کیف مردانه

کیف پول مردانه لاکچری؛ محبوب‌‌ترین اکسسوری مردانه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کیف پول مانند کیف پول چرم مردانه چگونه و توسط چه کسی اختراع شد؟ پاسخ واضح است نیاز روزمره ی افراد به داشتن یک وسیله‌‌ای که بتوانند با آن لوازم خود را جابه‌‌جا کنند بشر را به اختراع کیف پول وادار کرد. بر اساس شواهد و مستندات تاریخی اولین کیف‌‌ها کیسه هایی بودند که از جنس الیاف گیاهی و پوست حیوانات ساخته شدند که با وجود سادگیشان وسیله‌‌ای مهم و کاربردی برای جابه‌‌جایی لوازم حتی مواد غذایی بودند. در قرن چهاردهم میلادی افراد برای جلوگیری از سرقت، کیسه‌‌هایی کشی ابداع‌‌کردند که به کمر وصل می‌‌شد ‌‌و از آنها برای حمل پول خود استفاده می‌‌کردند.

سرانجام با گذشت زمان و گسترش صنعت مد، کیسه‌‌های پارچه‌‌ای به کیف‌‌های شیک با ابعاد کوچک‌‌تربدل شدند که زنان با خود حمل می‌‌کردند و آن کیسه‌‌های کشی هم جای خود را به کیف پول‌‌ های چرمی که مردان داخل جیب خود می‌‌گذاشتند، دادند. پس از تعبیه جیب در لباس‌‌ها استفاده از کیف در میان مردان کمتر شد و تقریبا مختص به زنان شد. اما امروزه کیف‌‌های دوشی، دستی و پول با طراحی‌‌های زیبا و مناسب مردان روانه‌‌ی بازار می‌‌شوند و دیگراستفاده از این وسیله متعلق به زنان نیست.

 

ک
اهمیت استفاده از کیف پول برای مردان

اختراع کارت‌‌های عابر بانک و مشکلات ناشی از حمل و جابه‌‌جایی پول نقد، باعث شد که طراحان مد دست به طراحی کیف‌‌هایی در ابعاد کوچک‌‌تر بزنند و کیف‌‌های جیبی را روانه‌‌ی بازار کنند تا این کیف‌‌ها جایگاه ویژه‌‌ای را در استایل آقایان پیدا کنند و به حق هم که طراحان مد بسیار قوی در این عرصه ظاهر شدند و کیف پول‌‌های مردانه‌‌ی لاکچری در طرح ها و ظاهرهای مختلف مطابق با هر سلیقه و نیازی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت. داشتن یک کیف پول شیک و خاص برای مردان بسیار الزامی است. فردی را تصور کنید که به همراه همکاران خود برای صرف ناهار به یک رستوران شیک می‌‌رود و زمان پرداخت صورتحساب، یک کیف پول کهنه و از مد افتاده را از جیب خود بیرون می‌‌آورد.

آیا بیان این‌‌که ظاهر هر فرد گویای شخصیت اوست؛ مناسب برای توصبف افکار دیگران با دیدن این صحنه نیست؟ بنابراین میزان شیک پوشی و جذابیت مردان با استفاده از یک کیف پول مناسب و زیبا ارتباط مستقیم دارد.

 


استفاده از کیف پول‌‌های چرم شما را جذاب تر می‌‌کنند

مردان باید در انتخاب کیف پول‌‌های خود دقت کنند. اگر به یک کیف کوچک مردانه علاوه بر زیبایی،فضای داخل کیف و جنس خوب کیف پول، چرم بودن آن را هم اضافه کنیم قطعا آن کیف همه‌‌ی امتیازات لازم برای انتخاب شدن را داراست. در سال‌‌های اخیر کیف پول‌‌های چرمِ جیبی،کتی و پالتویی جزء محبوب‌‌ترین ها نزد مردان بودند. اما بسیار مهم است که برای انتخاب این نوع از کیف پول‌‌های زیبا و بادوام، از جنس چرم طبیعی و با کیفیت استفاده کنید. معمولا چرم بز و یا چرم گاو چرمی است که برای تولید کیف و کفش استفاده می‌‌شود که کیف پول‌‌های تولید شده از چرم بز باکیفیت‌‌تر و زیباتر هستند. اگر می‌‌خواهید علاوه بر کارت اعتباری، مقداری پول نقد نیز به همراه داشته باشید از این کیف کتی قهوه ای رنگ غافل نشوید و این‌‌گونه خود را در خاطر دوستانتان ماندگار کنید.

این کیف پول جیبی ساده و شکیل در جذابیت بخشیدن به استایل شما نقش بسیار مهمی را ایفا می‌‌کند که در جای خود هم می‌‌تواند نقش یک کیف کلاسیک را بازی کند و در جای دیگر یک کیف کاملا اسپرت باشد.

کیف پول‌‌های چرم دارای ویژگی نسوزبودن و عمر بیشتر نسبت به کیف پول‌‌های معمولی هستند که مجموع همه‌‌ی این ویژگی ها کیف پول چرم را به یک انتخاب منحصر به فرد تبدیل می کند. یکی‌‌از مهم‌‌ترین نکاتی که در خرید کیف پول باید مورد توجه قرار دهید این است که جنس پوشش داخلی کیف همانند پوشش و ظاهر بیرونی آن باشد و فقط به دیدن ظاهر بیرونی آن اکتفا نکنید. یکی دیگر از قابلیت های کیف پول‌‌های چرم مردانه، پیرامون نظافت و شستشوی آن‌‌هاست که به راحتی تمیز می شوند. به این صورت که چند قطره آب و محلول صابون را روی کیف بریزید و با پارچه آن را تمیز کنید. پس برای جذابیت بخشیدن به استایلتان پیشنهاد ما را برای خرید یک کیف پول لاکچری مردانه پذیرا باشیدو خاص بودن را تجربه کنید.

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *