لباس مجلسی

۱۰ ایده ی خفن برای ست کردن لباس مجلسی

خرید لباس مجلسی

اگر شما هم روزانه با دغدغه چگونگی ست کردن لباس هایتان مواجه هستید و با روش ها و اصول ست کردن لباس آشنایی ندارید لازم است این مقاله را بخوانید در این مقاله با چگونگی ست کردن لباس مجلسی و نیز سایر لباس هایتان آشنا می شوید. همیشه در ست کردن لباس هایتان از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که با یکدیگر هماهنگی دارند و از رنگ های مکمل استفاده کنید به طور مثال بنفش مکمل رنگ زرد است و سبز مکمل رنگ قرمز می‌باشد.

رنگ های مکمل زمانی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند جلوه ی بسیار شیک و زیبایی به ظاهر شما می بخشند، همچنین در انتخاب طرح پارچه ی لباس هایتان سعی کنید چند نوع لباس طرح دار را با یکدیگر نپوشید زیرا جلوه ی شلوغی به ظاهر شما می‌دهند به طور مثال ست کردن لباس گل گلی با شلوار یا دامن طرح دار مناسب نیست و باید با دامن یا شلوار ساده ست شود، و از رنگ های شاد و گرم بیشتر هنگام بهار و تابستان و از رنگ های سرد و کم رنگ هنگام پاییز و زمستان استفاده کنید.

ست کردن لباس مجلسی

رنگ های سفید و مشکی ، رنگ هایی خنثی هستند و بسیار کاربردی می باشند ودر هر فصلی می توانید از آنها در ست کردن لباس هایتان استفاده کنید. هنگام ست کردن لباس های مجلسی نیز دقت کنید لباس هایی که قصد دارید شب بپوشید باید رنگ تیره و لباسی که روز قصد پوشیدنش را دارید باید دارای رنگ روشن باشد. برای ست لباسی با رنگ قرمز بسازید دقت کنید که رنگ قرمز با رنگ های مشکی، سفید، سبز و زرد به خوبی ست می شود.همچنین برای ست کردن لباس با رنگ آبی لازم است بدانید که رنگ آبی با رنگ های سفید، مشکی، و نارنجی هماهنگی دارد. رنگ زرد با رنگ های سفید،مشکی، سبز، بنفش و نارنجی به خوبی ست می شود، و رنگ سبز با رنگ های مشکی، سفید، آبی تیره، زرد و قرمز هماهنگی دارد ، رنگ بنفش هم جهت ست شدن با رنگ های زرد و مشکی بسیار مناسب است، و رنگ نارنجی هماهنگی زیبایی با رنگ های سفید و مشکی و آبی دارد.

 

ست کردن لباس مجلسی

لباس های مجلسی پاییزه به چه صورت است؟

هنگام شروع فصل پاییز اکثر خانم ها با چالش اینکه چگونه لباس بپوشند تا هم شیک به نظر برسند و هم بدن خود را گرم نگه دارند مواجه می شوند ، در این بخش از مقاله به بررسی خصوصیات لباس پاییزی مناسب و همچنین نحوه ی ست کردن لباس های مجلسی پاییزه می پردازیم.
ابتدا باید بدانید که بهتر است در فصل پاییز لایه لایه لباس بپوشید تا ظاهر شما جلوه ی زیباتری داشته باشد، به طور مثال می‌توانید ابتدا یک بافت یقه اسکی بپوشید سپس روی آن یک پیراهن دکمه دار بپوشید و روی پیراهن یک پالتوی بلند بپوشید. این شیوه ی لباس پوشیدن برای پاییز بسیار مناسب است زیرا آب و هوای پاییز در ساعات مختلف روز نوسان دارد معمولا صبح و شب سرد است و حوالی ظهر هوا گرم می شود و در این صورت شما می توانید هنگام نزدیک شدن به ظهر و گرم شدن هوا اگر گرمتان شد یک لایه از لباس هایتان، مثلا پالتوی خود را به راحتی درآورید.

 

دامن های پشمی و شلوار های جین جذب و کتهای جین و چرم برای فصل پاییز بسیار مناسب هست ، دامن های پشمی را می توانیدبا بافت یقه اسکی و جوراب شلواری و بوت ست کنید و روی آن یک پالتوی بلند بپوشید.
در صورتی که از شلوار های جین جذب استفاده می کنید می توانید این شلوارها را با بوت ست کنید و دمپای شلوار را دربوت قرار دهید، اما اگر شلوار شما دمپای گشادی دارد بهتر است از نیم بوت استفاده کنید و دمپای شلوارتان را تا بزنید به طوری که یک سانت بالای لبه ی نیم بوت قرار گیرد. رنگ های مناسب برای پاییز رنگ های سفید، خردلی، نسکافه ای، قهوه ای، نارنجی تیره، سبز تیره و سبز زیتونی هستند.

ست کردن لباس مجلسی

در ضمن پارچه های مناسب برای فصل پاییز پارچه هایی با طرح شطرنجی و چهارخانه و پارچه های ساده هستند، در فصل پاییز می توانید برای خوش تیپ شدن از شال گردن و کلاه و دستکش استفاده کنید بهتر است پارچه ی شال گردن ساده و یا چهارخانه باشد.در پاییز می توانید از کیف های چرم با رنگ های پاییزی استفاده نمایید.

 

عکس های بیشتر:

 

ست کردن لباس مجلسی

ست کردن لباس مجلسی

ست کرن لباس مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *