استایل زنانه, لباس زنانه

معرفی پرطرفدارترین شومیزهای زنانه + راهنمای ست کردن

استفاده از شومیزها به عنوان یک لباس زنانه طرفدارهای زیادی دارد. بوتیک ها و مغازه های لباس زنانه پر از شومیز های رنگارنگی است که در طرح ها و مدل های متنوع تولید می‌شود. خانم ها می‌توانند از شومیز ها هم در موقعیت های رسمی و هم در استفاده های روزمره کمک بگیرند. با چرم کروکو همراه شوید تا با انواع شومیز، این پوشاک محبوب و دوستداشتنی بیشتر آشنا شوید.

شومیز آستین کلوش

 نوعی شومیز است که آستین آن از قسمت آرنج به پایین کلوش می‌شود. با پوشیدن این شومیزها احساس تغییر می‌کنید. بالاخره بین لباس هایی که معمولا آستین های مشابهی دارند گاهی کمی تنوع لازم است.

 شومیز گل دوزی شده

هنر گلدوزی روی لباس سابقه ای طولانی و تاریخ پرباری دارد. لباس های گلدوزی شده مدتی بود که کنار گذاشته شده بودند. اما به لطف صنعت مد و پوشاک دوباره وارد ترندهای سال شد و یک بار دیگر دل خانم های شیک پوش را به دست آورد. حالا دیگر شومیزهای گلدوزی شده مخصوصا شومیزهای جین کاغذی به علت تضاد رنگ آبی و گل های رنگارنگ گلدوزی شده روی آن طرفداران زیادی بین خانم های جوان دارد.

شومیز یقه حلزونی

یقه شومیز های یقه حلزونی دارای چین های منظمی شبیه حلزون است. شومیز یقه حلزونی یک مدل پرطرفدار بین خانم های جوان می‌باشد. این شومیز ها برای دورهمی های دوستانه و جشن های خانوادگی به زیبایی با انواع دامن ها ست می‌شود.

شومیز آستین حلقه ای

شومیز آستین حلقه ای ساده ترین نوع شومیز زنانه است. همانطور که از نامش پیداست این مدل آستین های حلقه ای دارد. بنابراین استفاده های کاربردی و روزمره آن متداول تر است. شومیز آستین حلقه ای برای تیپ های اسپرت و ست کردن با شلوار جین گزینه مناسبی است.

شومیز یقه شل

شومیز هایی که یقه آنها شل و آزاد است شومیز یقه شل نامیده می‌شود. برای دوخت این شومیزها باید از پارچه های نرمی که افت بالایی دارند مثل پارچه های لمه یا ریون استفاده کرد. برای کسانی که به دنبال تنوع در یقه هستند مدل شومیز یقه شل گزینه خوبی می‌باشد. این شومیز با دامن های ساده و کوتاه ترکیب بسیار چشم نوازی دارد.

شومیز آستین پفی

 آستین پفی ویژگی برجسته شومیزهای آستین پفی است. این شومیزها کلاسیک و به نوعی حالت فانتزی و عروسکی دارد. نوجوان ها طرفداران پروپاقرص این نوع شومیزها هستند. وقتی شومیز آستین پفی را با موهای بسته و یک دامن کوتاه ست می‌کنید گذشته های قشنگ و خاطره انگیز را در ذهن اطرافیان خود تداعی می‌کنید.

 شومیز آستین فانوسی

شومیز آستین فانوسی از جدیدترین نوع شومیزهای زنانه است. به آستینی که در قسمت بالا ساده و در قسمت پایین چین دار و حالتی مثل فانوس دارد آستین فانوسی می‌گویند. استفاده از این شومیزها برای شرکت در میهمانی ها و جشن ها گزینه ایده آلی به نظر میآید.

شومیز یقه هفت

 شومیز یقه هفت اغلب از پارچه هایی مثل حریر و حریر کرپ دوخته می‌شود. این شومیزها مدل پرطرفداری است که در عین سادگی از تمام فاکتورهای یک شومیز شیک برخوردار می‌باشد. شومیز یقه هفت به راحتی با سایر لباس های شما ست می‌شود.

شومیز یقه کراواتی

 شومیز یقه کراواتی جزو اولین مدل های شومیز بود که به سرعت طرفداران خودش را پیدا کرد. فروشندگان لباس زنانه می‌دانند که شومیزهای یقه کراواتی چه مدل پرفروشی بود. هرچند تنوع انواع شومیزها، به سرعت شومیزهای یقه کراواتی را تحت تاثیر خود قرار داد اما همچنان میان خانم ها مدلی محبوب و خاصی به شمار می‌رود. شومیزهای یقه کراواتی به صورت پاپیون هم گره زده می‌شود. هر دو مدل یقه کراواتی و یقه پاپیونی برای پوشیدن در مهمانی های شیک و رسمی انتخاب های خوبی است.

شومیز یقه قایقی

هرچه از زیبایی شومیز یقه قایقی بگویم کم گفته ایم! مدل دختر انه تری نسبت به سایر شومیزهای زنانه دارد. می‌توانید از شومیزهای یقه قایقی برای تیپ های روزمره و استایل کژوال استفاده کنید. استفاده از پارچه های خنک و نخی و مدل باز یقه، شومیز های یقه قایقی را به یک انتخاب خاص در فصل های گرم سال تبدیل کرده است.

شومیز سرشانه خالی

 روز به روز بر محبوبیت شومیزهای سرشانه خالی افزار افزوده می‌شود.هر خانمی یکی دو تا از این شومیزها را در کمد لباس‌هایش دارد و از پوشیدن آن و تن خور شیک راحتش لذت می‌برد. پوشیدن این شومیزها در موقعیت های غیر رسمی، استایل شیک و دوست داشتنی به شما می‌دهد. شومیز های سرشانه خالی برای موقعیت های رسمی گزینه مناسبی نیست.

شومیز جین

 جین محبوب در همه جا پیدا می‌شود؛ شلوار، مانتو، بلوز و حالا هم شومیز! شومیزهای جین اغلب جلو دکمه دار و دارای جیب هستند. این شومیزها اگر با شلوار جین ست شود دیگر نیازی به اضافه کردن چیزی به تیپ خودتان ندارید. همه جوره کامل هستید! مخصوصا اگر برای کفش دست  روی یک کفش کتانی سفید بگذارید. سعی کنید رنگ آبی شومیز جینی که پوشیده اید تن رنگی متفاوتی با شلوار جین تان داشته باشد. هرچه تضاد رنگ های آبی بیشتر باشد استایل شما چشم نوازتر می‌شود.

شومیز ساده

 شومیز هایی که تک رنگ هستند یا مدل خاصی ندارند شومیزهای ساده نامیده می‌شود. اگر مانتوهای جلوباز می‌پوشید این شومیزها برای زیر مانتو جلوه خوبی دارد. سادگی و راحتی شومیز های ساده حتما شما را مجذوب خودش خواهد کرد . این مدل از شومیزها برای کسانی که سادگی را بر طرح های شلوغ و مدل های مختلف ترجیح می‌دهند گزینه ایده آلی است.

نکته پایانی

گاهی خانم ها وقتی وارد یک مغازه لباس فروشی می‌شود چون اسم مدل ها را نمی دانند به لباسهای داخل ویترین یا روی رگال اشاره می‌کنند و به فروشنده می‌گویند «از این مدل می‌خواهم» استفاده از این جمله هر چند هیچ اشکالی ندارد اما آشنایی شما با انواع شومیز ها با اسم باعث می‌شود در خرید خود تسلط بیشتری داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری خرید خود را انجام دهید. هنگام خرید شومیز به جنس پارچه، نوع دوخت و مدل شومیز دقت کنید. شومیز را در صورت امکان پرو کنید و تن خور آن را روی اندام خود ببینید. بعضی شومیزها در عکس مجلات یا روی مانکن ها بسیار زیبا به نظر میرسند اما شاید برای شما مناسب نباشد. در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از محصولات متنوع و جذاب فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *