اکسسوری زنانه

کمربندهای چرمی خاص برای بانوان خوش استایل

اکثر ما با شنیدن واژه ی کمربند تنها یک تصویر همیشگی در ذهنمان نقش می بندد: «یک نوار باریک که به دور کمر بسته می شود»، اما در این مطلب قصد داریم کمربندهای چرم زنانه ای را معرفی کنیم که اساسا چیزی بیشتر از یک کمربند معمولی هستند و نقش ویژه ای در شیک پوشی و استایل شما ایفا می کنند.

از این کمربندهای خاص چرمی هم در کنار لباس های مجلسی و هم لباس های روزمره ی خود می توانید استفاده کنید، پس با ما همراه باشید تا این مدل های زیبا را با هم بررسی کنیم.

کمربندها چرمی با عرض زیاد مناسب کت و مانتوهای زنانه

کمربندهای پهن و یا عریض چرمی استایلی متفاوت و چشم نواز به ظاهر شما بخشیده و جلوه ی لباسهایتان را چند برابر می کنند.

یک نمونه از این کمربندهای چرمی قهوه ای رنگ را در عکس زیر مشاهده می کنید که به زیبایی با یک مانتو پاییزه یا پالتو گرم روشن قابل ست شدن است، استفاده از یک اکسسوری چرم با رنگی شبیه به رنگ کمربند نیز این استایل بی نظیر را تکمیل می کند.

همچنین این کمربندهای شیک را می توان با کت و شلوارها و یا کت و دامن های زنانه ی مجلسی که تیره رنگ هستند نیز ست کرد و یک تیپ مجلسی خاص داشت.

کمربند عریض چرمی مناسب کت زنانه

در تصویر زیر رنگ و مدل دیگری از کمربندهای عریض چرم زنانه را می بینیم که در کنار یک کت قهوه ای رنگ، بسیار شیک و جذاب شده است، استفاده از یک کیف چرمی مشکی رنگ نیز بر زیبایی این استایل خواهد افزود.

کمربند عریض چرمی مناسب پالتو کوتاه

مدل بعدی برای ست شدن با پالتوها و لباس های بافت کوتاه عالی است، استفاده از این کمربند زیبا در کنار یک پالتو کوتاه، دستکش های چرمی بلند و یک بوت چرم بلند همرنگ با کمربند، این استایل را تکمیل می کند.

کمربند چرم زنانه گره دار مناسب برای لباس مجلسی

حالا نوبت کمربندهای چرمی عریض و جذابی است که می توانید آن ها را دور کمر بپیچید و در انتها گره ای زیبا روی آن بزنید. این کمربندها را اگر روی لباس های مجلسی استفاده کنید بسیار جذاب خواهند شد.

رنگ های مختلف این نوع کمربندها را می توانید به راحتی با لباس های مجلسی تیره و روشن، پیراهن های بلند و کوتاه، بلوز و دامن، شومیز و شلوار و … ست کنید و از نتیجه ای که در آینه می بینید هیجان زده شوید.

اگر در کنار لباس های ساده ای که هیچ زرق و برقی ندارند یک کمربند چرمی عریض با یک گره ی زیبا انتخاب کنید در واقع لباس و استایلتان را از حالت سادگی خارج کرده و جلوه ای ویژه به آن بخشیده اید.

مزیت دیگری که شما را مشتاق می کند تا از این کمربندهای زیبا استفاده کنید این است که کمربندهای چرمی که عرض زیادی دارند مانند یک گن عمل می کنند و شکم شما را کوچکتر و کمرتان را باریکتر نشان می دهند.

سخن پایانی

مدل های معرفی شده در این مطلب تنها چند نمونه از مدل های متفاوت و خاص کمربندهای چرمی زنانه بودند بدون شک شما با یک جستجوی ساده می توانید موارد متعددی از این کمربندهای چرمی را در دنیای مد و استایل مشاهده کنید و ایده های بهتری از شکل ظاهری و نحوه ی ست کردن آن ها داشته باشید.

در پایان اگر علاقه مند هستید یک کمربند چرم زنانه ی اصل و با کیفیت تهیه کنید پیشنهاد می کنیم تا سری به فروشگاه چرم کروکو بزنید و از کمربندهای چرمی زنانه ی ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *