لباس مردانه

کت های شیک مردانه برای روزهای خنک بهار

با آمدن بهار دیگر نمی‌توان ژاکت‌ها و کت‌های گرم مردانه که دارای آستر پشم و یا خز هستند را استفاده کرد از طرفی تیشرت ها و پیراهن‌های نازک مردانه نیز برای روزهای بارانی این فصل مناسب نیستند پس شما به لباسی نیاز دارید که بیشتر از یک تیشرت گرمتان کند و همچنین خنک تر از کت‌ها و ژاکت‌های زمستانی باشد، کت‌های بهاره در این زمان به کمک شما می‌آیند.

در این مطلب قصد داریم چند مدل کت شیک و جذاب بهاره مردانه معرفی کنیم که برای آب و هوای بهار کاملا مناسب هستند و در کنار گرم نگه داشتن شما ظاهری جذاب نیز برایتان فراهم می‌کنند.

کت جین

درست از زمانی که کت‌های جین بر تن ستارگان سینما درخشد به لباسی محبوب بین جوانان تبدیل شد و سال‌هاست که آقایان از کت‌های جین در استایل خود استفاده می‌کنند و خوشبختانه این کت‌ها هنوز هم روی مد هستند. کت‌های جین مردانه کاملا برای فصل بهار مناسب هستند و پوشیدن آن‌ها سادگی، زیبایی و جذابیت را برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر علاقه‌مند به کت‌های جین مردانه هستید توصیه‌ی ما پوشیدن کت و شلوار جین آبی رنگ با یک تیشرت ساده مشکی یا سفید برای داشتن استایلی کلاسیک است.

روش دیگر برای ست کردن کت جین مردانه بهاره پوشیدن آن با یک شلوار جین یا کتان مشکی رنگ است که باز هم استایلی کلاسیک به ظاهر شما می‌بخشد.

همچنین این کت‌ها را می‌توان با شلوارهای ورزشی و کفش کتانی و یا هودی‌های زرد و قرمز پوشید که نتیجه‌ی آن یک تیپ اسپرت و راحت است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

ژاکت‌های خلبانی

ژاکت‌ خلبانی هم مانند کت جین لباسی مناسب برای فصل بهار است، این ژاکت‌ها اغلب از جنس چرم، جیر و یا نایلون تهیه می‌شوند و جنس نایلون آن نسبت به اجناس دیگر سبک‌تر و دارای طرح و تنوع بیشتری است. ژاکت‌ها و کت‌های خلبانی به این دلیل که بدن را پرتر نشان می‌دهند برای آقایان لاغر مناسب‌تر هستند. تنها نکته‌ی مهم درباره‌ی ژاکت‌‌های خلبانی این است که باید هنگام خرید دقت کنید تا سرشانه‌ها کاملا اندازه شما باشند و از حرکت آزادانه دست‌هایتان جلوگیری نکنند.

پوشیدن پیراهن یقه‌دار، شلوار چینو و کفش‌ سفید با ژاکت خلبانی یک استایل کلاسیک ایجاد می‌کند، در مقابل اگر یک شلوار جین اسلیم‌فیت با تیشرت مشکی و کتانی یا بوت بپوشید استایل مدرن خواهید داشت.

ژاکت‌های خلبانی که رنگ سفید دارند برای بهار عالی هستند و می‌توانید آن‌ها را با یک شلوار جین ست کرده و ظاهری سرزنده داشته باشید، ژاکت خلبانی قرمز را با رنگ‌های خنثی و یا شلوار و تیشرتی به رنگ سفید یا مشکی بپوشید همچنین اگر ژاکت خود را آبی رنگ انتخاب کرده‌اید از شلوار جین زاپ‌دار، پیراهن و کفش سفید استفاده کنید.

ژاکت خلبانی زیتونی رنگ نیز یکی از رنگ‌های پرطرفدار در بین آقایان است که می‌توان آن را با شلوار جین تیره، تیشرت و کفش روشن ست کرد.

کت چرم مردانه

کت چرم مردانه نیز یکی دیگر از کت‌های ایده‌آل برای فصل بهار است، این کت‌ها ابتدا توسط خلبان‌های ارتش آلمان و روسیه مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما چند سال بعد اروین اسکات اولین ژاکت موتور سواری چرم را به مردم معرفی کرد و سپس این کت در میان ستارگان هالیوود محبوب شد و بعد به پوششی جذاب بین آقایان تبدیل گشت.

به علت جنس سخت پارچه‌ی چرم، کت‌های دوخته شده از چرم باید فیت بدن شما باشند و از طرفی به اندازه‌ی پوشیدن یک تیشرت هم جا داشته باشند تا در فصل بهار بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

کت‌های چرم تیره رنگ را با شلوار جین آبی تیره و کفش های تیره رنگ بپوشید، کت‌های چرم قهوه ای روشن را با کفش‌های از جنس جیر و به رنگ قهوه ای ست کنید، کت چرم قهوه ای تیره را هم می‌توانید با پیراهن‌های روشن و هر نوع کفشی استفاده کنید فقط باید حواستان باشد رنگ کفش و کمربندتان یکی باشد.

اگر به کت‌های چرمی مردانه علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه چرم کروکو بزنید و از مدل‌های متنوع کت‌های چرم مردانه دیدن کنید، این محصولات دارای کیفیت، دوام و دوخت بی‌نظیری هستند و نیاز شما را برای داشتن یک کت چرمی بی نقص برآورده می‌کنند.

سخن پایانی

حال که با کت‌های مردانه مناسب فصل بهار آشنا شدید می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود یک یا چند نمونه از آن‌ها را خریداری کرده و به کمد لباس خود اضافه کنید و با استفاده از این کت‌ها استایل خود را در فصل بهار نیز ارتقا بخشیده و ظاهری شیک داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *