استایل مردانه

ست‌‌کردن کفش و کمربند مردانه، ترفندی ساده برای جذاب‌‌تر شدن!

کفش و کمربند مردانه ست

امروزه قوانین و قواعد بی‌‌شمار دنیای فشن این اجازه را به شما می‌‌دهد که ترندهای روز را با یکدیگر ترکیب کنید و حتی مرزهای خوش پوشی و جذابیت را جابه جا کنید و استایل متمایز خود را مطابق با سلیقه و علایق خود بسازید. برای اینکه شیک و جذاب به چشم بیایید فقط کافی ست کمی بیشتر به جزئیات توجه کنید؛ در غیر این‌‌صورت حتی اگر تک تک قوانین خوش پوشی را رعایت کرده باشید به یک‌‌باره همه‌‌‌‌ی جذابیت و زیبایی استایل‌‌تان را ازدست می‌‌دهید.
کمربند یکی از مهم‌‌ترین اکسسوری‌‌های مردان به شمار می‌‌آید که در جذابیت بخشیدن به استایل آقایان نقش مهمی را ایفا می‌‌کند و در استایل‌‌های رسمی و نیمه رسمی عضو جدانشدنی محسوب می‌‌شود. اما اگر در انتخاب کمربند دقت نکنید قطعا زیبایی و جذابیت ظاهری خود را نزد اطرافیان از دست می‌‌دهید.

ست کردن و هماهنگی کفش و کمربند مردانه یکی از دغدغه های اصلی آقایان خوش لباس و شیک پوش است. شاید در نظر اول این موضوع کمی پیچیده به نظر بیاید و اینطور باشد که ست کردن فقط متعلق به حوزه‌‌ی زنان است. اما هماهنگ کردن کفش با کمربند فقط چندقانون ساده دارد که با رعایت کردن این قوانین به زیباتر شدن خود کمک چندانی خواهید کرد و در ذهن دوستان و آشنایان‌‌تان ماندگار خواهید شد و شاید بی اغراق نباشد که بگوییم یک کفش با کمربند ست در حکم امضای یک مرد شیک پوش و جذاب است.

هماهنگی رنگ کفش و کمربند یکی از اصول جنتلمن بودن!

این را بدانید که تفاوت در رنگ کفش و کمربند شما، از جذابیت ظاهری‌‌تان می‌‌کاهد. به طور مثال اگر برای کفش قهوه‌‌‌‌ای خود به دنبال یک کمربند مناسب هستید؛ بهترین گزینه انتخاب یک کمربند با همین رنگ یا حداقل یک کمربند قهوه‌‌ای روشن است.

اگر کفش‌‌تان زرشکی است به دلیل اینکه تن قرمز چشم‌‌ها را به سمت خود جذب می‌‌کند باید هاهنگی زیادی میان رنگ کفش انتخابی باشد. شاید ست‌‌کردن یک کمربند مشکی با آن بدترین انتخاب ممکن باشد. چون انتخاب رنگ زرشکی و مشکی به همراه هم فقط باعث شلوغی و حتی شلختگی استایل شما خواهد شد.


برای یک کفش مشکی به هیچ عنوان کمربندی با رنگ دیگر انتخاب نکنید. این نوع ست به طرز عجیبی افتضاح است .کفشهای مشکی چرم مخصوص استایل کلاسیک است؛ بنابراین همیشه برای کفش مشکی انتخاب فقط کمربند مشکی است. ست‌‌کردن کمربند و کفش مشکی دست شما را برای انتخاب رنگ باقی استایل‌‌تان هم باز می‌‌گذارد و شما انتخاب‌‌های زیادی خواهید داشت. پس سعی کنید رنگ کفش و کمربندتان در یک راستا و یک تونالیته باشد.

اگر برای صرف شام در یک رستوران شیک از طرف مدیرتان دعوت شدید و انتخاب شما برای این دورهمی رسمی، یک کفش دو رنگ است؛ انتخاب جالبی کردید . اما برای هرچه شیک‌‌تر دیده شدن سعی کنید رنگ غالب کفش‌‌تان را با کمربند خود ست کنید. برای مثال اگر رنگ غالب کفش‌‌تان قهوه‌‌ای روشن و قهوه‌‌ای مایل به قرمز است انتخاب شما باید یک کمربند قهوه‌‌ای باشد. اگر برای کفش‌‌های دورنگ اجازه دهید رنگ پایه در ترکیب رنگی کمربند و کفش نقش اصلی را بازی کند، ترکیب بسیار زیرکانه و هوشمندانه‌‌ای خواهید داشت.

ست‌‌شدن کفش با سگک کمربند قدمی بزرگ برای خوش پوشی!

بعد از ست شدن کفش و کمربند خود، حالا می توانید برای شیک پوشی و جذابیت بخشیدن به استایل‌‌تان پا را فراتر نهید و گام بزرگتری بردارید. ایده‌‌ی بسیار جالبی است که رنگ فلز کمربندتان با رنگ فلز کفش‌‌تان هماهنگ و منطبق باشد. این قانون برای کفش‌‌هایی با رنگ قهوه‌‌ای روشن بیشتر صدق می کند. در این مورد حتی اگر مات و براق بودن فلز کفش‌‌تان را هم در نظر بگیرید ظاهر شکیل‌‌تری خواهد داشت.

با رعایت اصول استفاده از کمربند همیشه بدرخشید.

۱-قبل از خرید کمربند از سایز آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که کمربند اندازه کمرتان است.در اصل شلوار شما باید -بدون کمربند در محل مناسبی روی کمرتان قرار بگیرد و استفاده از کمربند صرفا به منزله خوش تیپی و جذابیت بیشتر شما است. استفاده از کمربند کوچک یا کوتاه یا کمربند خیلی بزرگ یک وصله‌‌ی ناجور و ناهماهنگ در استایل‌‌تان است.

۲- سعی کنید سگکی برای کمربندتان استفاده کنید که در عین سادگی زیبایی هم داشته باشد و بر شیک پوشی شما بیفزاید. استفاده از کمربند با سگک بزرگ اصلا انتخاب مناسبی برایتان نیست؛تاریخ مصرف این نوع از کمربندها خیلی زود به پایان رسید. همیشه در خاطر داشته باشید که اصل شیک‌‌پوشی و خوش‌‌تیپی در سادگی است.

با رعایت این اصول ساده و جزئی خواهید دید که تا چه حد بر جذابیت ظاهری شما افزوده شده است. و مهمتر این‌‌که خودتان هم از ظاهر خود لذت خواهید برد. پس ست‌‌کردن کفش و کمربندتان را در استایل خود هرگز فراموش نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *