🔥هنگام خرید کت چرم باید به چه نکاتی توجه کرد؟

توجه به زیپ های کت ، دقت در تودوزی کت ، بررسی کیفیت کت ، دقت در جنس چرم ، بررسی دوخت کت و قیمت از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد

🔥چند مدل کت چرم در بازار موجود است؟

کت چرم کلاسیک ، کت چرم بلند ، کت خلبانی ، کت چرم سبک موتور سواران

🔥کت های چرم از چه نوع چرمی تهیه می شوند؟

کت چرم گاوی و کت چرم جیر از متداول ترین نوع چرم در تهیه کت و کاپشن چرم می باشند

خرید اینترنتی بهترین مدل های کت چرم مردانه و زنانه شیک و قیمت مناسب

از سال های پیش  پوشاک چرمی  مثل کت چرم زنانه و کت چرم مردانه از جمله مواردی بوتد که  افراد مرفه و طبقه های بالای جامعه به سراغ آن می‌رفتند. اما امروزه با  توجه ‌به کیفیت بالا و زیبایی خاص و منحصر به‌ فرد پوشاک چرمی دیگر این مورد تنها به پولداران محدود نمی‌شود و  بیشتر اقشار جامعه به سراغ آن می‌روند. پوشاک چرمی دقیقاً به ‌اندازه سایر اجناس تنوع دارند و افراد با انتخاب کت چرم مردانه و زنانه، خود را محدود به یک استایل خاص نمی‌کنند و می‌توانند تمامی استایل ‌ها و سبک‌ها را در کمد خود داشته باشند.

 

یکی از پوشاک زنانه و مردانه چرم که خیلی این روزها ترند شده است؛ کت چرمی است که هم مدل‌های زنانه و مردانه ‌ی آن در بازار موجود است و افراد با خرید آن می‌توانند حس متفاوتی را تجربه کنند؛ بنابراین اگر رؤیای خوش‌تیپ بودن را در سر دارید و می‌خواهید در هر مجلس و محفلی تمامی نگاه ‌ها را به سمت ‌و سوی خود بکشانید؛ از همین ‌الان به فکر خرید کت چرم مردانه یا کت چرم زنانه ‌ای باشید که چندین پله شما را بالاتر می‌برد و باعث می‌شود در دنیای مد و زیبایی حرفی برای گفتن داشته باشید.

چطور یک کت چرم مردانه یا کت چرم زنانه مناسب بخریم؟

خرید کت چرم یکی از جمله چالش‌هایی است که افراد هنگام خرید این محصول پرطرف‌دار مواجه‌ اند. یکی از سؤالاتی که مدام در حین خرید کت چرم زنانه یا کت چرم مردانه مطرح می‌شود، نحوه انتخاب سایز، نوع جنس و چطور ست کردن آن با سایر لباس ‌ها است؛ بنابراین اگر شما هم همین دغدغه را دارید با ما همراه باشید تا از این چالش سربلند بیرون بیایید.

چطور کت چرم مردانه مناسب بخریم؟

کت چرم مردانه یکی از محبوب‌ترین پوشاک زمستانی در میان آقایان است. حس قدرت و صلابت با پوشیدن کت چرمی به آقایان منتقل می‌شود. اما اگر انتخاب مناسبی نداشته باشید و نتوانید به خوبی آن را ست کنید این حس می‌تواند به سرخوردگی مطلق برسید. آقایان همواره باید در هنگام خرید کت چرم مردانه به یک سری از نکات توجه لازم را داشته باشند.

  • آقایان باید توجه داشته باشد که در هنگام خرید کت چرم مردانه حتماً سایز مناسب خود را انتخاب کنند. لباس ‌های خیلی جذب یا خیلی گشاد به‌ هیچ ‌عنوان در کمد افراد شیک ‌پوش قرار نمی‌گیرند. باید سبک پوشش خود را پیدا کنید. اگر جذب پوش هستید از مدل‌ های اسلیم فیت استفاده کنید. اگر راسته پوش هستید می‌توانید به سراغ مدل‌های لارج فیت بروید.
  • به جنس کت هم باید نگاه ویژه‌ای داشته باشید. چرم‌ های ضخیم‌تر مناسب فصل‌ های سرد و چرم‌ های نازک‌تر مناسب پاییز و اوایل بهار هستند.
  • تا جایی که می‌توانید به سراغ چرم مصنوعی نروید. این مدل کت های چرم مردانه و زنانه، عمر کوتاهی دارند و به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیستند.
  • به رنگ کتی که قرار است بخرید توجه کنید. با توجه به اینکه، کت چرم طبیعی، شاید یکبار در طولانی مدت خریده شوند؛ بهتر است به سراغ رنگ‌های تیره مثل، قهوه ای و مشکی بروید تا به راحتی بتوانید با انواع لباس ها و استایل های مختلف آن را ست کنید.

چطور کت چرم زنانه مناسب بخریم؟

فقط مردها نیستند که عاشق کت چرم  هستند و با تن کردن آن احساس غرور می‌کنند؛ بلکه خانم ‌ها نیز این روزها خیلی به سمت کت چرم زنانه جذب شده‌اند و این مدل کت را برای خود می‌خرند. پس کت چرم پوششی جنسیتی مانند دامن نیست و هر هر فردی با هر سلیقه و هر جنسیت و سنی می‌تواند کت چرم را جایگزین سایر کت ‌های دیگر کنند تا از کیفیت و زیبایی این مدل کیف نهایت استفاده را بکنند.

اگر از آن دسته بانوان هستید که استایل اسپرت را به سایر استایل ‌های دیگر ترجیح می‌دهید می‌توانید از کت های چرمی زنانه کوتاه استفاده کنید. خرید کت چرم زنانه هم درست مانند مردانه به به یک سری اصول و قواعد، نیاز دارند. پس یک سری نکات را باید به توجه کنید.

شما هم باید درست مانند آقایان از سایز صحیح آن اطمینان حاصل کنید. لباس خیلی جذب و خیلی گشاد نشان ‌دهنده ‌ی بی ‌سلیقگی فرد در پوشش است. کت ‌های چرم زنانه هم درست مانند کت ‌های مردانه به دو صورت لارج فیت و اسلیم فیت تقسیم می‌شوند.

چه جنسی از کت چرمی مناسب من است؟

با توجه به اینکه جنس چرم همواره جزء جنس‌ هایی بوده است که در میان اکثریت جامعه محبوب بوده است و همه به طور کامل نسبت به مرغوبیت و عالی بودن این جنس واقف هستند؛ می‌توان با اطمینان اذعان داشت که کمتر کسی در جامعه وجود دارد که از دوام و ماندگاری و حتی زیبایی ظاهری کت چرم مردانه و کت چرم زنانه رضایت نداشته باشد و همه افراد علاوه بر کت چرم مردانه و زنانه، تمامی پوشاک چرم را به‌عنوان بهترین و مرغوب‌ترین جنس بازار می‌شناسند. اگر می‌خواهید به خانواده بزرگ چرم پوشان بپیوندید؛ از همین‌الان به فکر یک کت چرم مناسب خود باشید تا به ‌جای خرید چندین کت با جنس ‌های مختلف ولی کم‌کیفیت، این بار یک کت چرم را برای خود امتحان کنید که می‌توانید از وجود مواد اولیه درجه‌یک به کار گرفته شده در آن، نهایت استفاده و بهره را ببرید و درعین‌حال از وجود زیبایی ‌ها و طراحی دوخت ماهرانه‌ای که در این جنس به کار گرفته شده است؛ لذت ببرید و همواره مرکز توجه همه در هر مجلسی باشید و با این سبک پوشش اعتماد به ‌نفس را به شخصیت خود برگردانید.

اما مهم ‌تر از این مسائل نحوه ست کردن کت چرمی با سایر پوشاک است. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم کت چرمی نسبت به ضخامت آن مناسب هر فصل ساخته شده است. ولی به اندام خود هم نگاه کنید. برای افراد سایز بزرگ کت‌ های چرمی خیلی ضخیم مناسب نیست، اندام را خیلی بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد. در ادامه بیشتر در مورد ست کردن کت چرم مردانه و کت چرم زنانه با سایر پوشاک  می‌گوییم.

بهترین روش برای خرید کت چرم چیست؟

اول ‌از همه باید بدانید که فرقی ندارد کت چرم برای چه جنسیتی ساخته شده باشد. یعنی کت چرم زنانه و مردانه را تولیدکنندگان با تنوع بسیار بالایی به بازار عرضه می‌کنند و به این موضوع فکر می‌کنند که تولیداتشان حتماً با هر سلیقه‌ای متناسب باشد. پس جای هیچ نگرانی بابت تنوع وجود ندارد. درصورتی‌که سخت پسند هستید و احساس می‌کنید که نمی‌توانید کت دلخواه خود را یافته و آن را خریداری کنید؛ می‌توانید به کت‌ های چرمی مردانه یا زنانه کروکو اعتماد کنید که هم‌ جنس خوب و مرغوبی دارند و هم از زیبایی بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید تا چندین سال از این کت ‌های چرم استفاده کنید و احساس کهنگی به شما القا نشود. پس اگر قصد خرید کت چرمی را دارید بدانید که تنوع کت‌ های چرمی چرم کروکو بسیار زیاد است و یکی از روش‌های خرید راحت یعنی خرید آنلاین را پیش روی شما گذاشته است.

 

چطور بی نقص ترین ست را با کت چرم زنانه و مردانه داشته باشیم؟

هزاران هزار راه وجود دارد که بتوانید کت چرم زنانه یا کت چرم مردانه خود را با لباس های مختلف ست کنید. تمامی مدل های ست بستگی به سلیقه شما دارد. در ادامه ما تعدادی از مدل های ست کردن کت چرم را برایتان مثال میزنیم تا از آنها الهام بگیرید.

  • خانم و آقا، فرقی ندارد. برای ست کردن کت چرم همواره یکی از محبوب ترین مدل ها استایل کردن آن با شلوار جین و ونس سفید است. این ترکیب هم برای زنان و هم مردان جذاب بوده و نمای خوبی هم به ظاهر آن ها می‌بخشد.
  • یکی از مدل های ست کردن کت چرم زنانه که این روز ها بسیار مد شده است، ست آن با پیراهن های کوتاه یا بلند است. برای اینکه بتوانید کت چرم زنانه خوود را با پیراهن ها ست کنید، بهتر است از مدل کت چرم زنانه کلاسیک استفاده کنید.
  • برای ست کردن کت چرم مردانه موتورسواری، استایل تماما مشکی هم بسیار جذاب است. همچنین آقایان می‌توانند که از شلوار های چرم هم استفاده کنند تا جذابیت بیشتری به استایل خود ببخشند.

کت چرم چه رنگ‌بندی‌هایی دارد؟

احتمالا بیشترین رنگی که از کت چرمی به چشمتان خورده باشد رنگ مشکی است. باید بدانید که این رنگ همیشه طرف‌داران خاص خود را داشته و دارد ولی تنها رنگ موجود در بازار نیست. در بازار به‌ غیر از رنگ مشکی کت چرم مردانه و زنانه رنگ‌ های دیگری هم وجود دارد که شما می‌توانید هر یک از رنگ‌های دیگر کت‌ های چرم مردانه و زنانه را نیز برای خود خریداری کنید. هر یک از رنگ‌هایی که شما در بازار می‌بینید می‌تواند یک تیپ و استایل خاص را برای شما به ارمغان آورد. درواقع، تنها رنگ‌های خنثی تیره رنگ ‌های شیک‌پوشی نیستند.

رنگ‌هایی همچون قرمز، عسلی، سبز، صورتی، سرمه‌ای و. … می‌تواند تیپ‌های متنوع و زیبایی را برای شما بسازد که شما بتوانید هر یک از آن‌ها را با لباس ‌های زنانه و مردانه خود ست کنید. با کمک تنوع‌های رنگی زیاد می‌توانید به حد شیک‌پوشی خود دست یابید و همیشه خوش‌تیپ و خوش پوش باشید و این حس خوش‌تیپی را به دوستان و آشنایان خود نیز انتقال دهید. برای خرید کت چرم مردانه یا زنانه در رنگ‌بندی ‌های مختلف شما می‌توانید به فروشگاه اینترنتی چرم کروکو مراجعه کنید که شما در این فروشگاه انواع و اقسام کت ‌های چرم را در مدل‌های مختلف و در رنگ‌بندی‌های متفاوتی می‌توانید مشاهده و در صورت تمایل خریداری کنید.

 

چرا کت چرم برای افراد خوش‌تیپ است؟

احتمالاً تکرار این موضوع که شما با کت چرم یکی از افراد خوش‌تیپ و خوش استایل تلقی می‌شوید ذهنتان را به خود مشغول کرده است و به آن موضوع فکر می‌کنید که چرا کت چرم افراد را خوش‌تیپ می‌کند. اگر اندامتان در بهترین فرم و حالت خودش است و شما خوش استایل هستید و می‌خواهید تیپی بزنید که برازنده هیکل و اندام زیبای شما باشد؛ می‌توانید کت چرم را درحالی‌که نواقص بدنتان را می‌پوشاند خریداری کنید و به ‌ظاهر بهتر شما نیز کمک می‌کند. همان‌طور که بارها و بارها گفتیم باید دقت کنید که کت چرمی‌تان درست اندازه شما باشد تا بدین ترتیب با خرید کت چرم مردانه یا زنانه بتوانید بهتر عرضه اندام کنید و از خوش استایل بودن خودتان لذت ببرید.

مثلا اگر اندام شکل سیب دارید، از کت های چرم موتور سواری استفاده نکنید و به سراغ مدل های کلاسیک بروید. یا اگر اندامتان گلابی است، حتما از کت های بلند چرم استفاده کنید تا هارمونی میان بالا تنه و پایین تنه برقرار شود.

 

با کت چرم چه سبک استایل‌های می‌شود داشت؟

همانطور که پیش تر گفتیم باید بدانید که شما به ‌راحتی تمامی سبک‌های پوششی را با کمک کت چرم مردانه و زنانه  داشته باشید و در پوشش هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر از طرف‌داران تیپ اسپرت هستید و می‌خواهید تیپ اسپرت فوق ‌العاده شیک و بی نظیری را برای خود به وجود آورید؛ می‌توانید این بار کت چرم مردانه یا زنانه خود را با شلوار جین و کفش ‌های اسپرت بپوشید که رنگ‌بندی هر یک از آن‌ها به‌صورت هماهنگ و ست شده باشد که به زیبایی آن چندین برابر می‌افزاید. حتی درصورتی‌که بتوانید کفش ‌های خود را نیز به‌ صورت کفش چرم مردانه و زنانه یا سایر پوشاک دیگر خود را به ‌صورت چرم خریداری کنید؛ می‌توانید این تیپ و حس و حال ویژه را در قالب جنس چرم پوشاک خود برگزیده و زیباتر به نظر آیید؛ فراموش نکنید که شما می‌توانید از همین‌الان به خانواده بزرگ چرم پوشان بپیوندید و پوشاک زنانه یا مردانه خود را به چرم تغییر دهید تا بدین ترتیب بتوانید جذاب‌تر و شیک‌تر در اجتماع ظاهر شوید.

قیمت کت‌های چرم چقدر است؟

اگر به ‌منظور خرید کت چرم راهی  فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف شوید؛ مسلماً باقیمت‌های بسیار بالایی روبه‌رو خواهید شد که در صورت آشنا نبودن با جنس چرم و خاصیت بارز آن به طور حتم به‌ یقین شگفت‌زده خواهید شد. اما درصورتی‌که بدانید جنس چرم خالص چه مزیت‌هایی را برای شما دربر خواهد داشت و تا چه میزان می‌تواند برای شما دوام داشته باشد و شما می‌توانید از وجود آن تا چندین سال بهره‌مند شوید؛ مسلماً قیمت کت چرم چندان برای شما در درجه اهمیت اولیه قرار نمی‌گیرد و شما به دنبال کت چرمی بسیار شیک و باکلاس خواهید گشت که بتوانید آن را با تیپ و اندام خود ست کرده تا از این تیپی که برای خود برگزیده‌اید؛ حسابی لذت ببرید.

 

حس نونوار شدن و تازگی با کت چرم

پوشیدن کت چرم همیشه برای شما تازگی دارد و این حس به‌روز بودن را همیشه در شما تداعی می‌سازد. ضمن اینکه شما می‌توانید پس از یک مدت استفاده از کت چرم خود، آن را به خشک ‌شویی های معتبر و کاربلد بسپارید تا بتوانند کت شما را درست مثل روز اول تمیز و سالم به شما تحویل دهد تا مجددا بتوانید مدت‌ها از وجود این کت خود در روزها و ماه‌های مختلف سال استفاده کنید.

 برخی از مدل ‌های کت چرم مردانه و زنانه تنها برای زیبایی و تزئین استایلتان طراحی شده‌اند و تنها شما می‌توانید آن‌ها را در آب ‌و هوای معتدل بپوشید و برخی دیگر از آن‌ها نیز به‌گونه‌ای هستند که شما می‌توانید با توجه ‌به جنسی که دارند و مواد اولیه‌ای که در طراحی آن‌ها استفاده شده است؛ آن‌ها را در فصول سرد سال بپوشید تا از بدن شما در برابر هرگونه سرمایی محافظت کند. پس فراموش نکنید که کت ‌های چرم روند تخریبشان بسیار کند است و با توجه ‌به این موضوع شما هیچ‌وقت با کت چرمی خراب رو به‌ رو نخواهید شد بلکه از آن خسته می‌شوید و به سراغ خرید کت جدید خواهید رفت. این موضوعی که بیان کردیم همان تعریف حس نونواری و تازگی همراه با کت چرم زنانه و مردانه است.

خرید اینترنتی کت چرم مردانه و زنانه

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و زندگی ماشینی افراد، اینترنت در زندگی شخصی همه ما نفوذ کرده است که از جمله مسائلی که در  پیشبرد این فرایند بسیار کمک می‌کند؛ خرید در فروشگاه ‌های اینترنتی است که امروزه رواج یافته و بیشتر مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد. یکی از همین فروشگاه‌های اینترنتی، چرم کروکو است که شما می‌توانید انواع پوشاک مردانه و زنانه خود را در این فروشگاه، اینترنتی خریداری کنید.

 

کاپشن مردانه و زنانه

سوالات متداول

🔥هنگام خرید کت چرم باید به چه نکاتی توجه کرد؟

توجه به زیپ های کت ، دقت در تودوزی کت ، بررسی کیفیت کت ، دقت در جنس چرم ، بررسی دوخت کت و قیمت از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد

🔥چند مدل کت چرم در بازار موجود است؟

کت چرم کلاسیک ، کت چرم بلند ، کت خلبانی ، کت چرم سبک موتور سواران

🔥کت های چرم از چه نوع چرمی تهیه می شوند؟

کت چرم گاوی و کت چرم جیر از متداول ترین نوع چرم در تهیه کت و کاپشن چرم می باشند

7 دیدگاه در “خرید کت چرم مردانه

  1. ساسان فرهمند گفت:

    سلام پارسال کت چرم مدل لئونارد رو خریدم شیک تر از اون چیزی بود که تو تصویر نشون میده تو خریدش شک نکنید

  2. مهدی احمدوند گفت:

    سلام اگه سایزتون رو درست انتخاب کنید و اندازه باشه خدایی خیلی خوبه من گرفتم عالی بود جدی میگم با این پول یک کاپشن چرم عالی دارید

    1. پشتیبان کروکو گفت:

      درود همراه گرامی
      خوشحالیم از رضایت شما

  3. ساره بهرامی گفت:

    من قبلا هم از این کار خریده بودم و الان هم برای عیدی برادرام از این رنگ و یه رنگ دیگه‌ش واسشون خریدم چون با توجه به قیمت‌های بازار و بودجه من انتخاب خوبی بود مخصوصا که قبلا هم خریده بودم و میدونستم جنسش خوبه

    1. پشتیبان کروکو گفت:

      درود همراه گرامی
      خوشحالیم از رضایت شما و باعث افتخار ما هست

  4. مهسا جلیلی گفت:

    با سلام من کت چرم مدل مارکوس رو برای همسرم خریدم خیلی خوشش اومد خیلی راضیه خرید این محصول رو توصیه می کنم

    1. پشتیبان کروکو گفت:

      درود همراه گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ما هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *