کیف مردانه

کیف کراس بادی چیست؟ اسپرت، مجلسی و خاص

کیف کراس بادی چیست؟ موارد استفاده از آن کدام است؟

برای همه ما پیش‌آمده است که برای انتخاب کیف مناسب با استایل خود دچار سردرگمی و دودلی شده باشیم. در این مواقع تنها یک کیف همه‌کاره می‌تواند ناجی ما باشد. کیفی که هم برای نیازهای روزانه و هم برای محیط‌های رسمی و نیمه‌رسمی کاربردی به‌حساب بیاید. این محصول همه‌کاره همان کیف‌های کراس بادی هستند. شاید از خود بپرسید که مزیت اصلی کیف کراس بادی چیست؟ و چرا هر شخص باید یکی از این کیف‌ها را در کمد لباس خود داشته باشد؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که بیشتر با این محصول زیبا آشنا شوید.

تاریخچه کیف کراس بادی چیست؟

این کیف ریشه‌ای اروپایی دارد. درگذشته از کیفی با مدل کیف‌های کراس بادی امروزی برای نگه‌داشتن سکه‌ها و حمل آن استفاده می‌شد. این کیف‌ها را هم آقایان و هم بانوان استفاده می‌کردند و بیشتر از جنس پارچه‌های نرم و چرم طبیعی دوخته می‌شدند. دلیل استفاده از چرم و پارچه‌های نرم این بود که ماندگاری کیف سکه‌ها بیشتر شود و احیاناً در زمان استفاده به دلیل پوسیده شدن آن سکه‌ها از کیف بیرون نریزد. اولین جرقه ایده تغییر در کیف‌های کراس بادی در قرن هفدهم رقم خورد. در آن دوره دختران جوان با مهارت گلدوزی خود هنر خانه‌داری را به رخ می‌کشیدند.

در همین دوره بود که اندکی تغییر در کیف‌های سکه‌ای قدیم ایجاد شد و به کیف‌های کراس بادی امروزی شبیه‌تر شدند. در قرن هجدهم این کیف‌ها به حدی تغییر کردند که به‌عنوان کیف‌های مچی از آن‌ها استفاده می‌شد و بیشتر از پارچه‌های نرم مثل ابریشم دوخته می‌شدند. البته این کیف‌ها بندی کوتاه داشتند.

ایده اصلی کیف‌های کراس بادی

بعد از گذشت مدتی مردمان قدیم متوجه شدند که مدل‌هایی از کیف که ما این روزها آن را با نام کراس بادی می‌شناسیم به‌صورت همه‌جانبه‌ای کاربردی است. اگر این کیف‌ها را در سایز بزرگ‌تری بدوزند، برای ماهیگیران، چوب بران و نگهداری هر ابزار و وسایلی مناسب است. از طرف دیگر اگر آن‌ها را در سایز کوچک‌تری بدوزند برای حمل وسایل کوچک مثل سکه، چتر و وسایلی از این قبیل مناسب است. به همین دلیل از همان دوران به‌عنوان کیف‌هایی همه‌کاره در میان مردم شناخته می‌شدند. ایده‌ی بلند کردن بند این کیف‌ها نیز در همان قرن ۱۸ رواج پیدا کرد.

 

کیف کراس بادی چیست؟ و برای کدام استایل های مناسب است؟

کیف کراس بادی چیست؟ و برای کدام استایل های مناسب است؟

فرم ظاهری کیف کراس بادی چیست؟

کیف‌های کراس بادی با بندی بلند به صورتی روی شانه قرار می‌گیرد که روی بدن حالتی ضربدری ایجاد می‌کند. این کیف‌ها در مدل‌ها و سایزهای مختلفی دوخته می‌شوند. به همین دلیل به‌راحتی می‌توان کیف کراس بادی مردانه مناسب با هر استایلی را پیدا کرد.

طراح اصلی کیف کراس بادی امروزی

اغلب متخصصان حوزه مد و پوشاک ایده اصلی طراحی کیف‌های کراس بادی را به گابریل شَنل طراح مشهور لباس و خالق برند شنل (channel) نسبت می‌دهند. همه اطرافیان گابریل می‌دانستند که محال است او به مراسمی برود و کیف‌دستی خود را در زمان برگشت جا نگذارد. خود او نیز از این ماجرا کلافه شده بود، به همین دلیل تصمیم گرفت کیفی طراحی کند که با زنجیری بلند و ظریف روی دوش او قرار گیرد و شکل و شمایلی نیز مشابه کیف‌دستی داشته باشد. او طرح اولیه خود را از کیف‌های قرن هجدهم الهام گرفت و کیف محبوب خود را دوخت. مزیت استفاده از کیف طراحی‌شده این بود که گابریل دیگر کیفش را در هیچ مراسمی جا نگذاشت.

علاوه بر آن دست‌هایش در طی مهمانی آزاد بود و دیگر برای نگه‌داشتن کیف‌دستی‌اش کلافه نمی‌شد. بعد از طراحی این کیف زیبا بسیاری از بانوان به استفاده از آن روی آوردند؛ دلیل این موضوع هم چیزی جز همه‌کاره بودن و راحتی زیاد کیف‌های کراس بادی نیست.

مزیت استفاده از کیف کراس بادی چیست؟

تا به اینجا با یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کیف‌های کراس بادی که همان همه‌کاره بودن آن است آشنا شدید. در ادامه شما را با چند مزیت دیگر این کیف آشنا می‌کنیم. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از آن به شرح زیر است:
• امکان انتخاب کیف در سایزهای مختلف؛
• کیف‌های کراس بادی در جنس‌ها و کیفیت‌های مختلفی در بازار موجود هستند؛
• کیفی محبوب در میان سلبریتی‌ها و افراد مشهور؛
• کیف‌هایی که در عین زیبایی به نسبت مدل‌های مختلف هزینه خرید مقرون‌به‌صرفه تری دارند.

 

مدل های مختلف کیف کراس بادی چیست؟

مدل های مختلف کیف کراس بادی چیست؟

کلام آخر

کیف‌ها اکسسوری‌های مهمی هستند که روزانه و به‌صورت مداوم از آن‌ها استفاده می‌کنیم. همه ما می‌خواهیم کیفی داشته باشیم که در هر مکانی بتوانیم از آن استفاده کنیم. در این مقاله به شما محصولی را معرفی کردیم که نیاز شما را برآورده می‌کند، این محصول چیزی جز کیف‌های کراس بادی نیست. علاوه بر آن در این مقاله به این پرسش که مزیت استفاده از کیف کراس بادی چیست؟ نیز پاسخ دادیم. اگر شما هم شیفته این مدل کیف همه‌کاره شده‌اید، کافی است سری به مدل‌های کیف‌های کراس بادی کروکو بزنید.

 

تصاویر بیشتر

آیا می دانید کیف کراس بادی چیست و مزایای استفاده از آن چیست؟

موارد استفاده کیف کراس بادی چیست؟ شما می توانید این محصول را از سایت کروکو خرید نمایید.

کیف کراس بادی چیست و نام دیگر آن چه می باشد؟

محصول کیف کراس بادی چیست ؟ در رنگ ها و طرح های متنوع می توانید آن را از سایت کروکو تهیه نمایید.

 

کیف کراس بادی چیست ؟ کیف کراس بادی رنگ مشکی کروکو را در سایزهای مختلف می توانید تهیه نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *