لباس مجلسی

باشیک ترین مدل لباس مجلسی دخترانه بلند دنباله‌دار بدرخشید!

حالا لباس چی بپوشم؛ همان جمله معروف دختر خانم‌ها قبل از هر مهمانی و مجلس است. همان جمله‌ای که مادرها با شنیدش به شدت کلافه می‌شوند. مخصوصاً وقتی که اظهار می‌کنند هیچ لباسی ندارند و مادر‌ها مجبور می‌شوند آن‌ها را به کمد پر از لباسشان ارجاع دهند. گزینه‌های متعددی برای پاسخ به این سوال وجود دارد. انتخاب هر یک از این گزینه‌ها به فاکتورهای مختلفی بستگی خواهد داشت، ولی همیشه یک گزینه طلایی برای تمامی مهمانی‌ها وجود دارد. لباس مجلسی دنباله دار همان گزینه‌ای است که همیشه روی میز قرار دارد. به کمک این لباس می‌توانید استایلی شیک، خانمانه یا حتی فانتزی، جذاب و متفاوت را تجربه کنید.

اگر به دنبال مدل لباس مجلسی دخترانه بلند دنباله دار جدید هستید یا با انواع آن آشنا نیستید، مجله کروکو را در این متن همراهی کنید. چرا که در این محتوا علاوه بر موارد فوق به هر آنچیزی خواهیم پرداخت که بهتر است در خصوص این مدل لباس بدانید.

لباس مجلسی دنباله دار را کجا بپوشیم؟

لباس‌های دنباله دار عموماً در گروه لباس‌های رسمی و مجلسی قرار می‌دهند. این لباس‌ها اغلب برای مجالسی مثل عروسی و مهمانی‌های بزرگ در مدل‌های مختلف دوخته می‌شوند. هرچه ظرافت دوخت و مدل‌های سنگ‌دوزی شده روی این لباس‌ها بیشتر باشد، لباس مجلسی‌تر خواهد شد. ازاین‌رو این لباس‌ها برای مجالس دوستانه و میهمانی‌های خانوادگی مناسب نیستند، اما اگر قصد دارید در مراسمات مهم مثل ستاره بدرخشید، لباس دنباله دار بلند بهترین گزینه برای شما است.

همان‌طور که خودتان مطلع هستید، این لباس در انواع مختلفی در بازار یافت می‌شود. هر یک از این مدل‌ها برای اندامی خاص مناسب است. ازاین‌رو زمانی می‌توانید استایلی شیک را با لباس‌های بلند و دنباله دار تجربه کنید که در حین انتخاب نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی این نکات خواهیم پرداخت.

لباس مجلسی دنباله دار برای لباس عروس بسیار مناسب است.

بهترین مدل لباس مجلسی دنباله دار چه ویژگی‌هایی دارد؟

به طور معمول قیمت لباس‌های مجلسی بالاتر از سایر البسه است. ازاین‌رو بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند که پول خود را برای بهترین مدل هزینه کنند. برای این که بتوانید بهترین مدل را بخرید و استایلی شیک داشته باشد، لازم است که نکاتی را حین انتخاب و خرید در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی این نکات مهم خواهیم پرداخت.

نکته اول: لباس باید مناسب شما باشد

بهترین مدل لباس محصولی خاص و ویژه نیست که بتوان آن را به تمامی زنان پیشنهاد کرد. در واقع ممکن است لباسی برازنده خانمی باشد، ولی ظاهر مناسبی برای فرد دیگری ایجاد نکند. چرا که فرم چهره، اندام، رنگ پوست و … در لباس تاثیر می‌گذارند. در واقع لباس‌های مجلسی مخصوصاً مدل بلند و دنباله‌دار باید به گونه‌ای باشند که نقاط مثبت اندام شما را برجسته و نقاط منفی را کمرنگ کنند.

مثلاً اگر اندام شما مانند سیب است، به دنبال لباس‌های پرنسسی با دامن‌های پرچین نروید. چرا که این فرم لباس‌ها اندام شما را تپل‌تر از چیزی که است نشان می‌دهند. علاوه بر این رنگ لباس را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید. درصورتی‌که پوست تیره‌ای دارید، به سراغ رنگ‌های بسیار روشن مانند صورتی ملایم یا لیمویی نروید. چرا که این رنگ‌ها پوست شما را تیره‌تر نشان می‌دهند. همچنین رنگ‌های شارپ، تیره و شاد بهترین گزینه برای کسانی هستند که پوست‌های روشنی دارند.

در قدم آخر سن خود را در نظر بگیرید. لباس‌های پر زرقو‌برقی که سنگ‌دوزی و جواهردوزی دارند گزینه مناسبی برای دختران نخواهند بود. لباس مجلسی دنباله دار دخترانه بهتر است ساده و فانتزی باشد. همچنین پیشنهاد می‌دهیم که رنگ‌های شاد را برای لباس دختران جوان انتخاب کنید.

با انتخاب لباس مجلسی دنباله دار مثل ستاره ها میدرخشید.

نکته دوم: کیفیت لباس را در نظر بگیرید

بسیاری از افراد معتقد هستند که چون تنها یکبار لباسی را می‌پوشند، کیفیت آن اهمیت نخواهد داشت. لازم به توضیح است که کیفیت لباس علاوه بر دوام و ماندگاری بر ایستایی و فرم آن تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این کیفیت تنها به جنس پارچه محدود نمی‌شود. بلکه بهتر است لباسی را انتخاب و تهیه کنید که علاوه بر پارچه برش‌هایی استاندارد و دوختی مناسب و تمیز داشته باشد.

این مسئله در خصوص لباس مجلسی دنباله دار بیشتر صدق می‌کند. اگر دنباله لباسی به درستی برش نخورد یا دوختی خوب نداشته باشد، زیبایی بالایی را نمی‌توان از آن توقع داشت. ازاین‌رو توصیه می‌کنیم حین خرید و انتخاب به کیفیت لباس دقت نمایید. علاوه بر این به جای این که در هر مراسم لباسی متفاوت بپوشید، اکسسوری یا مدل آرایشتان را عوض کنید. در این حالت می‌توانید یک لباس را برای چند مراسم بپوشید؛ بدون این که ظاهرتان یکسان به نظر برسد.

نکته سوم: لباس مجلسی دنباله دار پوشیده یا بدن نما!

لباس‌های مجلسی دنباله دار همانند سایر لباس‌های زنانه در دو مدل پوشیده و بدن نما طراحی می‌شوند. به عنوان مثال ممکن است قد لباسی تا زمین کشیده شود، ولی در قسمت جلوی آن برشی تا نزدیک باسن وجود داشته باشد. همچنین بالا تنه و یقه برخی از لباس‌ها باز و برخی دیگر پوشیده است. انتخاب هر یک از این لباس‌ها به سلیقه، نوع اندام و البته اعتقادات شما بستگی دارد. درصورتی‌که به مهمانی مختلطی دعوت هستید، می‌توانید مدل‌های پوشیده را انتخاب کنید. بسیاری از این لباس‌ها آستین‌های بلندی نیز دارند. با این وجود اگر محدودیتی ندارید، توصیه می‌کنیم که فرم لباس را تنها با توجه به فرم اندامتان انتخاب کنید.

لباس مجلسی دنباله دار زرد یکی از مدل های محبوب میان دخترخانوم ها است.

نکته چهارم: به چه مراسمی دعوت هستید!

انتخاب لباس به مراسم و مجلسی که دعوت هستید نیز بستگی دارد. به عنوان مثال اگر به مراسم عروسی دعوت هستید و در مقام خواهر عروس یا داماد قرار دارید، می‌توانید لباس‌های پرنسسی نیز انتخاب کنید. بله علاوه بر مجلس نسبت شما با برگزارکننده مراسم نیز اهمیت بالایی دارد.

البته پیشنهاد می‌دهیم که به‌هیچ‌وجه رنگ سفید را انتخاب نکنید. این حق عروس است که در لباس سفید عروسی در شبی که متعلق به او است بدرخشد. بنابراین خواهر شوهر بازی را کنار بگذارید و به سمت رنگ‌های دیگری بروید. علاوه بر این اگر برای جشن تولد، مهاجرت، فارغ‌التحصیلی یا … دعوت هستید، بهتر است به سراغ گزینه‌های ساده‌تری بروید. در این حالت استایلی شیک و مناسب خواهید داشت.

نکته پنجم: چه کفشی را برای لباس مجلسی دنباله دار باید انتخاب کرد؟

باور کنید انتخاب کفش اگر اهمیت بیشتری نسبت به لباس نداشته باشد، کمتر از آن اهمیت ندارد. حتی اگر لباس مجلسی دنباله دار بلندی می‌پوشید که جلو آن کاملاً بسته است، در حین انتخاب کفش نکاتی را باید رعایت کنید. این نکات به شرح زیر هستند.

محیط مراسم فاکتوری مهم در انتخاب کفش

این که محیط و کفپوش مراسم را چه چیزی تشکیل می دهد در انتخاب نوع و مدل پاشنه کفش بسیار تاثیر دارد. کفش‌هایی با پاشنه باریک برای محیط‌هایی مناسب نیستند که زمین آن را سنگریزه تشکیل داده است. در این حالت امکان گیر کردن، شکستن و حتی سقوط شما روی زمین وجود دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که حین انتخاب به این نکته دقت داشته باشید.

لباس مجلسی دنباله دار سفید برای عروس خانم ها مناسب است.

رنگ و مدل کفش

کفش‌هایی با ساق بلند گزینه مناسبی برای لباس‌های دنباله دار بلند نیستند. کفش‌های مجلسی در مدل‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند. برخی از آن‌ها جلو باز، برخی دیگر جلو بسته و … است. انتخاب هر یک از این مدل‌ها به نوع لباس و البته فرم پاهایتان بستگی دارد. علاوه بر این توصیه می‌کنیم که رنگ آن را متناسب با آیتم‌های اصلی استایلتان ست نمایید. رنگ‌های مات مانند مشکی گزینه به صرفه‌تری هستند. چرا که به راحتی می‌توانید آن را با استایل‌های مختلفتان از جمله انواع لباس مجلسی دنباله دار بپوشید. برای خرید کفشی مناسب میتوانید به بخش کفش مجلسی زنانه چرم سری بزنید.

راحتی کفش مجلسی

باور کنید که راحتی کفش از سایر فاکتورها اهمیت بیشتری دارد. فکر کنید چه ارزشی دارد اگر زیباترین کفش را بخرید، ولی توان قدم برداشتن با آن را نداشته باشید. بسیاری از مواقع با این کفش‌ها نمی‌توان به راحتی راه رفت یا حتی هر لحظه احتمال زمین خوردن و افتادن با آن وجود دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید و انتخاب کفش به راحتی آن نیز دقت کنید.

نکته ششم: در انتخاب لباس مجلسی دنباله دار خود جسور باشید

از زمانی که مد و فشن پا به دنیا گذاشته، مدل لباس دنباله دار بلند محبوب و ترند بوده است. بنابراین نگران قدیمی شدن لباس‌ های دنباله‌ دار نباشید. کمی جسارت به خرج دهید و برای مجالس خاص خود این لباس زیبا را انتخاب نمایید. باور کنید که به کمک این لباس وقار و جذابیت فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

با لباس مجلسی دخترانه دنباله دار در مهمانی‌ها بدرخشید.

نکته هفتم: اکسسوری‌ها را فراموش نکنید

اکسسوری‌های متنوعی وجود دارند که به راحتی می‌توانید به استایل خود اضافه کنید. گوشواره، گردنبند، دستبند، پا بند و کیف مهم‌ترین این اکسسوری‌ها به شمار می‌آیند. توصیه می‌کنیم که برای چنین استایلی به سراغ کیف‌هایی کوچک بروید. با انتخاب جنس چرم می‌توانید اصالت را چاشنی استایل بی‌نظیرتان کنید. اکسسوری‌ها را جدی بگیرید و برای انتخاب آن‌ها نیز وقت و دقت کافی خرج کنید.

نکته هشتم: قیمت لباس مجلسی دنباله دار بلند

لباس‌های مجلسی دنباله‌دار همانند هر محصول دیگری در قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رسند. چرا که فاکتورهای متعددی بر قیمت‌گذاری این محصول تاثیر می‌گذارند. جنس و تزئینات لباس مهم‌ترین این فاکتورها به شمار می‌آیند. به طور معمول لباس‌هایی که سنگ‌دوزی یا جواهردوزی دارند قیمت بالاتری نسبت به لباس‌هایی با طراحی‌ها ساده خواهند داشت. علاوه بر این مدل، طرح، رنگ، کیفیت دوخت و برند تولیدکننده از دیگر فاکتورهایی هستند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر قیمت این محصول تاثیر می‌گذارند.

نکته نهم: مراکز خرید بهترین مدل لباس نجلسی دنباله دار

به طور معمول بعضی از بازارها یا پاساژها در هر شهری به فروش انواع لباس مجلسی شهرت پیدا می‌کنند. با مراجعه به این مراکز با دنیای بزرگ و متنوعی از مدل لباس مجلسی دنباله دار مواجه خواهید شد. ولی ممکن است از قیمت این محصولات شگفت‌زده شوید. بله به طور معمول مراکز خرید مشهور محصولاتشان را با قیمت بالاتری به فروش می‌‌رسانند.

علاوه بر این باید زمان بیشتری را برای انتخاب، خرید و مراجعه به هر یک از این مراکز صرف کنید. برای این که به هیچ یک از مشکلات فوق گرفتار نشوید، توصیه می‌کنیم که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. فروشگاه‌های بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند که محصولات متنوعی را با قیمت مناسب به فروش می‌‌رسانند. البته توصیه می‌کنیم تنها از فروشگاه‌هایی خرید کنید که نماد اعتماد دارند.

ما به شما انتخاب این مدل لباس مجلسی دخترانه بلند دنباله دار جدید را پیشنهاد می‌کنیم.

کلام آخر

لباس مجلسی دنباله دار اولین گزینه‌ای است که بیشتر خانم‌ها برای مجالس مهم انتخاب می‌کنند. البته برای این که استایلی برازنده و خاص داشته باشید، لازم است که حین خرید و انتخاب ۹ نکته مهم را رعایت کرد؛ نکاتی که در متن فوق به طور کامل به آن‌ها پرداخته شد. این نکات به شما کمک می‌کنند که شیک‌ترین و بهترین مدل لباس مجلسی دنباله دار را با توجه به ویژ‌گی‌های فردی‌تان انتخاب کنید.

عکس‌های بیشتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *