کیف دستی زنانه, کیف زنانه

بهترین مدل های کیف اداری زنانه چرم شیک و لاکچری

تولیدکنندگان در حوزه کیف و لباس به صورت دقیق اقدام به شناخت موقعیت های مختلف و تولید کیف بر اساس نیاز های مشتریان کرده اند. بنابراین شما در هر جایگاهی با هر نیاز و موقعیت اجتماعی که باشید کیف مناسب برای شما طراحی و تولید شده است. یکی از مهم ترین موقعیت هایی که داشتن کیف مناسب با خود را می طلبد، سرکار رفتن در محیط های اداری است. اگر استاد دانشگاه باشید و یا کارمند بانک و یا سایر ادارات و سازمان های دولتی با فضای اداری، مطمئنا به کیفی متناسب با نیاز های خود خواهید داشت. این کیف ها را با عنوان کیف اداری می شناسند و اغلب خانم های کارمند و معلم به دنبال کیف اداری زنانه ای هستند که بتواند در عین زیبایی نیاز آنها به حمل وسایل مورد نیازشان در طول روز در محیط کار را برطرف کند.[/vc_column_text]

[vc_column_text]

کیف اداری زنانه برای آنکه بتواند نیازهای مورد انتظار را برطرف کند باید ویژگی های خاصی داشته باشد. این ویژگی ها در سایر انواع کیف ها خیلی مدنظر قرار نمی گیرند اما برای یک کیف اداری خوب لازم و حتمی هستند.در ادامه به معرفی و بیان ویژگی های لازم برای کیف های اداری خواهیم پرداخت تا شما پس از این در زمان خرید کیف اداری به مشکل برنخورید و کیف ادااری زنانه ای را انتخاب کنید که با نیاز های شما در محیط اداری کاملا مطابقت داشته باشد.

ویژگی های لازم برای کیف اداری زنانه

شکل کیف: کیف های اداری تنها نوع کیف های هستند که از نظر شکل زنانه و مردانه آنها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت این است که کیف اداری زنانه اندکی ظریف تر هستند. اغلب این کیف های به شکل مستطیل بوده و قابلیت حمل با دست و یا روی دوش را به صورت همزمان دارا است تا اگر دوست داشتید آن را با دست حمل کنید و یا برای سهولت در حمل آن را روی دوش خود قرار دهید.

جادار بودن:

کارمندان مراکز اداری و رسمی علاوه بر یک سری لوازم شخصی از جمله کیف پول، کلید و… یک سری وسایل و لوازم مربوط به کار از جمله لپ تاپ و یا دفتر و دسته های کاغذ را با خود حمل می کنند. کیف های اداری باید برای جا دادن به تمامی این وسایل فضای مخصوص به خود را داشته باشد.

ایجاد جیب های داخلی و خارجی و استفاده از جداکننده ها در فضای داخلی کیف می تواند موجب بهینه شدن طراحی داخلی کیف شده و پاسخ مناسبی به نیاز های افراد باشد. کیف های اداری باید بگونه ای طراحی شوند که پیدا کردن و برداشتن وسایل از آنها به راحتی و با سرعت معقول قابل انجام باشد و لوازم و وسایل کوچک تر مانند خودکار و یا کارت شناسایی در آن گم نشوند. این فضا سازی مناسب در کیف اداری زنانه مورد توجه بیشتری قرار می گیرد. زیرا خانم ها وسایل ریز بیشتر همراه خود دارند.

جنس کیف اداری:

جنس کیف های اداری باید از مواد مقاوم تهیه شوند به همین منظور استفاده از چرم های طبیعی و مصنوعی و پارچه های برزنتی انتخاب های مناسب تری نسبت به سایر مواد اولیه محسوب می شوند. از آنجایی که کیف های چرمی طاهری زیباتر و آراسته تر و شیک تری دارند، درصد بالای افراد به دنبال کیف اداری چرمی برای استفاده در محیط کار هستند. به ویژه خانم ها که ظاهر و زیبایی کیف مورد استفاده شان بسیار دارای اهمیت است کیف اداری زنانه چرمی را به سایر انواع کیف اداری ترجیح می دهند. کیف های اداری چرمی معمولا در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن طراحی تولید می شود که دو رنگ تیره رسمی تر است و رنگ روشن آن را می توان برای محیط های راحت تر با فضای دوستانه استفاده کرد.

سایز و ظاهر کیف:

خیلی مهم است که سایز کیف به اندازه باشد تا تمام وسایل در آن جا بگیرد اما باید توجه داشت که کیف های خیلی بزرگ را نمیتوان به راحتی حمل کرد. از طرفی برای آنکه کیف اداری زنانه حس شیک بودن و رسمی بودن را منتقل کند باید طراحی ظاهری و دوخت تمیزی داشته باشد. کیف هایی که ظاهر نامناسب و یا دوخت نامرتبی دارند برای محیط های اداری و رسمی مناسب نخواهند بود.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *