درباره ما

درباره کروکو

برند كروكو در سال ۱۳۷۹ با هدف توليد محصولات چرمي آغاز به کار کرد. و کارخانه صنعتی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع راه اندازی نمود.

در سال ۱۳۹۵ موقعیت خود را به عنوان برند “كروكو” تثبیت نمود.

كروكو توسط سيد مجيد حسيني خواه تاسیس شد.

که هم اکنون در حال افزايش شعب خود در سراسر كشور مي باشد.

برند كروكو دارای پرسنل جوان و خلاقی است که هرکدام در جایگاه خود به وظایفشان متعهد و علاقه مند هستند.

كروكو دارای شبکه ای يك ميليون نفري از مشتریان وفادار است و با تولیدکنندگان حرفه ای داخلی، تركيه، ايتاليا، آلمان و اروپا همکاری می کند.

كروكو ماموریت خود را تبدیل چرم طبیعی و باکیفیت به محصولی لوکس می داند. در این مسیر در نوآوری و خلق زیبایی ها استمرار دارد.

چشم انداز ما در آینده تبدیل شدن به رقیبی خوب برای برندهای اروپایی است.

مشتریان، كروكو را بها عنوان برندی لوکس با کالای باکیفیت و با قیمت مناسب می شناسند.

 

 

چرو کروکو ماموریت

خود را تبدیل چرم طبیعی

و با کیفیت به محصولی

لوکس و مدرن می داند.

 

 

ما سعی داریم تا لوکس بودن را از طریق تولید حرفه ای محصول چرمی برای مشتریان کروکو به تصویر بکشیم.
 ما سبک زندگی لوکس را با استفاده از طراحی منحصر به فرد و خدمات پیش رو به مشتری عرضه می کنیم. کروکو  با فروش اکسسوری نیاز پوششی روزانه ی مشتریان خود را برطرف می کند.
 خدمات پس از فروش شامل ترمیم، نظافت، واکس، تعویض و … به مصرف کننده از جمله ارزش هایی است که کروکو برای مشتریانش قائل است.
 مشتری های کروکو بخش انبوهی از بازار هستند که به دنبال کالای لوکس چرمی و با طراحی منحصر به فرد هستتند.
 آن ها افرادی با درآمد متوسط روبه بالا، تحصیلکرده و یا صاحب تجارت و عموما اصیل هستند و به اصالت اهمیت می دهند. کیفیت برای آن ها مهم است. نیمی سنتی، مذهبی و
نیمی کوشا و مدرن هستند. سن مشتریان کروکو ۱۸ سال به بالا، جوان و میان سال امروزی جامعه است.
هدف کروکو فروش بیش تر محصولات به مشتریانی است که جذب برند ما شده اند. فروش بیش تر به مشتریان موجود به وسیله ی گسترش معماری محصولات و افزایش تنوع آن
عملی می شود همچنین جذب مشتریان بیش تر از طریق فروشگاه ها، ایجاد محیط لوکس، تبلیغات، تمرکز روی مدیریت ارتباط با
مشتری و حمایت از حوزه های فرهنگی، سینمایی، تئاتر، مراکز علمی، ورزشی و خیریه صورت می گیرد.
افتخارات
سال ۱۳۹۶ : دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت OQS عضویت در شبکه جهانی کیفیت
سال ۱۳۹۶ : دریافت مهر یادبود در کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در کشور های در حال توسعه
سال ۱۳۹۶ : اخذ گرید نقره مدیریت کیفیت
سال ۱۳۹۷ : اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت
سال ۱۳۹۷ : اخذ جایزه مدیریت برتر در حوزه رضایت مندی مشتری از سازمان توسعه صنایع
سال ۱۳۹۷ : سیدمجید حسینی خواه مدیر عامل چرم کروکو منتخب و برگزیده تولید کنندگان جوان اخذ تندیس و لوح ازصدا و سیما( پایش)
سال ۱۳۹۷: برگزیده شدن سید مجید حسینی خواه مدیر عامل چرم کروکو به عنوان کارآفرین برتر و دریافت نشان صنعت و معدن البرز

برای جستجو تایپ کرده و اینتر را بزنید

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.