کت زنانه

مدل کت شلوار دخترانه مجلسی و شیک مد روز

بهترین مدل کت و شلوار دخترانه مجلسی چه مدلی است؟

اگر در مراسمی دعوت شده باشید، قطعا دوست دارید در آن مراسم بدرخشید. این مسئله به خصوص برای دختران اهمیت زیاد دارد؛ به همین خاطر دختر خانم‌ها همواره به دنبال لباسی زیبا و شیک هستند. کت و شلوار دخترانه می‌تواند انتخابی عالی برای شرکت در مراسم‌های مهم باشد.

اما انتخاب و خرید کت و شلوار مجلسی در طرح‌های ساده یا کار شده، راسته یا دم‌پا‌گشاد، یقه باز یا بسته و غیره همواره برای دختر خانم‌ها دشوار است.

درست است که مدل‌های گوناگون و رنگ‌های متنوع دست شما را برای انتخاب باز گذاشته‌اند، اما بی‌شک شما را سردرگم نیز خواهند کرد. ما در این متن شما را راهنمایی می‌کنیم که بهترین انتخاب را در خرید کت و شلوار دخترانه داشته باشید. بنابراین با کروکو تا انتهای این متن همراه شوید.

چرا کت و شلوار دخترانه؟

اگر شما هم یکی از آن افرادی هستید که در محل کار، مجالس یا مهمانی‌ها ترجیح می‌دهید لباس رسمی بپوشید، کت و شلوار بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

البته اگرچه کت و شلوارها انتخابی رسمی هستند، اما هر کت و شلواری را نمی‌توان در هر مکانی به تن کرد. بی‌تردید یک دست کت و شلوار دخترانه مجلسی براق به هیچ عنوان مناسب محل کار نیست.

اگر به دنبال کت و شلوار برای مهمانی‌های رسمی خود هستید، باید سراغ گزینه‌ای بروید که علاوه بر زیبایی، راحت نیز باشد. زیرا عاقبت خرید کت و شلوار مجلسی که در آن احساس راحتی نمی‌کنید، خاک خوردن در کمد است و بس.

همچنین با انتخاب ست کیف و کفشی جذاب متناسب با کت و شلوار خود ظاهری متفاوت، شیک و جذاب خواهید داشت. چرا که این دو آیتم همواره تکمیل کننده یک استایل شیک است.

چه نکاتی را در انتخاب مدل کت و شلوار دخترانه مجلسی و اسپرت در نظر بگیرم؟

اگر می‌خواهید از میان تنوع بالایی از کت و شلوارها بهترین را در کمترین زمان ممکن انتخاب کنید، باید به چند فاکتور مهم توجه داشته باشید. با توجه به فاکتورهایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، کت و شلوار دخترانه مجلسی شیک و خاصی را به سلیقه خود بخرید.

چه مدلی را برای کت و شلوار دخترانه مجلسی انتخاب کنم؟

 

جنس

کت و شلوار جنس‌های مختلفی دارند؛ از جمله، مخمل، کتان، حریر و چرم. انتخاب هر کدام از این جنس‌ها وابسته به سلیقه شما است.

اما باید در نظر داشته باشید که لباس را در چه فصلی از سال قرار است بپوشید؟ طبیعی است که در فصول سرد سال باید سراغ جنس‌های ضخیم‌تر بروید.

به طور کلی با توجه به تنوع بالای طرح و رنگ انتخاب‌های فراوانی پیش روی شما قرار دارد. این شما هستید که باید بهترین را انتخاب کنید که ظاهر شیک‌تر و جذاب‌تری داشته باشید؛ به خصوص زمانی که سراغ جنس‌های خاص مانند چرم می‌روید.

در انتخاب کت و شلوار دخترانه چرم برند کروکو محصولات زیبا و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. شما حتی می‌توانید یک کت تک چرم کروکو را با شلوار جین یا کتان ست کنید یا این که کت و شلوار دخترانه شیک اسپرتی داشته باشید.

رنگ

کت شلوارهای مجلسی دخترانه عموما رنگ‌های روشن و شادی دارند؛ به عنوان مثال، رنگ‌هایی چون صورتی، کرم و قرمز. اما در زمان انتخاب رنگ باید به این نکته توجه کنید که این کت و شلوار را برای پوشیدن در چه مجلسی می‌خواهید. همچنین تناسب آن با رنگ پوست‌تان را هم حتما در نظر بگیرید.

مدل

مدل کت و شلوار دخترانه نکته اول و خیلی مهم در خرید این لباس است. بنابراین در قدم اول باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. باید بدانید که کت‌های کم دکمه رسمی‌تر و برای مجالس رسمی مناسب‌تر هستند.

نکته دیگر اینکه برای افرادی که قد کوتاه یا متوسطی دارند، کت‌های دو دکمه بهتر و مناسب‌تر خواهد بود. این در حالی است که کت‌های سه دکمه برای افراد قدبلند گزینه ایده‌آل‌تری به نظر می‌رسد.

اندازه

هنگام انتخاب کت و شلوار مجلسی دقت کنید که کت مورد نظرتان در ناحیه سرشانه‌ها کاملا مناسب و فیت عرض شانه‌هایتان باشد. اندازه آستین در جلوه و زیبایی لباس تاثیر زیادی دارد. بنابراین توجه داشته باشید، آستین‌های کتی که انتخاب می‌کنید، خیلی بلند یا خیلی کوتاه نباشد.

استایل

کت و شلوار دخترانه مجلسی، در انواع طرح های رسمی و اسپرت در بازار موجود است که انتخاب هر یک از این طرح‌های زیبا و متنوع بستگی به سلیقه فردی شما و صد البته فرم اندام و استایل لباس پوشیدن‌تان دارد.

چه رنگی برای مدل کت و شلوار دخترانه مجلسی انتخاب کنم؟

چه لباسی برای زیر مدل کت و شلوار مجلسی دخترانه انتخاب کنم؟

برای زیر کت و شلوار می‌توانید تاپ یا شومیزی زیبا بپوشید. با هر بار عوض کردن شومیز و یا تاپ زیر کت و شلوار می‌توانید ظاهری متفاوت داشته باشید. در تابستان بهتر است از شومیزهای خنک آستین بلند استفاده کنید، چرا که در این صورت کت و شلوار شما کمتر به خشکشویی احتیاج خواهد داشت.

آشنایی با انواع پارچه کت و شلوار دخترانه

اگر شما آشنایی نسبی به پارچه کت و شلوار دخترانه داشته باشید، می‌دانید که در هر فصل از سال چه پارچه‌ای برای کت و شلوار خود انتخاب کنید. نوع پارچه کت و شلوار تاثیر مستقیمی بر قیمت آن کت و شلوار دارد. جنس پارچه‌های کت و شلوار را می‌توان به انواع پارچه از جمله نخی، کتان، پشمی، چرم و غیره تقسیم کرد.

کت و شلوارهایی با پارچه پشمی، کتان و چرم کلاسیک و گرم هستند. از این رو برای فصول سرد سال گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسند. کت و شلوارهای دخترانه از جنس نخی، پنبه‌ای یا پوپلین، خنک و برای فصول گرم سال مناسب هستند.

چه نکاتی را در خرید کت و شلوار دخترانه در نظر بگیرم؟

مدل کت و شلوار دخترانه با توجه به فرم اندام

مدل‌های کت و شلوار دخترانه، با توجه به نوع اندام طراحی و دوخته می‌شوند. برای اینکه از بین مدل‌های متنوع بهترین انتخاب را داشته باشید، لازم است در هنگام خرید به فرم اندام خود دقت کنید. به این ترتیب کت و شلوار نه به تن شما گشاد خواهد شد و نه تنگ.

به عنوان مثال، اگر سایز کمر شما بزرگ است، پارچه یا کت و شلواری را انتخاب کنید که خودنمایی می‌کند. در این صورت توجه همه از اندام شما برداشته و به سمت پارچه جلب می‌شود. اگر فرد ریزنقشی هستید یا قد کوتاهی دارید، کت‌های کوتاه را انتخاب کنید؛ بهتر است که اندازه کت تا روی کمرتان باشد. با این انتخاب قد شما بلند به نظر می‌رسد.

سخن پایانی

در انتخاب و خرید کت و شلوار دخترانه باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که در این مقاله به تمام آن‌ها اشاره کردیم. حالا باید دست به کار شوید و با در نظر گرفتن این نکات بهترین کت و شلوار را برای خود خریداری کنید. اگر به دنبال انتخابی شیک هستید که در هر موقعیتی بتوانید از آن الستفاده حکنید، کت‌های چرم بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *