لباس مردانه

مدل های شیک و جذاب شلوار مردانه برای سال ۲۰۲۱

اگر در سال جدید به دنبال استایلی شیک، جذاب و خاص هستید ما به شما کمک می‌کنیم تا با مدل‌های مختلف شلوار مردانه جدیدی که مختصصان حوزه‌ی مد و پوشاک برای سال ۲۰۲۱ معرفی کرده‌اند آشنا شوید.

پس از آشنایی با این مدل‌ها می‌توانید براساس ویژگی‌های ظاهری، سلیقه و استایلی که دارید مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید.

شلوار جین مردانه باریک و جذب

شلوارهای جین جذب و باریک یا به اصطلاح شلوارهای لوله‌ای در این روزها محبوب‌تر از شلوارهای جین گشاد هستند، این مدل در سال جدید هنوز هم مد است و با پوشیدن آن می‌توانید شیک و جذاب باشید.

جنس این شلوارها عموما از پارچه‌های کششی انتخاب می‌شوند اما گاهی براساس سلیقه‌ی طراحان می‌توان از جین کلاسیک نیز استفاده کرد.

این شلوارها را می‌توانید با یک ژاکت ورزشی یا تی شرت گشاد و یک کفش کتانی بلند ست کنید و جلوه‌ای دو چندان به ظاهر خود ببخشید.

پیراهن جین نیز یکی از لباس‌های مناسب برای پوشیدن با شلوارهای لوله‌ای هستند.

شلوار جین با رنگ‌های آبی

اگر می‌خواهید با مد سال جدید هماهنگ شوید باید شلوارهایی که به رنگ سیاه کلاسیک بودند را کم‌تر استفاده کرده و رنگ‌های آبی تیره، نیلی، آبی کمرنگ و آبی را با آن جایگزین کنید، تناژهای مختلف رنگ آبی برای فصول سرد و گرم مناسب هستند و به خوبی با انواع تیشرت‌ها، پیراهن‌ها و کت‌های تک مردانه ست می‌شوند.

شلوار جین پاره شده

شلوارهای جین پاره شده یا زاپ‌دار مردانه نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که هنوز در سال جدید مد است و شما با پوشیدن آن‌ها ظاهری از مد افتاده و قدیمی پیدا نخواهید کرد.

پوشیدن شلوارهای زاپ‌دار با یک تیشرت سفید و یا ژاکت نازک و ظریف استایلی زیبا را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین رنگ شلوار شما نیز باید کاملا هماهنگ با تیشرت و یا پیراهنتان باشد و از کفش‌هایی مانند کفش راحتی، آکسفورد یا صندل تخت چرمی و کتانی‌های رنگارنگ با کف سفید استفاده کنید.

این استایل اگر چه زیبا و جذاب است اما فراموش نکنید که برای ملاقات‌های رسمی باید به سراغ تیپ دیگری بروید و کمی رسمی‌تر باشید.

شلوارهای جین سفید رنگ

در سال ۲۰۲۱ شلوارهای جین سفید رنگ مد هستند و شما با پوشیدن آن‌ها بسیار خوش‌تیپ خواهید شد اما متاسفانه بزرگ‌ترین مشکلی که این شلوارها دارند این است که با کوچک ترین لکه و آلودگی کثیف می‌شوند پس باید مراقبت بیش‌تری از آن‌ها نسبت به دیگر رنگ‌های جین داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم اگر فرد شلخته‌ای هستید به سراغ رنگ دیگری از شلوارهای جین بروید.

شلوارهای اسلش

این مدل از شلوارها بسیار راحت، خاص و پرطرفدار هستند و با تیشرت‌های ساده و کت تک نازک یا یک تیشرت یقه گرد و یک سوئیشرت ساده ست می‌شوند، کفش مناسب این استایل نیز کتانی ورزشی است، البته اگر اسلش‌ شما جمع و جور و نسبتا تنگ باشد کتانی‌های اسپرت‌تر برای ست شدن با استایلتان مناسب‌تر هستند.

در فصل زمستان و بهار می‌توانید از هودی‌ها یا تیشرت‌های آستین بلند در کنار اسلش استفاده کنید و در فصل تابستان نیز تیشرت‌های آستین کوتاه برای ست شدن با اسلش‌ها مناسب هستند.

از آن‌جا که شلوارهای اسلش در قدهای متفاوتی عرضه می‌شوند استایلی جذاب برای مسافرت‌ها یا دورهمی‌های دوستانه‌ی شما خواهند بود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با شلوارهای مردانه‌ای که برای پوشیدن در سال ۲۰۲۱ مناسب هستند آشنا کنیم امیدواریم حداقل چند عدد از این مدل‌ها را در کمد لباس خود داشته باشید و یا آن‌ها را تهیه کنید تا در سال جدید نیز خوش‌تیپ و جذاب به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *