استایل مردانه

همه چیز درباره پالتو چرم مردانه

پالتو در ابتدا فقط برای نظامی ها در آلمان و روسیه  دوخته و به دلیل اینکه خلبانان باید در ارتفاع بالایی و هوا سرد پرواز می کردند این پوشش تبدیل به پوشش خلبانی شد. این امر باعث شد پالتوهای چرمی بافته و در آنها از جنس چرم استفاده شود تا خلبان در پرواز احساس سرما نکنند. کم کم بعد از این داستان دیگر کشور ها هم از این صنعت بهره بردند که باعث محبوبیت و همه گیری بسیار بالایی شد و به تدریج به لباس نظامیان تبدیل شد. این پوشش بسیار جذاب و مورد پسند برای همگان است. بعضی از پالتو های چرم بسیار بلند هستند و تا زانو طول دارند، اگر قرار باشد پالتو را با کاپشن مقایسه کرد باید گفت پالتو، یک پوشش و لباس بسیار عالی برای شیک پوش ها است که میتوانند با استفاده از اکسسوری ها مناسب و انتخاب پالتو درست خود را بسیار خوشتیپ جلوه دهند.

پالتو چرم انتخابی برای منحصربفرد بودن!

با رونق و پیشرفت صنعت پالتو در جهان و مخصوصا ورود این محصول به بازار مد و لباس، کارگاه های دوخت چرم دست به کار شدند و با ورود خود به بازار این محصول باز هم پیشرفت های چشمگیری کردند. طرفداران کارهای چرمی با ورود این محصول بسیار شگفت زده شدند؛ پوسته ای بسیار نرم ولی وحشی، دوخت مرتب و یک دست، گرما مناسب از معدود دلایلی بود که باعث شد این لباس بیشترین طرفدار را در بین عاشقان محصولات چرمی فارغ از جنسیت داشته باشد.

آقایانی که به دنبال زیباترین پوشش بالا تنه برای فصل سرما هستند بهتر است،یکبار هم که شده از پالتو چرم استفاده کنند تا تفاوت آن را با دیگر محصولات، مخصوصا کاپشن های چرمی متوجه شوند. پالتو چرم در کنار مزیت های زیادی که دارد یک مشکل بسیار جدی را با خود دارد، اگر شخصی میخواهد پالتو چرمی خریداری کند باید بداند مراقبت از آن بسیار سخت خواهد بود. خیلی از خریداران به همین دلیل خیلی زود مجبور به کنار گذاشتن محصول چرمی خود می شوند.

پالتو و تاثیر مستقیم بر پوشش شخص …

هر شخص استایل متفاوتی دارد و این موضوع بسیار موثر در خرید پالتو خواهد بود. شما باید در زمان خرید توجه ویژه ای به تمامی فاکتور های بدنی خود داشته باشید. اگر پالتو انتخابی شما برای استایل بدنی شما مناسب نباشد باعث خواهد شد که شما از آن نا امید شده و کاملا نسبت به خرید خود حسی نداشته باشید. پیشنهاد می کنم در زمان خرید حتما با افرادی که از نظر بدنی و تیپ بر استایل شما واقف هستند، مشورت داشته باشید. خرید پالتو چرمی دارای نکات مهم و ریزی است که شما باید موشکافانه با آن برخورد کنید، به عنوان مثال حتما باید از جنس چرم لباس خود مطمئن شوید؛ یا حتما به دوخت های کناری و دوخت های دخلی نگاه ویژه ای بیندازید، زیرا در صورت دوخت نامناسب شما بعد از گذشت مدتی دچار مشکل خواهید شد.

رنگ ها تعیین کننده هستند!!!


بسیاری از آقایان به دنبال رنگ مشکی یا قهوه ای در پوشش های زمستانه هستند؛ درست است که آقایان باید از لباس با رنگ های معمولی استفاده کنند، ولی هیچ اجباری نیست شما میتوانید با کت کرم و شلوار جین سورمه ای یک تیپ بسیار جذاب را خلق کنید که تنوع مناسبی داشته باشد. شما باید بدانید که رنگ پالتو شما بر بقیه پوشش و تیپ شما  مانند:(( کیف، کفش، کلاه، دستکش، شلوار، پیراهن)) تاثیر می گذارد. پالتو به دلیل اینکه حجم زیادی از بدن شما را در اختیار دارد و بیشتر در دید است، پس باید رنگی متناسب با رنگ پوست شما داشته باشد تا بتوانید تیپ خود را زیبا جلوه دهید. در زمان خرید پالتو باید همه جوانب را درنظر داشته باشید تا به یک خرید ایده آل برسید.

کلام پایانی

پالتو چرم یکی از بهترین پوشش های گرمی است که انسان توانسته تولید کند، حال با کمک کارگاه های چرم دوزی و دباغی ها این صنعت رشد کرده و تبدیل به یکی از ارکان های اصلی مد در فصل زمستان شده است. اگر قرار باشد انتخاب بین کاپشن چرم و پالتو چرم باشد اکثریت پالتو را به عنوان بهترین انتخاب می دانند.

تصاویر بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *