لباس مجلسی

چطور در خرید لباس های مجلسی لاکچری گول نخوریم؟

لباس ها تاثیر بسیار زیادی در نشان دادن میزان آراستگی و سلیقه ی هر شخص دارند بنابراین انتخاب صحیح لباس یک اصل بسیار مهم می‌باشد و داشتن لباس های مجلسی لاکچری آرزوی هر خانمی است اما قبل از خرید این لباس ها لازم است تا با اصول انتخاب لباس مناسب آشنایی کامل داشته باشید تا هنگام خرید لباس گول نخورید در این بخش از مطلب شما راهنمایی می‌کنیم تا بهترین لباس‌ها را خریداری نمایید و هنگام خرید لباس مجلسی گول نخورید.قبل از خرید لباس لازم است که به جنس پارچه ی لباس بسیار دقت کنید و جنس لباستان را مناسب فصل انتخاب کنید به طور مثال جنس‌های نخی و الیاف طبیعی مناسب فصل بهار و تابستان و لباس هایی که پارچه های ضخیم دارند مناسب فصل پاییز و زمستان هستند.علاوه بر آن جنس پارچه ی لباس هایتان باید به گونه ای باشد که به راحتی چروک نشود و خوش اتو باشد زیرا لباس هایی که پارچه ی خوش اتو دارند همیشه شما را شیک پوش و استایلتان را آراسته جلوه می دهند.

 

یکی دیگر از نکات مهم و حائز اهمیت در هنگام خرید لباس توجه به نوع دوخت آن است دوخت لباس حتما باید تمیز و شیک باشد تا سبب زیبایی استایلتان شود و هرگز به سراغ خرید لباس مجلسی هایی که دوخت مناسبی ندارند نروید؛ زیرا این لباس ها ظاهر شما را شلخته نشان می دهند.یکی دیگر از نکات بسیار مهم دیگر توجه به رنگ لباس است همیشه یک رنگ تکراری برای لباس هایتان انتخاب نکنید و سعی کنید همیشه لباس هایی با رنگ های مختلف در کمد لباس هایتان داشته باشید تا همیشه استایلتان متنوع باشد و به راحتی بتوانید استایل های مناسب و شیک بسازید

. قبل از خرید لباس مجلسی حتما آن را بپوشید و چند قدمی با آن راه بروید و در نهایت لباسی را خریداری کنید که کاملا اندازه باشد و در آن احساس راحتی داشته باشید و از پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ و یا بیش از حد گشاد اجتناب کنید.از خرید لباس هایی که طرح های بزرگ و شلوغ دارند و روی آن ها بسیار کار شده است اجتناب نمایید زیرا این لباس ها پس از مدتی قدیمی می شوند و همیشه مد نیستند.

 

خرید لباس مجلسی مخصوص خانمهای سایز بزرگ

اگر از آن دسته خانم‌های سایز بزرگ هستید و قصد خرید لباس مجلسی دارید در این مقاله با ما همراه باشید زیرا در ادامه ی مطلب نکاتی برای انتخاب لباس مجلسی مناسب برای خانم های سایز بزرگبه شما آموزش داده می شود. خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، بهتر است همیشه لباس هایی را بپوشند که ایرادهای اندامی آن ها را بپوشاند و هیکل آن ها را لاغرتر نشان دهد.

به طور مثال رنگ های روشن برای این خانم ها انتخاب مناسبی نیستند و بهتر است که از رنگ های تیره و پارچه هایی که طرح ساده و یا طرح ریز دارند استفاده کنند و اگر قصد پوشیدن لباس های راه راه دارند از لباس هایی که پارچه ی آن ها دارای راه عمودی است استفاده نمایند. همچنین شلوارهای کوتاه و گشاد انتخاب مناسبی برای خانم های سایز بالا نیستند و هیکل آن ها را بزرگ‌تر و کوتاه تر نشان می‌دهند و شلوارهای لگ تنگ چاقی پاها را بیشتر نمایان می کنند پس این خانم ها بهتر است از شلوارهای راسته و قد ۱۰۰ استفاده کنند.

خانم های سایز بزرگ بهتر است که از دامن های راسته ی بلند با رنگ تیره استفاده نمایند و پوشیدن دامن های کوتاه و یا دامن‌های کلوش و پیله دار برای آن ها مناسب نمی‌باشد .لباس هایی که یقه باز و گرد و سرشانه ی باریکی دارند هم انتخاب خوبی برای خانم های چاق هستند.

اگر جزء آن دسته از خانم هایی هستید که گردن کوتاه و پهن دارید بهتر است از گردنبندهایی که زنجیر بلند دارند استفاده کنید و به جای روسری از شال های نازک استفاده کنید. استفاده از گوشواره های آویز برای خانم هایی که صورت توپر و غبغب دارند نیز انتخاب بسیار مناسبی می باشد. خانم های سایز بزرگ بهتر است که از لباس های ماکسی و راسته به جای کت و دامن و کت و شلوار استفاده کنند همچنین مانتوهای جلو بسته برای این خانم ها مناسب تر از مانتوهای جلو باز هستند. و این خانم ها بهتر است که از کفش هایی که قسمت روی پا را می پوشانند به جای کفش های بند دار تابستانه استفاده کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *