کیف زنانه

در هنگام خرید کیف چرم به این نکات توجه کنید!

کیف چرم از جمله محصولاتی است که طرفداران خاص  خود را دارد و به طور تقریبی افرادی که به دنبال یک کیف زیبا, شیک و با دوام می گردند برای خرید کیف چرمی اقدام می کنند. یک کیف چرم مناسب از کیفیت, دوام, عدم فرسودگی در کوتاه مدت و همچنین نسبت به موارد مشابه کیف, سنگین وزن تر است و بالطبع از قیمت بالا تری نیز برخوردار است. از جمله مواردی که برای خرید یک کیف چرم مورد نیاز می باشد:

 


بوی چرم طبیعی:

زمانی که شما برای خرید یک کیف چرم مرغوب اقدام می کنید مهم ترین نکته ای که نباید از آن غافل شوید بوی چرمی کیف است که به صورت طبیعی آن را استشمام می کنید, اگر کیفی که انتخاب می کنید بویی به غیر از چرم طبیعی داشته باشد مانند هر گونه مواد شیمیایی و یا چسب, این کیف از کیفیت کافی برخوردار نیست.

نوع چرم:

چرم دانه ی کامل, با کیفیت ترین نوع چرم می باشد که در مقایسه با سایر محصولات مشابه ش, از سمباده و یا پولش در هنگام پردازش آن استفاده نمی گردد و به همین سبب جنس و بافت طبیعی چرم به راحتی با لمس کردن محسوس است. خوب است بدانید که هر چه از کیفی با چرم دانه ی کامل استفاده کنید و مدت بیشتری از استفاده ی آن گذشته باشد زیبایی ظاهری بیشتری پیدا می کند.

شیوه ی دباغی چرم:

دباغی به معنای پرداخت پوست حیوانات است! نوع دباغی چرم بر قیمت و کیفیت کیف چرم بسیار اثر گذار می باشد. به طور کلی دو روش برای دباغی وجود دارد: دباغی با کروم, و دباغی با مواد گیاهی. در روش اول که بسیار شایع است دباغی با کروم انجام می شود که هم ارزان تر است و هم اینکه مدت زمانی که برای دباغی اختصاص داده می شود چند روز بیشتر نیست البته باید در نظر داشت که در دباغی با کروم صدمات زیادی به محیط زیست وارد خواهد شد و علاوه بر آن باعث به وجود آمدن ضایعات سمی نیز می شود.

اما در روش دوم که به طور معمول برای دباغی چرم طبیعی از آن استفاده می شود بسیار زمان بر تر است (هفته ها به طول می انجامد) ولی محصول نهایی دوام و استحکام بیشتری دارد، در نتیجه قیمت آن نیز گران تر تمام خواهد شد، در این سبک دباغی چرم با مواد گیاهی بوی طبیعی چرم حفظ می شود و محیط زیست هم صدمات کمی متحمل می گردد.

 

تو دوزی کیف چرم:

یکی از موارد مهم در انتخاب کیف چرم خوب, دقت به تمامی زوایای داخل کیف, درز ها و تو دوزی های آن می باشد زیرا اگر همه ی این موارد به خوبی رعایت شده باشد برای کسانی که معمولا از کیف چرم خود به طور روزانه استفاده می کنند دوام کیف به خوبی حفظ می شود و دچار پارگی نمی گردد.

نوع دوخت و دوام کیف چرم:

اگر می خواهید تجربه ی یک کیف خوش دوخت و با دوام را به مدت طولانی داشته باشید باید در هنگام خرید کیفیت دوخت را با دقت در نظر بگیرید چرا که یک کیف با دوخت قوی می تواند وزن هر آنچه که در داخل آن می گذارید را تحمل کند, دقت در اتصالات کیف مانند یراقی که بدنه را به این فلز وصل می کند نیز بسیار قابل توجه است چون اگر کیف چرمی با استفاده از چسب متصل شده باشد کیفیت پایینی دارد, همچنین نوع دوخت نیز باید مرتب و یکدست باشد.

رنگ بندی چرم:

وجود تنوع در رنگ بندی های کیف چرم نسبت به کیف های تهیه شده از مواد پلاستیکی, شیمیایی و غیره کمتر است و به توناژ مشکی, قهوه ای تیره, روشن و عسلی محدود می شود که در این بین رنگ های تیره مناسب برای شرکت در محیط کاری و رسمی و رنگ های روشن مناسب جهت استفاده در مراسمات خودمانی و غیر رسمی است البته انتخاب کیف چرم مانند سایر موارد به سلیقه ی شخصی افراد بستگی دارد.

استایل حرفه ای اشخاص:

استفاده از کیف در وهله ی اول برای این است که لوازم مورد نیاز شما را درون خود حمل کند اما انتخابی که می کنید استایل کاری شما را نیز نشان خواهد داد پس با توجه به نوع کاری که دارید می توانید از کیف های دستی حمل اسناد و مدارک و لپ تاپ و یا کیف های رو دوشی که غیر رسمی تر هستند استفاده نمود.

ضمانت و گارانتی کیف چرمی:

انتخاب یک کیف چرم با برند معتبر و شناخته شده همراه با تضمین کیفیت و اصل بودن کالا و همچنین فرصت تعویض دوباره ی کیف در صورت خرابی گزینه ی مناسبی است. (وارانتی)

 

قیمت اصلی کیف چرم در بازار

کیف چرم یکی از زیبا ترین کیف هایی است که از خرید آن احساس سر خوشی به شما دست خواهد داد.کشور ایتالیا در واقع یکی از برترین تولید کننده های مطرح شده در صنعت چرم می باشد که کالا های چرمی خود را با ظرافتی خاص به بازار محصولات جهان تهیه و عرضه می کند. کیفیت و مرغوبیت این محصولات به دلیل طراحی منحصر به فرد و ظرافت کار و همچنین به روز بودن تنوع در تهیه ی مصنوعات چرمی است, البته باید اذعان کرد که در سال های گذشته طراحان ایرانی در راستای بهتر شدن کیفیت و دوام چرم ساخت ایران بسیار تلاش کرده اند. برای اطلاع از قیمت واقعی کیف چرم می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر در زمینه ی محصولات چرمی و تعامل با مشاوران این صنعت نسبت به آن آگاهی پیدا کنید.

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *