استایل زنانه

چندین نکته ی کلیدی برای داشتن یک استایل جدید

استایل جدید

داشتن یک استایل جدید و شیک یکی از آرزوهای خانم های طرفدار مد می باشد و شما برای ساختن استایل های شیک و جذاب لازم است در کمد لباس هایتان ، لباس های کاربردی داشته باشید در ادامه ی این مقاله راهنمای خرید لباس های کاربردی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
شلوارهای جین تنگ و شلوارهای جین مام استایل و همچنین شلوارهای پارچه ای کوتاه و بلند بسیار کاربردی هستند و داشتن انها برای هر خانمی بسیار ضروری است بهتر است برای شلوارهای جین رنگ آبی روشن و یا زغالی را انتخاب کنید و برای شلوارهای پارچه ای رنگ های سفید و مشکی بسیار مناسب هستند این رنگ ها به راحتی با هر لباسی ست می‌شوند. همچنین داشتن مانتوهای کتی و مانتوهای بلند تابستانه و چند مدل پالتوی مختلف نیز ضروری می‌باشد و برای فصل زمستان بهتر است که یک دامن پیله ای پشمی به همراه جوراب شلواری ضخیم در کمدتان پیدا شود.

استایل جدید

 

داشتن چند جفت کفش اسپرت نیز بسیار کاربردی است زیرا از این کفش ها در تمام فصل ها می توان استفاده کرد. همیشه این نکته را مد نظر داشته باشید که اکسسوری ها و عطرها کامل کننده ی استایلتان هستند و در استایل های دخترانه بهتر است از عطرهای شیرین و فرار و زیور آلات ظریف استفاده شود. در فصل زمستان از اکسسوری هایی مانند شال و کلاه غافل نشوید زیرا تیپ شما را بسیار جذابتر و شیک تر جلوه می دهند پارچه های بافتنی و چهارخانه برای شال گردن و کلاه مناسبند.

 

استایل جدید

 

برای داشتن یک استایل به روز باید آرایش مناسبی داشته باشید هیچ گاه غلیظ آرایش نکنید و به جای آن بهتر است آرایش ملایم داشته باشید زیرا این آرایش ها همیشه مد هستند و چهره ی شما را جوانتر و شاداب تر نشان می دهند افرادی که رنگ پوست آنها تیره می باشد بهتر است از رژلب های قرمز تیره و یا رژلب هایی که تناژ بنفش دارند استفاده کنند و رژلب های صورتی و نارنجی انتخاب مناسبی برای این افراد نیستند اما افرادی که پوست روشن دارند از تمام رنگ ها می توانند استفاده کنند.

 

استایل جدید

فاکتور های طلایی برای خرید لباس های به روز

در این قسمت از مقاله به بررسی چند فاکتور مهم و طلایی برای خرید لباس های به روز می پردازیم. هنگام خرید این لباس ها در ابتدا به فرم و شکل اندام خود دقت کنید و متناسب با آن لباس انتخاب کنید و پس از آن به مد توجه کنید.بهترین لباس به لباسی گفته می شود که ایرادهای اندامی شما را بپوشاند و زیبایی های شما را نمایان سازد.

خانم هایی که قد بلند دارند می توانند از شلوارهای پارچه ای بلند و گشاد و شلوارهای جین بگ استفاده کنند اما خانم های قد کوتاه بهتر است از شلوارهای راسته و یا تنگ و کوتاه استفاده کنند همچنین این خانم ها باید مانتوهای کوتاه بپوشند اما خانم های قدبلند می توانند از مانتوهای بلند استفاده کنند و در انتخاب لباس های به روز این است که همیشه سعی کنید با مد پیش بروید و استایل خود را با توجه به مد روز بسازید.

 

استایل جدید

نکته ی بسیار مهم دیگر در ساختن استایل های شیک و جذاب توجه به هماهنگی رنگ ها می باشد از لباس هایی که رنگ های هماهنگ دارند استفاده کنید و کیف و کفشتان را نیز با یکدیگر ست کنید تا استایلتان زیبا به نظر برسد نکته ی اساسی و مهم دیگر که هنگام خرید لباس های جدید باید به آن توجه کنید جنس پارچه ها می باشد همیشه سعی کنید از پارچه هایی که جنس باکیفیت دارند برای دوختن لباس هایتان استفاده کنید و هرگز از پارچه هایی که جنس آنها نامرغوب است استفاده نکنید زیرا این پارچه ها استایل شما را زیبا جلوه نمی دهند.

هنگام انتخاب لباس هایتان لازم است که به رنگ پوستتان هم توجه کنید اگر رنگ پوستتان روشن است به راحتی می توانید از تمام رنگ ها استفاده کنید اما اگر رنگ پوستتان تیره می باشد بهتر است از لباس هایی که رنگ سرد و روشن دارند استفاده کنید و هرگز از لباس هایی که رنگ تیره و جیغ دارند استفاده نکنید.

عکس های بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *