خرید شیک ترین مدل کیف پول زنانه و مردانه بهترین چرم طبیعی

مدل کیف پول زنانه و مردانه

کیف پول چرم زنانه و مردانه

کیف پول ابزاری مفید به شمار می‌آید که از مچاله شدن پول و سردرگمی در پیدا کردن کارت‌های بانکی شما در جیب‌هایتان جلوگیری می‌کند و همچنین شکل مرتب‌تر و شیک‌تری را به پول‌های  نقد و کارت‌‌های بانکی شما می‌بخشد. شما می‌توانید مدل کیف پول زنانه و مردانه را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خریداری کنید.

چرا کیف پول چرم؟

آقایان و خانم‌هایی که از وجه نقد استفاده می‌کنند و روزانه به رد و بدل کردن پول‌های خود نیاز خواهند داشت؛ بهتر است که جایی برای قرار دادن پول‌ها و کارت‌های خود داشته باشند تا بتوانند خیلی راحت از پول‌ها و کارت‌های بانکی خود استفاده کنند. شما می‌توانید ضمن داشتن جنس و کیفیت مطلوب مدل کیف پول زنانه و مردانه از مدل های زیبا و جذاب این نوع از کیف‌ها هم بهره‌مند شوید.

انواع کیف پول مردانه و زنانه

از مدل کیف پول زنانه و مردانه، کیف پول‌ های مردانه، به صورت عمومی به سه دسته یک لت، دو لت و سه لت تقسیم می‌شوند. در ادامه بیشتر درمورد این مدل ‌ها توضیح می‌دهیم.

مدل کیف پول زنانه و مردانه جیبی و یک لت

مدل کیف پول زنانه و مردانه یک لت، به طور تخصصی برای کیف پول ‌های مردانه و مدل جیبی کاربرد دارند. مدل کیف پول زنانه و مردانه جیبی از آنجایی که عموما در جیب پشت شلوار قرار می‌گیرد، باید نازک باشند. به همین دلیل هم هست که آن را را تک لت می‌سازند تا هنگام نشستن اذیت کننده نباشد. در این مدل تنها یک جای اسکناس و تعدادی کمی جای کارت (حداکثر ۶ جای کارت اعتباری) قرار داده شده است.

مدل کیف پول زنانه و مردانه جیبی در اندازه های مربع شکل و کوچکتر تولید می شوند تا به راحتی بتوانید آن ها را داخل جیب خود بگذارید. کیف پول مردانه، عموما جیبی هستند و  برای کسانی مناسب است که کت یا پالتو ندارند و یا در فصل تابستان می خواهند از کیف پول استفاده کنند.

به همین علت هم هست که فضایی که برای مدل کیف پول زنانه و مردانه جیبی در نظر گرفتند به اندازه  پالتویی نیست. اقایان بخاطر آن که وسایل زیادی ندارند در هنگام خرید مدل کیف پول زنانه و مردانه عموما نوع جیبی را ترجیح می دهند.  این در حالی است که کیف پول پالتویی در اندازه های بزرگتری طراحی می‌شوند و  مناسب کسانی است که کیف پول خود را در  پالتو یا کت یا حتی کیف دستی و اداری قرار می دهند.

مدل کیف پول زنانه و مردانه کتی و دو لت

مدل کیف پول زنانه و مردانه عموما در مدل‌های کتی استفاده می‌شود. کیف پول‌های کتی از مدل پالتویی کمی باریک‌تر و ظریف‌تر هستند. منظور از مدل کیف پول زنانه و مردانه دو لت، داشتن دو فضای اسکناس است. کیف پول‌ مردانه کتی از مدل جیبی فضای بیشتری دارند اما به همان اندازه ظریف هستند.

مدل کیف پول زنانه و مردانه پالتویی و سه لت

مدل کیف پول زنانه و مردانه سه لت یکی از مدل‌هایی است که برای افرادی که با خود وسایل زیادی حمل می‌کنند ساخته شده است. کیف پول مردانه پالتویی عموما سه لت است. کیف پول مردانه پالتویی به علت ضخامت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و بیشتر مناسب پوشاک ضخیمی مثل پالتو است. میزان فضای اختصاص داده شده به کیف پول پالتویی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

نکاتی در خصوص خرید کیف پول زنانه مردانه مناسب

کیف پول زنانه چرم با کیف پول مردانه چرم اندکی متفاوت است. به این صورت که در کیف پول زنانه اصولا آینه به کار گرفته شده است و آن‌ها می‌توانند عکس خود و عزیزان خود را نیز در این کیف‌ها قرار دهند. رنگ‌ها و مدل‌هایی که برای کیف پول زنانه نیز به کار گرفته می‌شود؛ با کیف‌های پول مردانه کاملا متفاوت هست. بنابراین هر یک از خانم‌هایی که می‌خواهند رو به خرید کیف پول آورند؛ باید فاکتور‌های لازم را به هنگام خرید در نظر داشته باشند تا بهترین انتخاب پیش رو را برای خود در نظر بگیرند.

تمام نکاتی که در مورد مدل کیف پول زنانه و مردانه گفتیم از تفاوت‌‌ کیف پول زنانه و دخترانه با نوع مردانه ی آن بود؛ اما توجه داشته باشید که کیف پول زنانه چرم هم درست مانند مردانه به سه دسته یک لت، دو لت و سه لت تقسیم می‌شود. البته خانم‌ ها کمتر از کیف پول جیبی استفاده می‌کنند اما مدل ‌های کتی و پالتویی از محبوب‌ترین مدل‌های کیف پول زنانه در بازار است.

چطور طول عمر کیف پول زنانه و مردانه بیشتر شود؟

جنس های مختلفی در تولید انواع مدل کیف پول زنانه و مردانه و حتی دخترانه استفاده می‌شود. اما هدف ما پاسخ به سوالی است که مطرح کردیم، چطور طول عمر کیف پولمان افزایش دهیم؟ در صورتی که بخواهید در طولانی مدت از کیف پول مردانه یا زنانه استفاده کنید؛ بهتر است از جنس های با کیفیت مانند چرم استفاده کنید. راه ‌های نگهداری از کیف پول زنانه و مردانه چرمی یکی از مواردی است که اگر قصد استفاده طولانی مدت از کیف پولتان دارید به این نکات همواره به آن توجه کنید:

  1. اگر قصد کردید که مدتی از کیف پول مردانه یا کیف پول زنانه و دخترانه خود استفاده نکنید، حتما آن را در کیسه‌ای قرار دهید و دهید در جایی که رطوبت و گرما با آن در تماس نباشد نگهداری کنید.
  2. وسایلی که نیاز ندارید را در کیف پول ‌تان مخصوصا کیف پول چرمی، قرار ندهید. وجود وسایل بی فایده و زیاد در کیف پول باعث دفرمه شدن کیفتان می‌شود و طول عمر محصول را پایین تر از چیزی که باید باشد می‌آورد.
  3. در تمیز کردن و زدودن گرد و خاک از کیف پول خساست نکنید. تقریبا به صورت مستمر این کار را انجام دهید تا طول عمر کیفتان افزایش یابد. البته اگر از افرادی نیستید که کیف پولتان در معرض آلودگی نیست و کار اداری دارید، به صورت هر روزه نیاز نیست که کیف پول را تمیز کنید، تنها در ماه یک الی دو بار کافی است.
  4. در هنگام تمیز کردن از محصولات روغنی استفاده نکنید. چرب کردن چرم برای افزایش تنفس و کارایی بسیار مفید است، اما استفاده ار هر روغنی آسیب جدی به بافت چرم می‌زنمد. شاید در نگاه اول براقی و جلای کیف پول چرمی خیره‌تان کند؛ اما به مرور زمان این کار اثر منفی بر روی بافت آن می‌گذارد و طول عمر کیف پول شما را کاهش می‌دهد.

چطور کیف پول مردانه و زنانه چرم را تمیز کنیم؟

تمیز کردن کیف پول زنانه و مردانه چرمی از جمله مهم ترین نکات در مورد مدل کیف پول زنانه و مردانه است که اگر قصد داریم به طور عمری از آنها استفاده کنیم باید به آن توجه زیادی داشته باشیم. بهترین راه برای پاک کردن چرم استفاده از محصولات مراقبتی چرم است اما اگر به آن دسترسی نداشتیم چه کار کنیم؟ نبود وسایل مراقبت از چرم به این معنا نیست که به کیف پولمان اهمیت ندهیم.

برای تمیز کردن مدل کیف پول زنانه و مردانه چرمی تنها به دستمالی خشک، کمی آب و شامپو بچه نیاز دارید. مراحل تمیز کردن هم بسیار ساده است. ابتدا سطح کیف را کمی شامپو بچه بزنید و سپس اندکی آب اضافه کنید تا حالت کفی به خود بگیرد. بعد از شستن و تمیز کردن کامل سطح کیف آن را با دستمال خشک پاک کنید، به طوری که هیچ کف و خیسی‌ بر روی آن نماند.

جدیدترین کیف پول‌ها

چرا باید کیف پول زنانه و مردانه چرمی بخریم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ما را ملزم می‌کند تا به سراغ خرید کیف پول دخترانه و مردانه چرمی برویم. عواملی مثل کیفیت، رنگبندی ‌های متنوع و طراحی های خاص از جمله دلایلی است که ما را مجاب می‌کند تا هنگام خرید کیف پول زنانه و کیف پول مردانه به سراغ چرم برویم.

رنگبندی ‌های متنوع کیف پول چرم

شاید غالبا مدل کیف پول زنانه و مردانه را در رنگبندی های مشکی و قهوه ای دیده باشید. در حالی که امروزه رنگ های مختلفی از کیف های پول چه به صورت مردانه و چه به صورت زنانه روانه بازار شده اند. رنگ هایی همچون: بنفش، سبز، صورتی، سرخابی، عسلی، قرمز، زرشکی و نارنجی در کنار همان رنگ های رایج تر مثل  قهوه ای و مشکی برای خانم ها که عاشق طراحی و رنگ های متنوع و به ویژه رنگ های روشن هستند و رنگ هایی همچون: زرشکی، عسلی، قرمز در کنار رنگ رایج مشکی که بیشتر برای آقایان مناسب است. بنابراین شما می توانید هر یک از رنگ های مختلف را با توجه به جنسیت و سن و سال و علاقه خویش انتخاب کنید تا شایسته ترین انتخاب پیش رو را برای خود رقم بزنید و از طراحی رنگ های شایان توجه آن ها لذت ببرید.

مدل های متنوع مختص افراد خاص

کیف پول های مردانه و زنانه را امروزه در مدل های متنوع و مختلفی طراحی می کنند تا افراد خاص بتوانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند. آقایان جنتلمن که همیشه دوست دارند خاص باشند و خانم‌ هایی که قصد باکلاس دیده تر شدن دارند حتما به سراغ کیف پول چرم می‌روند.

طراحی های خاص کیف پول زنانه و دخترانه امروزه باعث جذابیت بیش از پیش این محصولات کاربردی شده است. این مورد درباره ی کیف پول مردانه هم صدق می‌کند. وجود دباغی های خاص و زیبا و دوخت های بسیار شیک باعث شده تا زیبایی آن ها دوچندان شوند.

چطور کیف پولمان را با سایر پوشاک ست کنیم؟

یکی دیگر از دغدغه ‌هایی که ما در هنگام خرید مدل کیف پول زنانه و مردانه داریم، نحوه ست کردن آن با سایر لباس هایمان است. ما برای آنکه بتوانیم بتوانیم ظاهری خاص و دلربا داشته باشیم باید نحوه و اصول ست کردن صحیح تمام پارچه های یک استایل را با هم بدانیم. شاید خیلی از ماها نمیدانستیم که ست کردن کیف پول هم می‌تواند در زیبایی ما تاثیر گذار باشد، پس باید به آن دقت لازم را داشته باشیم.

نحوه ست کردن کیف پول مردانه با سایر پوشاک

آقایان دست و بالشان برای ست کردن بازتر است. درواقع مردها اصولا کیف پول چرم مردانه خود را با کمربند و کفش خود ست می کنند. ست کردن کیف پول با کمربند و کفش تنها به نوع رنگ بستگی ندارد؛ بلکه باید به جنس کیف و کفش و کمربندتان هم توجه کنید. اگر کیف پول مردانه چرمی شما، دباغی پینتون و کروکو دارد، نباید از کفش جیر و نبوک استفاده کنید.(هرچقدر هم که رنگ ها همخوانی داشته باشد.). یکی دیگر از ست‌هایی که می‌توانید با کیف پول داشته باشید؛ استفاده از رنگ‌های یکسان بین کیف پول و سایر اکسسوری هاست. ست جوراب، کراوات، دستمال گردن و … می‌تواند ست شیکی را به شما هدیه کند.

نحوه ست کردن کیف پول زنانه با سایر لباس ها

خانم‌ها کمی در هنگام سِت کردن کیف پول زنانه با سایر پوشاکشان به مشکل می‌خورند. البته آنقدر کار سختی نیست و کمی سلیقه را باید چاشنی کار خود بکنند. مثلا خانم ها نیز می توانند کیف پول خود را با کیف دوشی یا سایر کیف های دیگر خود ست کنند. از آنجایی که کیف پول خود را درون کیف دوشی خود می گذارند بهترین گزینه ست کردن این دو با یکدیگر است. تصور کنید، اگر هر یک از این کیف ها در جنس چرم باشد و در یک رنگ و مدلی خاص طرح ریزی شده باشد؛ مسلما حس زیباتری را در ظاهر شما به وجود می‌آورد.

البته خیلی از خانم‌ها از کیف پول زنانه پالتویی سه لت به عنوان کیف دستی کوچک روزمره خود استفاده می‌کنند. در این شرایط  در فصول سرد سال و از جمله زمستان آن ها می توانند با قرار دادن کیف پول زنانه خود را با پالتوی خود ست کنند و رنگی انتخاب کنند که با پالتو یا پوشش زمستانه آنها ست باشد. حال اگر این پالتو از جنس چرم هم که باشد زیبایی استایل شما را با مدل کیف پول زنانه و مردانه چند برابر می‌کند.

4 دیدگاه در “خرید شیک ترین مدل کیف پول زنانه و مردانه بهترین چرم طبیعی

  1. شیرین نظری گفت:

    من این برند رو دوست دارم و مجموعه کیف پول زنانه خاکستریش رو خریدم. رنگش متفاوته و کیفیتش خیلی عالیه. جادار و خیلی کاربردیه

  2. بهرامی پور گفت:

    ماه پیش این کیف پول رو برا خودم گرفتم خیلی عالیه کیفیت عالی، دیروز یکی هم برا برادرم سفارش دادم

  3. سارا گفت:

    من این کیف پول رو تو تخفیف گرفتم طراحی شو خیلی دوست دارم مدل ساردین بود فکر کنم خیلی اسپرته

  4. نسرین احمدی گفت:

    من رنگ قرمزش رو برای روز پدر خریدم، همه خیلی دوسش داشتند حتی پدرم جای کارتاش هم عالیه، خیلی شیک و با کیفیته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *