلیت اتصال گوشی همراه‌‌ داشته باشد و از کیفیت بالایی هم برخوردار باشئد. کوله پشتی‌ای که زیبا، جذاب و چشم‌‌نواز است و شما می‌‌توانید با یک تیپ اسپرت عالی استایلی قابل توجه برای خود بسازید. پس فراموش نکنید که اندازه‌‌‌‌ی کوله پشتی خود را براساس نیاز و کاربرد آن انتخاب کنید.

کوله پشتی استاندارد از مهم ترین خریدهای سال تحصیلی برای دانش اموزان است.

بندهای کوله پشتی

در انتخاب و خرید کوله پشتی همیشه این نکته را درنظر داشته باشید که بندهای کوله پشتی هرچه عریض‌‌تر باشد بهتر است. درواقع یکی از گزینه‌‌های استاندارد بودن کوله پشتی مردانه پدها و بندهای آن است. بهترین نوع بندهای کوله پشتی بندهای پهن با بافت اسفنجی هستند. زیرا باعث تقسیم شدن وزن کوله پشتی می‌‌شود و به ستون فقرات آسیب نمی‌‌زنند. پیشنهاد می‌‌کنیم هنگام خرید، زمانی‌‌که حواس‌‌تان جمع بندهای کوله پشتی است به قابل تنظیم بودن بندها هم توجه کنید. چون داشتن این مشخصه باعث می‌‌شود که قابلیت تنظیم شدن براساس جثه‌‌ی هرفرد وجود داشته باشد.

میزان جادار بودن و محفظه‌‌های کوله پشتی دلخواهتان

جادار بودن گزینه‌‌ای است که در هنگام خرید کوله همه به آن توجه می‌‌کنند اما نکته‌‌ی اساسی و مهم این است که این جادار بودن و داشتن دهانه‌‌های مختلف همراه با زیپ جنبه‌‌‌‌ی تزئینی نداشته باشند، بلکه باید به دنبال خرید مدلی از کوله پشتی باشید که زیپ‌‌های آن کاربرد کوله پشتی مردانه را افزایش دهد نه این‌‌که از آن بکاهد و هم‌‌چنین استفاده از جیب‌‌ها راحت باشد. اگر برای بیرون آوردن یک وسیله از کوله‌‌ی خود نیاز دارید که چندین دقیقه وقت صرف کنید تا وسیله‌‌ی موردنظرتان را پیدا کنید متأسفانه کوله پشتی انتخابی شما مهم‌‌ترین معیار برای کیف کوله‌‌ی خوب بودن را ندارد.

این کوله پشتی با مدل و رنگ دلنشینش دارای چندین محفظه‌‌ و جیب داخلی است که علاوه برجادار بودن آن شما می‌‌توانید وسایل خود را به تفکیک درآن بگذارید و به راحتی به آن‌‌ها دسترسی پیدا کنید.در این نوع کوله پشتی‌‌ها دیگر نیازی نیست همه‌‌ی وسابلتان را روی هم بریزید که پیداکردن وسیله‌‌ی مورد نظرتان کلافه و سردرگم‌‌تان کند. حتی وسایل جانبی گوشی‌‌همراهتان مانند شارژر و سیم کابل به‌‌راحتی در جیب‌‌های کوچک این کیف کوله قابل دسترسی است. پس درهنگام خرید کوله‌‌ پشتی مردانه حتما محفظه‌‌ها و جیب‌‌ها را بررسی کنید و از نظر بگذرانید؛ تا از داشتن یک کوله پشتی مردانه‌‌ی جادار و  مرتب لذت ببرید.

چرا  کوله پشتی چرم بخریم؟

یکی از کلیدی‌‌ترین فاکتورها هنگام خرید کوله پشتی توجه به جنس کیف کوله است. در سال‌‌های اخیر با رونق صنعت چرم و محصولات چرمی استفاده از این محصولات بسیار رواج یافته و مشتاقان زیادی داشته است. ممکن است قیمت محصولات چرمی بالاتر از جنس‌‌های دیگر باشد اما هیچ جنس دیگری جایگزین دوام و زیبایی جنس‌‌های چرمی نیست. کوله‌‌ پشتی‌‌های چرم مردانه طراحی شدند تا آقایان شیک پوش و خوش سلیقه که به زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌‌دهند از کوله چرم‌‌های مردانه برای تکمیل استایل جذاب خود استفاده کنند. این کیف‌‌ ها علاوه بر استاندار بودن و جلوگیری از فشار بر ستون فقرات یک حس خوبی را به استفاده کننده القا می‌‌کنند. کوله پشتی‌‌های چرم مردانه قابل انعطاف، خوش دوخت و باکیفیت هستند. آستری زیبا و محکم آن‌‌ها دلیل دیگری برای دوام و مقاومت و حفظ کیفیت اولیه و عمرمفید آن‌‌هاست.

یک کوله پشتی مردانه این‌‌چنینی می‌‌تواند با سادگی و راحت بودنش نظر هر مرد خوش پوش و جنتلمنی با هر استایل و سلیقه‌‌ای به خود جذب کند و پرستیژ و شکوه را برای استفاده کننده‌‌ی خود به ارمغان می‌‌آورد. می‌‌توانید کمی پا را فراتر نهید و کوله پشتی خود را با یک بخش از استایل‌‌تان هماهنگ کنید. فقط کافی‌‌است کمی جسارت و خلاقیت به خرج دهید. خواهید دیدکه کوله پشتی‌‌های چرم مردانه قابلیت هماهنگی با هر اکسسوری یا هرچیز دیگری را دارند. حتی بند کفش‌‌هایتان!!

برای کوهنوردی قطعا به یک کوله پشتی استاندارد نیاز خواهید داشت.

از کوله پشتی‌‌های چرم مردانه در رنگ‌‌های مشکی، قهوه‌‌ای تیره و قهوه‌‌ای روشن می‌‌توانید برای محیط‌‌های جدی و کاری استفاده کنید و حسی از حرفه‌‌ای بودن، قدرت، اعتبار و اعتماد به نفس را به اطرافیان‌‌تان القا کنید. برخلاف تصور عموم که استفاده از کوله پشتی‌‌های مردانه را فقط محدود به استایل‌‌های اسپرت می‌‌دانند اگر فقط کمی قوانین مد و پوشش را تغییر دهید با زیبایی و جذابیت هرچه تمام‌‌تر خواهید درخشید.

می‌‌توانید از رنگ‌‌های روشن‌‌تر مثل شتری و قهوه‌‌ای روشن برای استایل‌‌های راحت‌‌تر و غیررسمی استفاده کنید و با تکمیل استایل کژوال خود با کوله پشتی چرم، چشم‌‌گیر و خیره‌‌کننده شوید. همه‌‌ی ویژگی‌‌هایی که درباره‌‌ی کیف کوله‌‌ی چرم ذکر آن رفت باعث می‌‌شود که اکنون به‌‌راحتی به این سوال که چرا باید کوله پشتی چرم مردانه بخریم و از میان جنس‌‌های موجودی که برای کوله‌‌پشتی مردانه وجود دارد چرم را انتخاب کنیم پاسخ بدهید. با انتخاب کوله پشتی مردانه‌‌‌‌ی چرم علاوه براین‌‌که از سلامتی کمر و ستون فقرات خود محافظت می‌‌کنید، کیفیت خوب، مقاومت بالا، ضدآب بودن، زیبایی و جذابیت را نیز برای استایل خود بخرید. نگاهی به سایت چرم کروکو بیندازید و از میان کوله پشتی‌‌های چرم مردانه با اطمینان خاطر خرید کنید. تنوع محصولات این گروه تخصصی به‌‌قدری بالاست که دست شما را برای خرید هرنوع کیف کوله چرم با هررنگ و مدلی که مورد انتظار شماست باز می‌‌گذارد.