لباس مجلسی

جدیدترین مدل های لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی شیک

توجه: عکس های ذیل صرفا جهت ایده هستند و در فروشگاه کروکو به فروش نمیرسند.

در سال ۲۰۲۰ کالکشن های مشهور اروپایی بسیاری از مدل های لباس مجلسی خود رونمایی کردند. اگر شما نیز از آن دسته خانم هایی هستید که علاقه زیادی به دنیای مد و فشن دارید و پیگیر مدل های مختلف لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی به می باشید، انتخاب های گلچین ما را از بین شیک ترین و خاص ترین لباس های مجلسی ۲۰۲۰ از دست ندهید

اگر مراسم عروسی مهمی نزدیک است و شما می خواهید یک لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی شیک و برازنده بر تن کنید، به هیچ وجه نگران نباشید؛ به جرأت می توان گفت تنوع لباس های مجلسی ترند ۲۰۲۰ آنقدر زیاد است که هر خانمی می تواند به راحتی لباس دلخواه و مورد پسند خود را پیدا کند. اما در صورتی که به دنبال یک لباس مجلسی‌ منحصر به فرد و متفاوت از هر آنچه که تا به حال پوشیده‌اید و یا جایی دیده اید، هستید، تا انتهای آن مطلب با ما همراه باشید تا خاص ترین مدل های لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی را به شما نشان دهیم.

قبول داریم که همواره پیدا کردن لباس مجلسی پوشیده و شیک برای خانم ها کمی دشوار است و اکثر خانم ها همیشه برای داشتن انتخابی درست و مناسب به مشاوره یا تایید شخص دیگری در هنگام خرید نیاز دارند! دلیل این دشواری در انتخاب نیز به فراوانی در طرح و رنگ و شباهت بسیار استایل های مختلف برمی گردد. در ادامه نکات مهمی را که جهت خرید لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی باید بدانید، برایتان بازگو خواهیم کرد.

 

نکاتی در رابطه با انتخاب مناسب لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی

انتخاب لباس مجلسی به عوامل مختلفی همچون فرم اندام که ممکن است به شکل ساعت شنی، گلابی شکل سیبی شکل و یا خطی باشد، رنگ پوست و فرم صورت بستگی دارد. اما در نهایت یک لباس زیبا می تواند ۵۰ درصد کارتان را ساده کند، اما برای آنکه در این لباس بدرخشید و حق زیبایی اش را تمام و کمال ادا کنید بایستی مدل موها، آرایش چهره و اکسسوری های مناسبی نیز داشته باشید تا به یک استایل جذاب و بی عیب و نقص دست یابید.

در سال ۲۰۲۰ کالکشن های مشهور اروپایی بسیاری از مدل های لباس مجلسی خود رونمایی کردند. اگر شما نیز از آن دسته خانم هایی هستید که علاقه زیادی به دنیای مد و فشن دارید و پیگیر مدل های مختلف لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی به می باشید، انتخاب های گلچین ما را از بین شیک ترین و خاص ترین لباس های مجلسی ۲۰۲۰ از دست ندهید. یکی از بهترین طرح های لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی را می توان لباس های پشت باز معرفی کرد که زیبایی خاص و منحصر به فردی به استایل شما می بخشد. لباس های این چنینی معمولا دارای قسمت جلوی  ساده و یک دست هستند و حالت پشت باز به خودی خود لباس را بسیار زیبا و متفاوت کرده است.

یکی از نکاتی که می خواهیم قبل از پوشیدن لباس مجلسی و حضور در مراسم بدانید طریقه ی ست کردن کیف و کفش تان با لباس است، گاهی ممکن است تنها یک انتخاب اشتباه در رنگ کفش یا طرح و رنگ کیف، کل استایلتان را بد جلوه دهد و حس خوشایندی به اطرافیان القا نکند. پس حتما حواستان باشد کدام لباس را با کدام کیف و کفش و اکسسوری ست می کنید.

بهترین طرح و رنگ برای لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی

اگر تمایل دارید در مجالس عروسی و میهمانی همچون الماس بدرخشید، حتما استفاده از پارچه ی لمه را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید! پارچه‌ی لمه به دلیل ظرافت بالا و خاصیت کشسانی که دارد عموما نیازی به پارچه ی آستر نداشته و خو  به تنهایی پوشش مناسبی را ایجاد می‌کند. برندهای معتبر لباس مجلسی ۲۰۲۰ اروپایی ، اخیرا در طراحی های خود از پارچه لمه بسیار بهره می گیرند و خلاقیت و ابتکار فراوانی را در طراحی و دوخت این نوع لباس مجلسی به خرج می دهند.

لباس های مجلسی در طرح و  رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند، اما داشتن انتخابی مناسب و فیت دقت زیادی می طلبد. به عنوان مثال، انتخاب رنگ های نسبتا تیره یا خنثی همچون مشکی، سرمه ای، سفید و نقره ای برای دوخت لباس های مجلسی رسمی و باوقار برازنده تر می باشد.

فراموش نکنید که همواره سادگی شیک ترین ژست و استایل است، حتی در مدل لباس مجلسی! چرا که لباس های ساده همیشه جلب توجه می کنند و استایلی صمیمی و دوست داشتنی به صاحب خود می بخشند. توصیه ما همواره بر این بوده است که اگر قصد خرید لباس مجلسی دارید، حتما لباسی را انتخاب کنید که در عین شیک بودن، ساده و دلنشین باشد و پس از یک یا دو بار استفاده دمده نشود، بلکه چندین بار بتوانید از آن در مراسم های مختلف استفاده کنید و همواره زیبا و خاص دیده شوید.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *