کیف مردانه

کیف چرم دست دوز، انتخابی برجسته برای داشتن استایلی شیک!!!

کیف، وسیله‌‌ای بسیار مهم در زندگی هر شخص است که در طول روز به صورت دائم از آن در حال استفاده است. این وسیله به عنوان یک اکسسوری بسیار مهم در تیپ و استایل یاد می‌شود؛ به همین دلیل چرم و بخصوص دست دوز بودن یک کیف، می‌تواند در پوشش شما تاثیر بسزایی داشته باشد. مدل‌های کیف چرمی دست دوز از مباحث بحث برانگیز در بازار مد روز به شمار می‌روند؛ چرم در زمان‌های گذشته کاربردهای متفاوتی داشته، ولی با گذر زمان به یکی از پرطرفدارترین مواد اولیه برای صنعت پوشاک تبدیل شد. کیف چرمی دست دوز به مرور زمان تبدیل به یکی از اکسسوری‌ های با دوام و مناسب شده به همین سبب در خیلی از ‌استایل‌های راه خود را پیدا کرده است. کیف چرم دست دوز علاوه بر تیپ و پوشش شما، می‌تواند ظاهری آراسته را برایتان به ارمغان آورد و در جمع دوستان و آشنایان برای شما جلوه‌ای زیبا داشته باشد. علاوه بر آن بانوان می‌توانند با استفاده از این اکسسوری، استایلی بسیار جذاب را برای خود رقم بزنند.

روش دوخت کیف های چرم؛ ماشینی و صنعتی

کیف ‌ها چه از چرم طبیعی و چرم مصنوعی می‌توانند به دو روش دستی و ماشینی تولید شوند که در جنس آنها تاثیر زیادی نخواهد داشت و به مواد اصلی یا همان چرم آسیبی نمی‌رساند. اما دوخت دستی طبیعتا دارای طرفداران مخصوص خود است که باعث شده این سبک از کیف ‌ها در بازار مد امروزه طرفداران بسیاری داشته باشند.
یک کیف چرمی اگر با ماشین دوخته شود دارای دوخت منظم و حرفه‌ای است ولی این سبک دوخت‌ها از نظر طرفداران دوخت دستی دارای روح نیست و به گفته عامیانه تر زنده نیست؛ در دوخت دستی شما شاهد زنده بودن کار و مخصوصا سلیقه شخصی که آن را دوخته هستید و این دلیل، خیلی از علاقه مندان به این سبک را شگفت‌زده کرده است؛ شاید خیلی‌ها علاقه‌مند هستند، دارای کیفی باشند که از دوام بیشتری برخوردار است، خیلی از مردم به دلیل ماشین دوز بودن یک کیف فکر می‌کنند دارای دوام بیشتری است که باید اشاره کنم این ذهنیت بسیار غلط است!

کیفی را انتخاب کنید تا به استایل بدنتان نزدیک تر باشد

اندام شما بسیار در خرید کیف موثر خواهد بود. اگر شما دارای اندامی ریز نقش و کوچک هستید بهتر است از کیف‌ های بزرگ و دو دسته استفاده نکنید زیرا تمام اندام شما را می‌پوشاند و صورت شما را کوچک جلوه می‌دهد. یا اگر از اندامی درشت برخوردار هستید پیشنهاد می‌کنم از خرید کیف ‌های کوچک صرفا خودداری نمایید چرا که باعث بر هم خوردن تیپ و استایل شما خواهد شد؛ از همین رو طراحان مد همیشه پیشنهاد می‌کنند که در هنگام خرید به اندام و استایل شخصی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. هرچه اندام شما با کیفی که خریداری می‌کنید هماهنگی بیشتری داشته باشد، به پوشش شما جلوه بهتری خواهد داد و این امر باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد شد.

برندهای ایرانی معروف چرم برای کیف دستی کدامند؟

اگر قرار باشد بهترین چرم ایرانی را نام ببریم می‌توانیم به چرم تبریز اشاره کنیم؛ در زمان خرید سعی کنید به دنبال چنین برندهایی باشید؛ البته که ۱۰۰ درصد این چرم به خارج از کشور‌ صادر می‌شود و اگر شما خوش شانس باشید می‌توانید از این نوع چرم  برای کیف دست دوز خود استفاده کنید! اگر موفق به پیدا کردن این چرم نشدید می‌توانید از جنس چرم مشهد خریداری کنید که یکی دیگر از برندهای چرمی معروف در زمینه کیف و کفش است. این دو برند در زمینه چرم بسیار موفق بوده و مشتاقان بسیاری در سراسر دنیا دارند و در صنعت مد به بازار پوشاک ایران کمک بسزایی کردند. در این میان اگر به دنبال محصولاتی باکیفیت اما با قیمت مناسب هستید، چرم کروکو انتخابی هوشمندانه برای خرید کیف دست دوز چرم است.

نکته پایانی در مورد کیف چرمی دست دوز

کیف‌ های دست دوز چرمی در بین بانوان دارای مشتاقان زیادی هستند؛ ولی نکته اساسی و قابل توجه در مورد این کیف ‌ها طرز نگهداری از آنها است. اگر شما در نگهداری از کیف خود ناتوان باشید بعد از گذشت مدتی دچار مشکل خواهید شد. اگر بر روی کیف شما لکه‌ای افتاده از شستشوی آن در زیر آب خودداری نمایید زیرا باعث از بین رفتن چرم خواهید شد. برای تمیز کردن لکه روی کیف خود مقداری کم از شامپو بچه و چند قطره سرکه سفید و آب را با هم ترکیب کنید و با استفاده از ابر تمیزی به صورت آروم شروع به پاک کردن لکه نمایید. برای محافظت از کیف چرم خود به خصوص اگر دست دوز است باید به مدت هر دوهفته آن را واکس مخصوص چرم بزنید تا در برابر گرد و خاک از آن حفاظت کند.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *