اکسسوری زنانه

معرفی ۶ اکسسوری جادویی زنانه+راهنمای ست کردن

داشتن یک ظاهر جذاب برای یک خانم فقط به پوشیدن لباس و کفش های مد روز یا گران قیمت محدود نمی‌شود. بخش بزرگی از جذابیت هر زن مربوط به اکسسوری های کوچکی است که به آن توجه می‌کند. اکسسوری های زنانه مثل دستبند،گردنبند و… که می‌تواند ظاهر شما را دلنشین و جذاب کند. خیلی از خانم ها از قدرت جادویی این کوچک های قدرتمند اطلاع ندارند. با چرم کروکو همراه شوید تا با انواع اکسسوری های ضروری زنانه بیشتر آشنا شویم. ضمن این که درباره ست کردن این اکسسوری ها نکاتی را یادآوری خواهیم کرد.

۱. ساعت

فقط خانم های خاص و متمایز نمی توانند بدون ساعت زندگی کنند. این اکسسوری چشم نواز نشان می‌دهد شما چقدر به ظرافت استایل خودتان اهمیت می‌دهید. چقدر زمان برای تان مهم است؛ و چگونه از جزئیات ساده به راحتی عبور نمی کنید.

ست کردن ساعت

 اگر کت دامن می‌پوشید یا می‌خواهید در یک مجلس رسمی شرکت کنید از ساعت های رسمی استفاده کنید. ساعت هایی که بند چرم دارند همیشه رسمی تر هستند. برای لباس های اسپرت و استایل های روزمره هم ساعت های اسپرت و دیجیتال بهترین گزینه هستند. ساعت هایی با بند فلزی یا فانتزی انتخاب جالبی برای دورهمی های دوستانه است. مخصوصا اگر طرح و رنگ آن با سایر زیورآلات شما ست شود.

۲.دستبند

 وقتی تصمیم می‌گیرید از دستبند استفاده کنید احساس اعتماد به نفس و شیک بودن تمام وجود شما را فرا می‌گیرد. دستبندها به صورت تکی یا چندتایی پوشیده می‌شود. مدت های زیادی است که دستبندهای شیک و زیبا؛ به عنوان یک اکسسوری زنانه و ضروری جای خود را به النگوهای قدیمی داده است.

ست کردن دستبند

دستبند هایی که نگین آن ها با حلقه یا انگشتر شما ست شده باشد جلوه بی نظیری به دست شما می‌دهد. دستبند های طلا و آبکاری شده برای دست هایی با رنگ پوست گرم مناسب است. دستبندهای نقره ای هم انتخاب خوبی برای دست هایی است که پوست سردی دارد. دستبند های ساده و ظریف به طور کلی به راحتی با هم ست می‌شود. برای درخشش بیشتر دستبندها بهتر است آنها را با آستین سه ربع یا بلوزهای آستین کوتاه بپوشید. ترکیب دستبندهای رنگی هم در کنار دستبند های تک رنگ مثل مروارید یا دستبندهای سنگی ایده جذابی است.

۳. کمربند

یکی از زیباترین و شاید ضروری‌ترین اکسسوری های زنانه کمربند است. کمربند به لباس های مختلف جلوه ی زیبا و خاصی می‌دهد. کمربند یک ابزار ساده است؛ اما تفاوت زیادی است بین خانم هایی که از این ابزار استفاده می‌کنند تا آنها که سر و کاری با کمربند های زنانه ندارند. کمربند ها انواع مختلفی دارد؛ کمربندهای فلزی، فانتزی، چرم و پارچه ای از جمله کمربند های زنانه پرطرفدار است.

ست کردن کمربند

شاید لباس های محدودی در کمد لباس هایتان داشته باشید؛ اما جای نگرانی نیست وقتی می‌توانید هر بار با یک کمربند، استایل های متفاوتی را با یک لباس مشترک خلق کنید. خوشبختانه تنوع کمربند های زنانه بسیار زیاد است. اگر بالاتنه شما درشت است بهتر است از کمربند های پهن استفاده کنید.کمربند پهن اندام شما را باریکتر نشان‌‌ می‌دهد. هر چه قد بلندتر باشید کمربندهای عریضتر در پوشش شما جلوه بهتری دارد.

 ۴.گوشواره

هرچه از شکوه یک جفت گوشواره زیبا در تفاوت یک استایل زنانه بگوییم کم گفته ایم! هنگامی که با یک فرد ارتباط برقرار می‌کنید صورت او بیشتر از همه توجه شما را جلب می‌کند. برای همین انواع گوشواره ها تاثیر زیادی بر روی قدرت و کاریزمای صورت افراد دارد. گوشواره خاص ترین اکسسوری زنانه است.

ست کردن گوشواره بر اساس فرم صورت

 خانم هایی که صورت کشیده دارند می‌توانند از انواع مختلف گوشواره های کوتاه و بلند استفاده کنند. گل گوش ها و گوشواره های دکمه ای برای خانم هایی مناسب است که صورت بیضی دارند. گوشواره های خوشه ای هم برای صورت های کشیده مناسب است؛ چون فرم صورت را متعادل تر می‌کند. گوشواره های حلقه ای و دایره ای برای صورت های گرد گزینه ایده آلی می‌باشد.

 ۵.گردنبند

 گردنبند یک اکسسوری زنانه بسیار زیباست که به لباس های شما درخشش بی نظیری می‌دهد. البته به این شرط که بدانید هر مدل گردنبند را با چه لباس و چه مدل یقه یا آستینی ست کنید.

ست کردن گردنبند

 تاپ ها و لباس های بند دار با گردنبند های درشت به زیبایی ست می‌شود. برای گردنبند های شلوغ و پر از سنگ، از لباس های گلدوزی شده استفاده کنید. بلوزهای یقه گرد هم با این گردنبندها نمای زیبایی دارد. لباس های بلند یا شومیزهایی که آستین های بلند و کشیده ای دارند با گردنبند بلند و باریک به خوبی ست می‌شود. تیشرت های آستین حلقه ای هم با گردنبند بلند جلوه شیک و زیبایی دارد.

۶. انگشتر (راهی برای ابراز عقیده)

استفاده از انگشترهای زیبا در استایل خانم ها اهمیت خاصی دارد. انگشتر ها می‌توانند نشانه علایق و سلایق شخصی شما باشد. طرح های متفاوت انگشترها حرف های زیادی برای گفتن دارد. شما با انتخاب هر طرح یک پیام ویژه به مخاطب خود منتقل می‌کنید. این اکسسوری زنانه محبوبیت زیادی دارد و سن و سال نمی شناسد.

ست کردن انگشتر

 اگر جنس انگشتر را با دستبند، ساعت یا زنجیر کیف خود ست کنید؛ جلوه زیبایی به دست و ظاهر شما می‌دهد. استفاده از فلزهای گرانبها و حلقه ها مخصوصا انواع انگشتر طلا میان خانم ها بسیار رایج است. انگشت کوچک بهترین انتخاب برای پوشیدن انگشتر است. البته برای موقعیت هایی که جلوه و جذابیت انگشتر خیلی برایتان مهم است.حلقه نماد تعهد و مسئولیت می‌باشد. پوشیدن انگشتردر این انگشت، احساس و پیام مثبتی را منتقل می‌کند.

نوعی تیپ کاریزماتیک محصول انگشترهایی است که در این انگشت استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید بر تعادل در شخصیت خودتان تاکید کنید از انگشتر ها در انگشت وسط استفاده کنید. انگشت اشاره هم برای افرادی است که می‌خواهند حس جاه طلبی و فاخر بودن استایل شان را به دیگران نشان دهند.

پوشیدن انگشتر در انگشت شصت خیلی طرفدار زیادی ندارد. انگشتر در این انگشت کمی ظاهر متفاوتی دارد. خیلی ها آن را نمی پسندند؛ ولی به هر حال نوعی حس اقتدار و قدرت را به بیرون مخابره می‌کند.

بعدا وجود ندارد!

 وقتی می‌خواهید به یک میهمانی خاص بروید یا حتی یک قرار دوستانه دارید؛ استفاده از اکسسوری ها را فراموش نکنید. جعبه زیورآلات را دم دستتان بگذارید تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. هیچ چیز را برای بعد نگذارید. جعبه جواهرات تان را باز کنید و از هرچه دارید به نحو احسنت در استایل خود استفاده کنید.

پایان

هدف اصلی چرم کروکو از ارائه این مطلب یادآوری این نکته بود که شما فراموش نکنید چگونه با اضافه کردن یک اکسسوری خیلی ساده مثل کمربند، گوشواره یا گردنبند زنانه‌‌ می‌توانید تغییر بزرگی در استایل تان به وجود بیاورید.

چرم کروکو مفتخر است با ارائه انواع محصولات چرمی مرغوب شما را در یک خرید مطمئن و رضایت بخش همراهی کند. از محصولات متنوع و جذاب فروشگاه بزرگ چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *