کفش زنانه

نیم بوت زنانه اسپرت | مزایا و معایب

هر فصل یک ست لباس مختص به خود را دارد. به عنوان مثال در فصل تابستان تیشرت، صندل، کتونی، شلوار لی و… حال فصل زمستان و پاییز لباس های گرم و پشمی را می طلبد. همانطور که همگی می دانیم (پا) قلب دوم بدن عنوان می شود. یک نکته که لازم به ذکر است بدانید، بدین شکل می باشد که هرچه پای شما گرم تر باشد، کل بدن گرم می شود.
امروز قصد داریم در رابطه با همین امر با شما صحبت کنیم. نیم بوت زنانه اسپرت مزایا و معایب مختص به خود را دارد. نیم بوت یا بوت همان لباس مخصوص به فصل پاییز و زمستان است که در بالاتر به آن اشاره داشتیم. نیم بوت زنانه اسپرت مدل های مختلفی دارد؛ هر یک دارای یک رنگ و چرم است. برند های بسیار پر قدرتی در تولید آنها نقش اساسی دارند.

 

جنس نیم بوت زنانه اسپرت | انواع آن

نیم بوت ها نیز همانند دیگر وسایل دارای چندین جنس و رنگ مخصوص هستند که بهترین و پرطرفدارترین آنها عبارت اند از: مدل مخمل نیم بوت زنانه اسپرت، نیم بوت پاشنه بلند، نیم بوت پاشنه کوتاه، نیم بوت زیپ دار، نیم بوت چسبی، نیم بوت بدون پاشنه، نیم بوت زنانه اسپرت خزدار، نیم بوت چرم بند دار و نیم بوت های دانشجویی.

مزایا و معایب بوت/پوتین چیست؟؟

یکی از منحصر بفرد ترین و جالب ترین مزیت بوت های زمستانی این است که: اکثر ما اغلب اوقات از پا درد یا کمردرد صحبت می کنیم! مزیت اصلی بوت ها این چنین بیان می شود که جلوگیری مستقیمی نسبت به کمردرد های مزمن دارند. (حتی در استفاده طولانی مدت). یک نکته قابل توجه نسبت به بوت های پاشنه دار، ۳ سانتی بودن پاشنه آنهاست. این موضوع تاثیر مستقیم بر پا درد دارد؛ علاوه بر آن به ستون فقرات نیز کمک می کند تا قوز نکنید. بوت های ساق بلند در پیاده روی طولانی مدت، پا را دچار گرفتگی و درد می کند. 

رنگ های برتر در خصوص بوت اسپرت سال ۹۹

هر ساله رنگ و طرح های جدیدی به بازار ارزه می شوند. برند های تولیدی بوت نیز رنگ های مختص به خود را دارند. رنگ های پرطرفدار در سال ۹۹، به جهت خرید بوت طرح های زیر اعلام شد که همگی با بالاترین فروش در جایگاه نخست قرار گرفتند؛ زیتونی، شکلاتی، طوسی، استخوانی، کرم شتری، کالباسی، سرخ آبی، خاکی روشن، قهوه ای روشن، جگری، سرمه، زرشکی و سفید متمایل به شیری.

همه چیز درباره نیم بوت زنانه اسپرت 

چنانچه قصد خرید نیم بوت، را دارید. طبق مورد ذکر شده مدل ساق بلند آن نیز وجود دارد؛ حال می بایست به چند نکته توجه کنیم! بوت های ساق بلند در طولانی مدت شروع به اذیت می کنند. نیم بوت ها مقاومت کمی در برابر سرما دارند. وزن نیم بوت یا پوتین بسته به خودتان است؛ اما پیشنهاد ما برای شما: بوت های سبک اما گرم هستند که در حین پیاده روی، مشکلی برای شما ایجاد نکنند. 

اول به شرایط جوی منطقه، سپس به سلیقه خود توجه کنید. شایسته ترین (بند) به جهت استفاده در بوت یا نیم بوت: طبق تحقیقات انجام شده، هرچه بند پوتین، بلند تر انتخاب شود؛ به مچ پا، ستون فقرات و باز و بست بوت بیشتر کمک می کند.

نیم بوت اسپرت چسب دار: دیگر همگی اطلاع داریم کفش، کتونی، صندل، پوتین و… هنگامی که دارای چسب باشند؛ دیگر نمی توان در فضای مربوط از آنها استفاده کرد، زیرا به سرعت چسبندگی از بین می رود! اگر به دنبال شیک پوشی در جامعه می گردید؛ آن موقع در هر فصلی که اراده کنید، می توانید بوت های خود را بپوشید. 

“تا جایی که می شود در روز های بارانی و برفی از پوشیدن نیم بوت چسبی خودداری کنید“

کلام آخر 

خب خب؛ امیدواریم تا اینجای مقاله اطلاعاتی مختصر و جامع در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. یکی از مباحث مهم در خرید نیم بوت این است، که گران نخرید! ببینید دوستان: قیمت چرم یک محصول در همه جا، به یه شکل است. اگر به دنبال خریدی مطمئن هستید ما پیشنهادی معقول برای شما داریم. “چرم کروکو” در سبک مینی‌مال؛ با کیفیت ترین، خوش طرح ترین و پرطرفدارترین نیم بوت زنانه اسپرت را در اختیار متقاضیان با قیمتی کاملا معقولانه، قرار داده است.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *