لباس مردانه

چگونه یک کمربند چرم شیک و مناسب مردانه انتخاب کنیم؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]شاید خرید یک کمربند آسان به نظر برسد، اما کمربند نامناسب می تواند لباس و ظاهر را خراب کند. اگر علاقه مند هستید که کمربند خود را از یک وسیله جانبی به یک اکسسوری شیک تبدیل کنید، این مقاله برای شما مناسب است. با ما همراه باشید.

چه زمانی باید کمربند چرم بست

در گذشته کمربندها تنها به عنوان لوازم جانبی لباس به شمار می رفتند. با گذشت زمان ، کمربند هویت خود را به یکی از مهمترین لوازم تزئینی برای مردان تبدیل کرد. قانون ساده ای وجود دارد. اگر شلوار شما حلقه کمربند دارد، کمربند بپوشید. با خالی گذاشتن حلقه های کمربند اینطور به نظر می رسد که چیزی را فراموش کرده اید. بستن کمربند مخصوصاً برای لباس های رسمی ، هنگامی که پیراهن شما جمع می شود ، کاربرد بیشتری دارد. با این حال به یاد داشته باشید که همزمان کمربند و ساس بند (دوبنده) نپوشید.[/vc_column_text]

[vc_column_text text_larger=”no”]

راهنمای اندازه کمربند چرم

اول از همه یافتن اندازه مناسب برای کمربند ضروری است. به همین دلیل ما به شما توضیح می دهیم که چگونه می توانید اندازه کمربند مناسب خود را پیدا کنید.

کمربندها معمولاً ۵ سوراخ دارند. سوراخ های مختلف به بدن شما فضای تغییر داده و به شما اجازه می دهد شلوارهای با ضخامت های مختلف بپوشید. در حالت ایده آل ، سنجاق سگک باید دقیقاً از سوراخ وسط عبور کند. پس از بستن آن ، در صورت تنگ یا گشاد بودن می توانید از سوراخ های دیگر استفاده کنید. پیچاندن یک دم بلند از چرم باقیمانده به دور باسن یا آویزان شدن شل نوک کمربند روشی مردود است.

تنها روش مناسب و منطقی برای اندازه گیری کمربند از لبه داخلی سگک -جایی که سگک کمربند و سنجاق سگک به هم می رسند – تا سوراخ وسط است. سریع ترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن اندازه کمربند خود اضافه کردن سه اینچ به اندازه کمر شلوار است.

کمربند چرم کلاسیک

کمربندها معمولاً در یکی از دو دسته کمربندهای کلاسیک و کمربندهای مدرن قرار می گیرند. کمربندهای کلاسیک (که به آنها کمربندهای رسمی نیز گفته می شود) معمولاً با کت و شلوار یا لباس رسمی بیشتر پوشیده می شوند و همیشه از چرم ساخته می شوند. کمربندهای مدرن دارای مواد متنوعی مانند پشم ، پلی استر ، نایلون یا چرم بوده و دارای آرایه ای از رنگهای مختلف هستند. همانطور که از نام آن مشخص است ، کمربندهای مدرن با لباس های مدرن ست می شوند. برخی از کمربندها می توانند فاصله بین سبک های کلاسیک و مدرن را از میان بردارند. کمربندهای چرمی بافته مانند کمربند جیر بافته شده در صورت ست شدن صحیح با لباس های معمولی و رسمی به خوبی کار می کنند.

عرض کمربند چرم

کمربندهای مردانه دارای عرض های مختلف هستند که به طور کلی می توان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد:

۴ سانتی متر / ۱.۶ اینچ: شلوار جین

۳.۵ سانتی متر / ۱.۴ اینچ: چند منظوره

۳.۲ سانتی متر / ۱.۳ اینچ: کلاسیک

۳ سانتی متر / ۱.۲ اینچ: کلاسیک

۲.۵ سانتی متر در ۱ اینچ: معمولی

کمربند ۳.۵ سانتی متر / ۱.۴ اینچ بیشترین تنوع را در پوشیدن دارد و برای یک سبک شیک راحت تر ایده آل است. به همین دلیل تمام کمربندهای ما ۳.۵ سانتی متر / ۱.۴ اینچ عرض دارند. البته ، اگر با بقیه لباس شما مطابقت داشته باشد ، می توانید کمربند ۳.۵ سانتی متر / ۱.۴ اینچی را نیز بالا و پایین کنید. ۴ سانتی متر / ۱.۶ اینچ معمولاً مخصوص شلوار جین است اما می تواند با سایر لباس های گاه به گاه نیز پوشیده شود. ۳.۲ سانتی متر / ۱.۳ اینچ و ۳ سانتی متر / ۱.۲ اینچ عرض کمربند لباس کلاسیک است. ۲.۵ سانتی متر بر یک با لباس های تابستانی تابستانی به خوبی کار می کند. البته ، مواد کمربند نیز نقش اصلی را بازی می کند. بنابراین ، به عنوان مثال کمربند نایلونی بافته شده ۳ سانتی متر / ۱.۲ اینچ بهترین نتیجه با کت و شلوار نیست.

لبه های کمربند چرم

۴ سبک لبه کمربند وجود دارد؛ لبه های مستقیم ساده ، با لبه های صاف و بدون دوخت ، لبه های مستقیم با دوخت ، با لبه های صاف و دوخت برجسته .

لبه های ساده – معمولی ترین و انتخاب اصلی کمربندهای شلوار جین است. لبه های صاف با دوخت کلاسیک ترین شکل است و اغلب برای کمربندهای لباس استفاده می شود. لبه های صاف و بدون دوخت و لبه های مستقیم با دوخت سبک های مدرن تری هستند که دو سبک دیگر را ترکیب می کنند. بدون اینکه خیلی رسمی باشند ، ظریف به نظر می رسند.

لایه بندی کمربند چرم

بسیاری از مردم کمربندها را یک قطعه چرم ضخیم می دانند. با این حال ، این معمولاً فقط در مورد کمربندهای شلوار جین صدق می کند. کمربندهای کلاسیک با کیفیت خوب از دو لایه چرمی جداگانه ساخته شده اند. یک چرم در قسمت بالا از چرم کامل دانه ای و در پایین آن از چرم دباغی شده گیاهی کامل (که به آن چرم آستر هم گفته می شود) ساخته شده است که بهم چسبیده و بخیه می شوند. ظاهر کمی برجسته با قرار دادن یک لایه ورودی باریک بین چرم رویه و آستر به دست می آید.

نکات لازم درباره کمربند چرم

به طور کلی ۴ نوع نوار کمربند وجود دارد: نوک تیز ، ذوزنقه ای ، مستقیم و گرد. نوع ضخیم و ذوزنقه ای معمولاً بیشترین محبوبیت را در بین کمربندهای کلاسیک دارد. نوک صاف یک جایگزین مدرن تر است.

مواد کمربند چرم

بدیهی است که مواد بسیار مهم هستند. چرم گاو در کمربند چرم بسیار استفاده می شود. این نوع چرم زیبا به نظر می رسد، احساس شگفت انگیزی دارد و بسیار با دوام است. به خصوص چرم گوساله بسیار نرم و البته گران است. چرم گاو به اشکال و رنگ های مختلف می تواند برای لباس یا کمربندهای مدرن نیز استفاده شود. چرم جیر یا نوبوک برای لباس های شیک و مدرن مناسب تر است . چرم های عجیب و غریب (مانند تمساح ، پیتون ، شترمرغ و غیره) علیرغم گران بودن ، معمولاً بهترین گزینه در محیط کسب و کار نیستند؛ مگر اینکه بخواهید توجه دیگران را به دور کمر خود جلب کنید. کمربندهای رنگارنگ ساخته شده از پلی استر یا نایلون یک انتخاب بسیار محبوب برای کمربندهای گلف است. آنها نه تنها با لباس های رنگارنگ گلف که در سال های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده اند ، مطابقت دارند بلکه اغلب سبک وزن و الاستیک هستند و راحتی لازم را برای صاف نگه داشتن امور فراهم می کنند. یک انتخاب شگفت آور عالی برای لباس های تابستانی می تواند کمربندهای پشمی باشد؛ به خصوص هنگامی که با کتانی ست شود.

مطمئناً، همه باید در کمد خود کمربند قهوه ای و مشکی داشته باشند. کمربند باید با رنگ کفش شما مطابقت داشته باشد (نکته: کفش های مات با کمربندهای مات و کفش های جلا با کمربندهای براق همراه هستند). این امر به خصوص هنگام پوشیدن کت و شلوار بیشتر صدق می کند. اما همیشه که کت و شلوار نمی پوشید؛ پس ارزش دارد کمی کمربندهای دیگر را امتحان کنید. کمربند را با بقیه لباس خود هماهنگ کنید و اجازه دهید کفش های شما برجسته باشند. سعی کنید مواد کفش خود را با کمربند خود هماهنگ کنید. چکمه های جیر با کمربند جیر همرنگ، شگفت انگیز به نظر می رسند.

سگک کمربند چرم

سگک های کمربند معمولاً از زاماک یا برنج ساخته می شوند. زاماک بسیار ارزان تر از برنج است. از برنج جامد هم در کمربندهای لوکس استفاده می کنند. برای سگک های برنجی جامد ، معمولاً می توانید روی پشت سگک نقش برجسته «برنج جامد» را  پیدا کنید. سگک های زاماک چنین حکاکی ای ندارند.

سگک، قلب هر کمربند است و در اشکال و رنگهای متنوع برای انواع کاربدهای مختلف وجود دارد. به عنوان یک قانون کلی ، هرچه سگک کمربند بزرگتر باشد رسمیت کمتری دارد. سگک های کمربند لباس معمولاً کوچک ، نسبتاً صاف و با شکلی ساده و طلایی یا نقره ای هستند. به طور معمول سگک دو شاخه برای لباس های مدرن استفاده می شود.

برای کسب نکات بیشتر در مورد کمربند چرم مردانه از محصولات سایت معتبر چرم کروکو www.croco.ir بازدید کنید. یکی از اهداف چرم کروکو ارائه محصولات خلاقانه و با کیفیت، متناسب با تمامی سلیقه‌هاست. چرم کروکو یکی از برندهایی است که کمربند چرم مردانه و زنانه را به‌صورت ست و یا تکی به مشتریان عرضه می‌کند. پس با خیال راحت تنوع و کیفیت را یکجا به خانه خود ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *