دسته‌بندی نشده

پالتو چرم مردانه رو قبل از خواندن این مقاله نخر!

پالتو چرم مردانه

استفاده از پالتو چرم مردانه استایل شما را بسیار متفاوت و منحصر به فرد جلوه می دهد و همچنین برای داشتن یک استایل کلاسیک مردانه استفاده از پالتو چرم بهترین انتخاب است. پالتوهای چرم مردانه دارای یقه های پهن و جیب های بزرگ هستند.برخی از این پالتوهای چرم کلاه دار ، و برخی از آنها بدون کلاه می‌باشند ، پالتوهای چرم بدون کلاه شیک تر هستند. پالتوهای چرم مردانه معمولا بلند هستند از پالتوهای چرم هم در استایل کژوال و هم در استایل اسپرت می توان استفاده کرد اما برای استایل‌های رسمی بهتر است از پالتوهای پارچه ای استفاده کنیم.

رنگ اکثر پالتوهای چرم مردانه مشکی و قهوه ای می‌باشد. این پالتوها در رنگ های دیگری نیز دیده می شوند که در استایل های مدرن می توان از این پالتوها استفاده کرد. استفاده از پالتوهای چرم صنعتی در روزهای بارانی مناسب است زیرا مانع نفوذ آب باران به لباس ها می‌شوند و همچنین پالتوهای چرمی در هوای سرد به خوبی از نفوذ باد جلوگیری می‌کنند.

 

پالتو چرم مردانه

تمیز کردن پالتوهای چرمی بسیار راحت است به طوری که با یک پارچه مرطوب می‌توان سطح پالتو را به راحتی تمیز کرد و همچنین پالتوهای چرم به اتو کردن نیاز ندارند میزان دوام پالتوهای چرم بسیار زیاد است و تا چندین سال دوام دارند بنابراین خرید این پالتوها بسیار مقرون به صرفه است و هر مردی باید در کمد لباس هایش یک پالتوی چرم و یا کت چرم داشته باشد.

در پالتوهای چرم اصل برای جلوگیری از ترک برداشتن چرم و پوسته پوسته شدن آن باید سطح چرم را مرطوب نگه داریم ، برای مرطوب نگه داشتن سطح چرم می توان از واکس چرمی استفاده نمود و ماهی یک بار روی سطح پالتو را واکس بزنید و اگر واکس چرم در دسترس نداشتید ماهی دوبار یک پارچه ی مرطوب روی سطح پالتو بکشید.

پالتوهای چرم مردانه در مدل های متنوعی تولید می‌شوند برخی از آنها بسیار ضخیم و برخی نازکتر هستند، پالتوهای چرم نازک برای شهرهایی که زمستان کوتاه تری دارند مناسب هستند و معمولا از پوست شترمرغ، گاو، گوسفند و بزتولید می‌شوند. چرم تولید شده از پوست شترمرغ ضخامت کمتر و چرم تولید شده از پوست گاو ضخامت بیشتری دارد همچنین گران قیمت ترین و باکیفیت ترین نوع چرم طبیعی ، پوست گاو است.

پالتو چرم مردانه

پالتوهای چرم در انواع مدل های زیپ دار و دکمه دار تولید می شوند برخی از این پالتوها ساده و تمام چرم هستند و برخی از آنها دارای ترکیب چرم و بافت می‌باشند. از بافت معمولا روی قسمت یقه و سر آستین و جیب ها استفاده می‌شود. بافت به کار رفته در این پالتوها همرنگ پالتو می‌باشد. پالتوهای چرم معمولا دارای آستر خز دار هستند.

پالتوی چرم مردانه با چه تیپی شیک می شود؟

قبل از خرید پالتوی چرم بهتر است با روش های تشخیص چرم اصلی و تقلبی آشنا شویم. چرم اصلی بوی خاصی می‌دهد ، در صورتی که سطح آن خیس شود آب روی سطح چرم نمی‌ماند و جذب چرم می‌شود ، در چرم اصل دوخت لبه های پالتو ضخیم به نظر می رسند. اگر به دنبال روش هایی برای ست کردن پالتوی چرم هستید با ما همراه باشید در این بخش از مقاله به بررسی روش های ست کردن پالتوی چرم می پردازیم.به طور کلی پالتوی چرم با تیپ های اسپرت شیک تر می شود. انتخاب رنگ برای پالتوی مردانه بسیار مهم است اگر دوست دارید استایل کلاسیک داشته باشید از پالتوی تیره استفاده کنید.

پالتو چرم مردانه

پالتوی چرم قهوه ای با یک شلوار جین تیره و پیراهن سفید رنگ بسیار شیک می شود در این استایل از کفش های رنگ تیره استفاده کنید.رنگ مشکی به راحتی ست می شود به همین دلیل می توانید پالتوی چرم مشکی را با شلوار جین آبی تیره و یا نوک مدادی و یک پیراهن رنگ روشن به راحتی ست کنید. برای داشتن یک استایل کژوال (نیمه رسمی) می توانید پالتوهای چرم مردانه را با شلوار جین وتیشرت های ساده و کفش های اسپرت ست کنید.

قیمت پالتوهای چرم به کیفیت چرم آنها و دوخت پالتوها بستگی دارد. پالتوهای چرم اصل به دلیل اینکه از پوست حیوانات تهیه می‌شوند و روی پوست فرایند دباغی انجام می‌شود گرانتر از پالتوهای چرم صنعتی هستند.جهت اطلاع دقیق از قیمت پالتوهای چرم مردانه و خرید آنها می توانید به سایت های فروش پالتوی چرم مردانه مراجعه کنید.

پالتو چرم مردانه

 

عکس های بیشتر :

پالتو چرم مردانه

پالتو چرم مردانه

 

پالتو چرم مردانه

پالتو چرم مردانه

پالتو چرم مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *