سوالاتی که شما از کروکو میپرسید:

فروشگاه آنلاین کروکو ۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته در اختیار مشتریان آنلاین قرار دارد.  شعب حضوری کروکو همه روزه از سعت ۱۰ الی ۲۲ به مشتریان حضوری خدمت میرساند.

با ورود به صفحه شعبات کروکو میتوانید آدرس، شماره تماس و لوکیشن دقیق شعب را داشته باشید.

شرایط تعویض به این صورت بوده که میبایست کالا به هیچ عنوان استفاده نگردیده و با داشتن لیبل و شناسنامه کالا و ظرف مدت ۷۲ ساعت با کالای هم قیمت و یا قیمت بالاتر ( هر محصولی از چرم کروکو ) قابل تعویض است.

  • عدم استفاده از کالا به تشخیص کارشناسان چرم کروکو
  • با ارائه فاکتور و ترجیحاً در همان فروشگاهی که کالا از آنجا خریداری شده
  • بن ها در تمامی شعب و  همچنین وبسایت قابل استفاده هستند.
  • زمان استفاده از کارت نقدی ۶ ماه پس از صدور است.
  • زمان استفاده از بن‌های فروش و بن‌های هدیه بر روی کارت درج شده است.

در صورت بروز ابهام، امور مشتریان در ساعات اداری پاسخگو هستند. 
شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۰۶

با توجه به سیستم باشگاه مشتریان کروکو، چنین امکانی میسر نیست.

کالاهای سفارش داده شده همگی از طریق تیپاکس ارسال می‌شوند و بسته به سیاست‌های کاری تیپاکس از ۲ الی ۳ روز کاری سفارش‌ای ثبت شده به دست مشتریان خواهد رسید.

برای پیگیری سفارشات، پیامکی حاوی شماره رهگیری برای شما از سمت تیپاکس اراسل میشود که با این کد رهگیری می‌توانید وضعیت ارسال کالای خود را رصد کنید.